Mooizoquote:Op woensdag 2 december 2009 19:43 schreef ynuhh het volgende:
Bazin, wat een mooi woord. Binnenkort ga ik een bazinnen topic schrijven.
Als je wat aardiger geweest was, zou ik een sollicatiebrief voor je schrijven die je welke baan dan ook opleverde, maar dat ben je niet, dus fuck you.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Godver, niet aangenomen voor die baan waarop ik solliciteerde!
Wat een kankergezicht is hij ookquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je wat aardiger geweest was, zou ik een sollicatiebrief voor je schrijven die je welke baan dan ook opleverde, maar dat ben je niet, dus fuck you.
Gemene opmerking.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je wat aardiger geweest was, zou ik een sollicatiebrief voor je schrijven die je welke baan dan ook opleverde, maar dat ben je niet, dus fuck you.
Als ik alle banen ter wereld zou krijgen zou ik inderdaad ook bij een videotheek gaan werken.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamon, de man die alles kan.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik alle banen ter wereld zou krijgen dan zou ik inderdaad ook bij een videotheek gaan werken.
Touchéquote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik alle banen ter wereld zou krijgen zou ik inderdaad ook bij een videotheek gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |