Al die opgekropte woede, meisje toch. Dat is niet goed voor je hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zeik over school ja. Ik maak geen kutopmerkingen de hele dag om iemand te zieken. Bovendien zeik ik over school omdat ik genoeg andere dingen te zeiken heb maar dat 1. niet op FOK! ga gooien en 2. is dat erg frustratie-uitend. Dus houdt alsjeblieft je mond als je niet weet waar je over praat, dankje.
je hebt de topics gemist zeker gisterenquote:
Met alles zijn we wel eens traagquote:
Nee niet dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Al die opgekropte woede, meisje toch. Dat is niet goed voor je hoor.
Dat zit er dik in, over 5 dagen zal ik er wel achter komen 14.gifquote:Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt de topics gemist zeker gisteren
Meisje. Chill.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zeik over school ja. Ik maak geen kutopmerkingen de hele dag om iemand te zieken. Bovendien zeik ik over school omdat ik genoeg andere dingen te zeiken heb maar dat 1. niet op FOK! ga gooien en 2. is dat erg frustratie-uitend. Dus houdt alsjeblieft je mond als je niet weet waar je over praat, dankje.
Owquote:
quote:
Hoe das t bij de big D?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, over 5 dagen zal ik er wel achter komen 14.gif
OJA! DAT DEED JIJquote:
Vertel dat eens tegen je eigen vaderquote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die zou al helemaal op een normale manier met je moeten omgaan
Joah maar wat doet tquote:
Ohja. Want vaders moeten altijd lief zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die zou al helemaal op een normale manier met je moeten omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |