Pooiers die 20 vrouwen de prostitutie in hebben geholpen.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Was dat niet die baas die hier jaren geleden voorbijkwam? Die autohandelaar met z'n pimpfoto's?
Loverboys die jonge meisjes de prostitutie in "hielpen".quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Adelante het volgende:
Vrouwenhandel toch?
Ze gaven ze het zetje in de goede richting.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Loverboys die jonge meisjes de prostitutie in "hielpen".
Ah, even better.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hoi, ik ben 'Ansswa !
Ansswa, the sequel
Ansswa-The King-het vervolg
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
Hier begon het allemaal mee
Het is maar waar je op let hequote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Loop je dan door de bar/club met je snuifbuis in je hand.
denk dat proteine poeders en spuitjes niet echt zijn toegestaan binnen de gevangenismuren.quote:
En dat kleurtje hebben ze ook omdat ze elke dag urenlang in de tuin liggen te zonnebaden.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:55 schreef Ben. het volgende:
Nee, maar wie zegt dat hij trainde met shakes en spuitjes? Als iemand gespierd is, niet er meteen vanuit gaan dat hij of zij dingen gebruikt.
Wie van de twee is nu Ansswa? Ik meen ergens gelezen te hebben dat Ansswa al in de 30 is?quote:De broers Murat en Mehmet O (22 resp 26 jaar)uit Den Haag
Volgens mij mehmet.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wie van de twee is nu Ansswa? Ik meen ergens gelezen te hebben dat Ansswa al in de 30 is?
OMG het verschil tussen hedendaagse vmbo'ers en vwo'ers.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef TimKuik het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Deze link is ook wel het vermelden waard.
Snuifbuis ?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Loop je dan door de bar/club met je snuifbuis in je hand.
je kan niet zo'n postuur krijgen zonder zeer proteine rijke voeding en veel training (reken maar zeker op 3 a 4 uur per week)quote:Op donderdag 3 december 2009 00:55 schreef Ben. het volgende:
Nee, maar wie zegt dat hij trainde met shakes en spuitjes? Als iemand gespierd is, niet er meteen vanuit gaan dat hij of zij dingen gebruikt.
Wie neemt die kansloze nerdinnen die nog nooit een jongen hebben aangeraakt nou serieusquote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef TimKuik het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Deze link is ook wel het vermelden waard.
Wat geef je ze dan, een zak om over hun kop te trekken?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie neemt die kansloze nerdinnen die nog nooit een jongen hebben aangeraakt nou serieus?
Die VMBO-meisjes zijn veel chiller, helemaal in geeftechnisch opzicht.
Mja nou je het zegt.. Hoe komt het toch dat je in de gevangenis alsnog van die kleerkasten ziet rondlopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef Synthesist het volgende:
Met enkel het gevangenismenu zullen ze echt snel spiermassa verliezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |