Zo. Wat een fipo.quote:
Dom zijn is toch ook een aandoening?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het probleem is dat de meeste hooggeleerde een of andere gekke aandoening hebben.
Klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Dom zijn is toch ook een aandoening?
Irritant inderdaad...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Bonzai. het volgende:
"Jij hebt misschien gestudeerd enzow, maar ik heb veel meer emotionele intiligentie."
Zeg dan gewoon dat je dom bent![]()
Eigenschappen van deze creaturen:
- dom
- pms
- ze willen "iets met mensen doen"
- zeikerig (zie ook punt 2)
- kunnen het woord 'intelligentie' niet correct spellen, 'emotioneel' lukt nog net (zie ook punt 1)
- ze zijn open, spontaan en altijd in voor een lolletje; soms zelfs "lekker gek"![]()
- in hun tienerjaren zijn ze lekker, maar je gaat er beter geen relatie mee aan, want 20 later zit je uiteraard met de gebakken peren als ze besluit dat een vlot, rood kapsel best pittig is
- ...
Klacht: mensen die er teveel om heen draaien.
En onderstrepen is echt uit het tikmachinetijdperk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RealZeus op 02-12-2009 20:30:18 ]
Spontaan in welke vorm? Spontaan je kleren uittrekken? Of spontaan lekker gek doen en vrijen met je beste vriendin op het fietspad?quote:
Ze wist niet wat de correcte spelling was en besloot daarom maar om het woord op twee verschillende manieren te spellen omdat ze wist dat één van de twee correct zou zijn. Zo zou ze kunnen zeggen dat de verkeerd gespelde vorm een tikfoutje wasquote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Aan de citaat uit de OP te zien, kan het desbetreffende delletje intelligentie wel spellen, ondanks het punt van TS. Mocht het geen citaat zijn TS, let dan even op je spelling; enzow is geen correct Nederlands.
wutquote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Bonzai. het volgende:
Eigenschappen van deze creaturen:
- neemt naaktfoto's in zijn keuken
Heb je dat helemaal zelf verzonnen? En heb je deze kennis zelf ook weleens toegepast?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze wist niet wat de correcte spelling was en besloot daarom maar om het woord op twee verschillende manieren te spellen omdat ze wist dat één van de twee correct zou zijn. Zo zou ze kunnen zeggen dat de verkeerd gespelde vorm een tikfoutje was![]()
Best intelligent van haar..
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf verzonnen? En heb je deze kennis zelf ook weleens toegepast?
Jammer alleen dat het correleert met IQ. Mis je de een dan ook vaak de ander.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, sociale intelligentie is wel belangrijk.
Ik moet zeggen dat ik het een verdomd ingenieus plan vind. Zo'n intrige moet wel van iemand van Marokkaanse afkomst afkomen. Wellicht dat ik het ooit ga toepassen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kan redelijk goed spellen..en als ik twijfel zoek ik het gewoon even op.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het een verdomd ingenieus plan vind. Zo'n intrige moet wel van iemand van Marokkaanse afkomst afkomen. Wellicht dat ik het ooit ga toepassen.
Zeggen mensen die HBO psychologie maar net aan kunnen. Alles wat wat ingewikkelder praat snappen ze niet en bestempelen ze als ' autist'.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Niet je IQ maar je EQ bepaald in de grootste mate in hoeverre je succesvol bent in het leven.
TS heeft het over mensen die prat gaan op het EQ omdat er over hun IQ niet zoveel positiefs te vermelden valt.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
TS is even empathisch als een autist, en probeert zich goed te voelen door mensen met een hoog EQ meteen maar even als dom te bestempelen. Want een hoog IQ en EQ kan natuurlijk niet in zijn wereldje.
Zonder die dikke tieten..hebben ze ook nog een kut. Dus mannen willen dan sowieso wel met je pratenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Jeej het volgende:
Heel herkenbaar, van die huppelkutjes die dan zeggen dat ze veel socialer dan jij zijn. Nee muts je hebt gewoon twee dikke tieten anders zou er geen enkele man met een nietszeggend persoon als jij willen praten.
quote:
Oh, dat ook. Maar vond het gewoon leuk weer eens een post van jou te zien.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zei ik een keertje iets wat daadwerkelijk ergens op sloeg?
Ik post zovaakquote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh, dat ook. Maar vond het gewoon leuk weer eens een post van jou te zien.
Oh. De laatste die ik van je zag was van je benen.quote:
Is dat Lamon?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n emotioneel intelligent figuur die naaktfoto's in z'n keuken neemt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n emotioneel intelligent figuur die naaktfoto's in z'n keuken neemt.
Als je in een blaat functie terecht komt wel ja. En helaas zijn dat er steeds meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[quote]Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Zeggen mensen die HBO psychologie maar net aan kunnen. Alles wat wat ingewikkelder praat snappen ze niet en bestempelen ze als ' autist'.
Ehm nee hoor, een goede balans in EQ en IQ is gewoon een must, slimmer zijn dan je baas werkt averechts, snappen hoe sociale structuren in elkaar zitten, begrijpen hoe iemand zich voelt en daarna handelen brengen je verder dan is een keer een complex vraagstuk eerder op kunnen lossen dan je collega's
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh. De laatste die ik van je zag was van je benen.
Dat mag je jezelf wijsmaken, EQ wordt door meer dan de helft van de leidinggevenden als belangrijker ervaren dan IQ. Er is al jaren een verschuiving gaande van een dictatoriale leiderschap stijl naar een meer empathische leiderschapsstijl, maar dat zijn natuurlijk allemaal blaat functies en domme mensen die het niet zo goed snappenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:05 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Als je in een blaat functie terecht komt wel ja. En helaas zijn dat er steeds meer.
Ik geef je 100% Gelijk de laatste jaren gaat het er steeds meer om of je ' leuk meedoet met de rest' of 'lekker in het team ligt'. Vakinhoudelijke kennis lijkt minder gewaardeerd te worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Dat mag je jezelf wijsmaken, EQ wordt door meer dan de helft van de leidinggevenden als belangrijker ervaren dan IQ. Er is al jaren een verschuiving gaande van een dictatoriale leiderschap stijl naar een meer empathische leiderschapsstijl, maar dat zijn natuurlijk allemaal blaat functies en domme mensen die het niet zo goed snappen
Zoals ik al aangaf is het niet verstandig om slimmer over te komen als je baas, behoorlijke klap in zijn gezicht als hij merkt dat zijn "ondergeschikten" intelligenter zijn. Mensen zijn subjecten en zullen daarom altijd subjectief naar anderen kijken, als hij zich bedreigd voelt door een slimmere werknemer is de kans groot dat hij, om zijn positie als baas niet te laten ondermijnen, diegene op een andere manier probeert weg te werken. En dan zal hij echt niet aangeven dat iemand slimmer is, maar zal hij als reden de kritiek punten van collega's over bijvoorbeeld niet goed in de groep liggen aangeven. 2 Vliegen in 1 klap, zijn werknemers denken dat er naar mening wordt geluisterd, en de slimme werknemer die een bedreiging vormt is weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ik geef je 100% Gelijk de laatste jaren gaat het er steeds meer om of je ' leuk meedoet met de rest' of 'lekker in het team ligt'. Vakinhoudelijke kennis lijkt minder gewaardeerd te worden.
En ja dan komt dat ietwat stille eigenwijze vakidioot die niet lekker mee kan praten over het voetbal gisteraaf op een achterstand te staan.
Dus ja blaat vaardigheden worden belangrijker en belangrijker. Maar dat komt wellicht omdat bazen niet houden van mensen die intelligenter zijn dan zij. En graag de nadruk leggen op vaardigheden waar ze wel goed in zijn.
Breng ik je in verlegenheid?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh oke..(dit is echt zo iets waar je niks op terug kan zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |