Ik loop niet de godganse tijd de attention whore uit te hangenquote:
Dat eerste plaatje had ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets.
Heb je zulk lang haar al ook?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zoiets.
Tofquote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zoiets.
Man-whore is ook goedquote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik loop niet de godganse tijd de attention whore uit te hangen...
OK..........quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik loop niet de godganse tijd de attention whore uit te hangen...
quote:
Mwah. het is mogelijk. maar ook niet. beetje out-of-proportions.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tinypic lekker handigIk denk dat ze real zijn
Ja maar goed, daardoor zouden ze me nog minder loslaten de eerst komende maandenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat jij doet is ook niet goed.
Jij bent té lief waardoor je ouders niks goed vinden en ze je niet loslaten.
Je moet op lange termijn denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar goed, daardoor zouden ze me nog minder loslaten de eerst komende maanden
Does not make any sensequote:Op woensdag 2 december 2009 18:43 schreef Noortje. het volgende:
'Cause I'd get a thousand hugs from ten thousand lightning bugs
As they tried to teach me how to dance
A foxtrot above my head
A sock hop beneath my bed
A disco ball is just hanging by a thread
Maar daarna vrijheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar goed, daardoor zouden ze me nog minder loslaten de eerst komende maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |