Ja maar hoe ver zou dat zijn? Goede kans dat ik straks op kamers gaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je moet op lange termijn denken.
8 November.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die foto is een tijdje geleden toch?
Dat blauwe?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar is stiekem ook tof
Geen idee, dat ligt aan jouw ouders. Je had er gewoon eerder aan moeten beginnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar hoe ver zou dat zijn? Goede kans dat ik straks op kamers ga
Je moet ook niet te aso doen schiet ook niet opquote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar goed, daardoor zouden ze me nog minder loslaten de eerst komende maanden
Ik kan het toch ook in dat model laten knippen en dan weer langer laten groeien?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nog even laten groeien is geen optie?
Als je uit zo zien als een tokkie jaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Het is trouwens sinds februari niet meer geknipt.
Best erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je je dan gaat ergeren eraan omdat het niet is als op het plaatjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan het toch ook in dat model laten knippen en dan weer langer laten groeien?![]()
Zeker.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar is stiekem ook tof
Thank God.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met dat zwart zo. Ik zou het zelf nooit doen hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als je uit zo zien als een tokkie jaHet is hartstikke dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heeft totaal geen model meer.
Als de kapper het morgen verneukt laat ik het die avond nog korter knippen door mn ma.![]()
Ja inderdaad, en dat gaat nu aardigquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je moet ook niet te aso doen schiet ook niet opBeetje gulden middenweg vinden ofzo
wat puntjes, dat was alles. voor de rest viel het wel mee hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het is hartstikke dood.
Als de kapper het morgen verneukt laat ik het die avond nog korter knippen door mn ma.
GÉÉN KORT PITTIG KAPSEL JA!?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het is hartstikke dood.
Als de kapper het morgen verneukt laat ik het die avond nog korter knippen door mn ma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |