quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het mooiste spel ooit is drieën. ALleen kent bijna niemand hethet is een variant op pesten, en het komt er op neer dat je voor ELKE fout die je maakt 5 kaarten moet pakken. "Hee, was jij niet aan de beurt?" is dus uit den boze
En de regels willen onderweg ook nog weleens veranderen. EIgenlijk is het mooiste meestal niet het spel zelf, maar alle discussie er omheen
mijn ideequote:
Als je na een paar biertjes ineens met 67 kaarten in je hand zit dan zeg je liever even een tijdje niks idd, tot je er HEEL zeker van bentquote:
Dat zal me dus niet gebeurenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je na een paar biertjes ineens met 67 kaarten in je hand zit dan zeg je liever even een tijdje niks idd, tot je er HEEL zeker van bent
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooie is dus wel dat je situaties tegenkomt waarin pestkaarten gestapeld worden en waarin op een goed moment iemand niet meer kan doorstapelen, en die moet dan aangeven hoeveel kaarten hij moet pakken, en met welke kleur en in welke richting er verder gespeeld moet worden. Heeftie dat fout, dan krijgtie er nog 5 bij. Heeftie hetgoed, maar wordt het door iemand anders betwist, krijgt die ander er 5 bij en zo verder
Daarom. Die aas had ik in mn klauwen.quote:
Slaap lekker Fhaquote:
slaap ze Fhaquote:
dan zou jij dus hebben gewonnenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom. Die aas had ik in mn klauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |