Ik hoef als niet roker buiten in de drukte op een wachtgebied niet geconfronteerd te worden met de rook.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef themauster het volgende:
[..]
dat moet ook gewoon verboden blijven, maar stations waar je gewoon in de buitenlucht staat, snap ik de rook zones gewoon niet, je staat toch buiten
Kan ik opmaken dat jij roker bentquote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je buiten staat moet het gewoon geen probleem zijn,het waait gewoon weg en cafes daar zeurde men 10 jaar geleden ook niet over, maar nee er is weer een minderheid in nederland die er weer last van heeft en hopla rookverbod in cafe,s
Gaat heeeeeeeel druk wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef themauster het volgende:
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87133
Dis is dan ook weer overdreven
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoef als niet roker buiten in de drukte op een wachtgebied niet geconfronteerd te worden met de rook.
Was een roker en ik ben een zure nederlander die zat is van alle regeltjesquote:Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan ik opmaken dat jij roker bent
Eens!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Als je een spelletje met Queen doet draai het dan ook eens een keer,deden ze ook met die kut Kane
Met de huldigingen van de FC stond de grote markt ook overvol, toen hoefde het ook niet dichtquote:Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat heeeeeeeel druk worden. Denk dat het wel verstandig is.
Deden ze volgens mij wel toen de Capitals kampioen waren gewordenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Met de huldigingen van de FC stond de grote markt ook overvol, toen hoefde het ook niet dicht
Mij gaat het trouwens ook niet om alleen rokers. Gaat ook om openbaar dronkenschap, patat/friet etende mensen in de trein, jointjes rokende mensen (die walm bijft rond ze hangen ook al is dat ding allang uit )quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Was een roker en ik ben een zure nederlander die zat is van alle regeltjeslaten ze het geld dat ze steken in controleurs van het rookverbod steken in politie die meer bevoegdheden heeft om de rotjeugd aan te pakken
Tieten!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef -Hans- het volgende:
Dikke prima! http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87143
Staan leuke dames op die site
Heeft denk ik te maken de omstandigheden vorig jaar in Breda. Toen werd tijdens het slotfeest de markt helemaal vergrendeld omdat het te vol stond.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Met de huldigingen van de FC stond de grote markt ook overvol, toen hoefde het ook niet dicht
Nee, zie jij eerst in dat met je rookgedrag de gezondheidszorg onevenredig zwaar belast (en ook meerokers van het meeroken de dupe laat worden). Daar moet ik als niet-roker ook braaf aan bijdragen. Zit ik ook niet op te wachten, maar het gebeurt toch.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Was een roker en ik ben een zure nederlander die zat is van alle regeltjeslaten ze het geld dat ze steken in controleurs van het rookverbod steken in politie die meer bevoegdheden heeft om de rotjeugd aan te pakken
Moet kunnen iddquote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken de omstandigheden vorig jaar in Breda. Toen werd tijdens het slotfeest de markt helemaal vergrendeld omdat het te vol stond.
In Groningen is de situatie compleet anders...
Dit was tijdens een Armin van Buuren optreden op de Grote Markt:
[ afbeelding ]
Nog een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik zeg: ruimte zat
indd ruimte zat en de weg er doorheen is ook afgesloten tijdens deze dagen dus daar kunnen ze ook staanquote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken de omstandigheden vorig jaar in Breda. Toen werd tijdens het slotfeest de markt helemaal vergrendeld omdat het te vol stond.
In Groningen is de situatie compleet anders...
Dit was tijdens een Armin van Buuren optreden op de Grote Markt:
[ afbeelding ]
Nog een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik zeg: ruimte zat
Datzelfde kun je zeggen over autorijders, mensen die alcohol drinken,werkgevers enzovoortquote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, zie jij eerst in dat met je rookgedrag de gezondheidszorg onevenredig zwaar belast (en ook meerokers van het meeroken de dupe laat worden). Daar moet ik als niet-roker ook braaf aan bijdragen. Zit ik ook niet op te wachten, maar het gebeurt toch.
Dat kan, maar daarvan staat niet onomstotelijk vast dat het slecht is. Dat is roken per definitie wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Datzelfde kun je zeggen over autorijders, mensen die alcohol drinken,werkgevers enzovoort
Ik zeg niet dat het niet slecht is,ik ben niet voor niks gestopt maar dat rokers worden gezien als een stel criminelen daar ben ik zat vanquote:Op donderdag 3 december 2009 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan, maar daarvan staat niet onomstotelijk vast dat het slecht is. Dat is roken per definitie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |