sorry, ben een beginnend forummer. maar dank voor het aanpassen!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef rene90 het volgende:
Goed dat je al de vraagprijs hebt staan, je mistte alleen nog je tags ([TK]) en filter (vraag/aanbod) dus daar een volgende keer graag op letten
tvp betekent terugvind post.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:53 schreef LucasAJ het volgende:
[..]
Wat betekend tvp?
tevens nog een oproep: MOET VOOR 10 DECEMBER WEG!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:00 schreef caspervc het volgende:
Tvp -> Terug vind post
Iemand vindt dit topic interessant, maar heeft even geen zin / tijd om te reageren. Dan zet je en tvp neer.
Je hebt dan gereageerd in dit topic, en kan dit topic snel weer terugvinden in "mijn actieve topics"
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
¤200
Laten we zeggen als het in goede staat is dan is het ong.
20ct p.s. = 52 p.j. = 12x52= 624x20= ¤124,80
Maar dan moet je echt op een stripbeurs staan en de meeste verzamelaars kopen geen hele jaargangen
dan moet je naar de handelaren gaan, zie marktplaats
quote:dit is veel. mag ook voor minder weg. ik kijk wel hoe het bieden gaat. Ik heb geen idee wat het waard is dus wat een gek er voor geeft.
Daarom plaats ik mijn bericht ookquote:
Waarom bied je dan je eigen donald ducks aan voor 50c per stuk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
¤200
Laten we zeggen als het in goede staat is dan is het ong.
20ct p.s. = 52 p.j. = 12x52= 624x20= ¤124,80
Maar dan moet je echt op een stripbeurs staan en de meeste verzamelaars kopen geen hele jaargangen
dan moet je naar de handelaren gaan, zie marktplaats
Zitten toch collectors bijlagen bij ...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef LucasAJ het volgende:
[..]
Waarom bied je dan je eigen donald ducks aan voor 50c per stuk?
[TK] Strips, boeken en VHS
Vreemd...
kan je het ook verzendenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:49 schreef LucasAJ het volgende:
PRIJSVERLAGING
50 EURO! MITS WOENSDAGAVOND OF DONDERDAG OPGEHAALD!
1 kratje vind ik wat weinig. 4 kratjes lijkt me beter.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef Cothen het volgende:
Ik kan ze morgen ophalen.
Ruilen tegen een kratje bier naar keuze?
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:49 schreef LucasAJ het volgende:
PRIJSVERLAGING
50 EURO! MITS WOENSDAGAVOND OF DONDERDAG OPGEHAALD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |