quote:Op woensdag 2 december 2009 17:45 schreef Banzaiaap het volgende:
..in hun woonkamer!!1
What the fuck is dit nou weer voor trend. Dan ben je getrouwd, woon je in een mooi huis. Ga je apart tv zitten kijken.![]()
Klacht: Waar gaat het heen met deze wereld..
Wat moet jij toch een ongelooflijk gezellig en sociaal persoon zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb 2tvs in mijn kamer en ik WOON ALLEEENIs handig voor als er visite is kan ik tog mn eigen ding kijken en hun ook
Jij kijkt TV met je visite???quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb 2tvs in mijn kamer en ik WOON ALLEEENIs handig voor als er visite is kan ik tog mn eigen ding kijken en hun ook
Hahah nee ben gewoon een egoistishe (kut woord) klootzakquote:Op woensdag 2 december 2009 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat moet jij toch een ongelooflijk gezellig en sociaal persoon zijn
Heb een keer iemand gezien in een huisje van 5bij 5meter woon kamer die had er 2plasma tvs hangen en dan een lcd scherm had die gewoon nog in een hoekje gepropt .Dat zag er pas verschrikkelijk uitquote:Op woensdag 2 december 2009 17:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik vind mensen met 4 tv's in hun woonkamer pas erg.
Dus dan koop je maar gewoon een extra tv erbij?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:48 schreef Sj0rs het volgende:
Het kan voorkomen dat je niet altijd hetzelfde wilt kijken.
ja waar gaat de wereld heen? liefde enzoquote:Op woensdag 2 december 2009 17:52 schreef HughMundell het volgende:
Nooit gezien. Mensen zullen dan sowieso met een koptelefoon op hun hoofd tv moeten kijken als ze er beiden zitten. Zie je het voor je?
Meen je dit nou echt?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah nee ben gewoon een egoistishe (kut woord) klootzak
Dat is dan weer begrijpelijk en enorm koning.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ken het alleen van iemand die dat had tijdens het WK voetbal, als er op meer zenders tegelijk gespeeld werd.
modje is de quotes vergetenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Kan een modje de TT veranderen in "Mensen met meerdere tv's" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |