quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef RemcoDelft het volgende:Ik vind dit wel een mooi filmpje:
Samenvatting: De milieubeweging is er volledig ingetrapt, "het klimaat" wordt nu zelfs gebruikt om producten te verkopen!
Steen goede video alhoewel de man enigszins een "buitenaardse" soort stem had maar die was digitaal gesmurft om anonimiteit redenen
waar het heel kort en bondig over gaat is het volgende;
gaat om infiltratie van de milieu beweging hetgeen ooit een vredelievende beweging was met een hoog "flower power" gehalte
tegenwoordig word het ingezet als internationale politieke activistische beweging die wetenschappelijk onderzoeken manipuleren en wat dies meer zij
wie zit er achter? laat ik iedereen even in spaning afwachten.... tadie dadie tadie dadie
de Illuminati, ooh nee he hoor ik je denken, gaan we weer
toch is dat het geval,
wie zijn de illuminati, gewoon een zooitje ellendelingen en identiek dezelfde llieden als ten tijden van ww2, maar de next generation, de nazies! jawel nazies!
moeten we nog even een mentale stap nemen die 99% hier niet gaan redden, nazi gaat over übermensch
hitler wilde alleen nog maar blonde mensen zien met blauwe ogen, dit is nog steeds het geval
maar klinkt natuurlijk veeel te krankzinnig voor woorden, kunnen we elkaar toch een hand geven waarom?
dat is het ook dus helemaal mee eens
voor de wel ingelichte mens is dit koek en ei, de signatuur is gewoon te herkenbaar waarom
heel simpel het waren hard-core fascisten, wat is een kenmerk van fascisme?
kan het niet goedschiks dan maar kwaadschiks, de bekende VOC mentaliteit waar Balkenende (fascist maar niet uit de kast) het over had
geen mensenrechten ten tijden van de colonien, dan maar slavenhandel en roven en plunderen
want dat is namelijk in essentie waar de VOC mentaliteit over gaat, en voormalig hoogleraar en huidige mp bak ellende vindt dat heel tof allemaal
aan het huidige beleid in nl natuurlijk ook wel herkenbaar, veel politieke onvrede en onrust en word de missie in Afghanistan tegen het politieke draagvlak doodleuk weer verlengt (wapen industrie moet immers ten alle tijden gespekt worden, maakt niet uit vanuit welk politiek standpunt dan ook)
is er geen rede om oorlog te voeren? dan bedenken we er wel een, Al Qaida is een niet bestaande hoax CIA uitvinding in samenwerking met een arabische factie vd killuminati net als Saddam Hoessein waardoor de VS Iraq kon binnenvallen en daar de olie roven, volgende op de lijst is Pakistan
fascisten bestaan en kenmerkend voor die lui is dat de ware aard pas naar buiten komt bij een economische recessie
het icoon dat ik gebruik is "il duce", niet omdat ik de man bewonder maar mensen er constant aan wil herinneren dat die gast ooit bestaan heeft en zelfs Hitler nog een amateur vond
"Fascism was really the basis for the New Deal. It was Mussolini's success in Italy, with his government-directed economy, that led the early New Dealers to say 'But Mussolini keeps the trains running on time.'"
* Ronald Reagan
Dat zou later wel veranderen maar Hitler heeft aan het begin zijn "reign of terror" de werkwijze van "Il Duce" zoals Muscolini liefkozend door zijn aanhangers genoemd werd en waar Adolf himself een grote bewondering voor had
WW2 is nooit beëindigd, veel nazi wetenschappers zijn gewoon naar de sates verscheept na de ww2 en Argentinië
hebben we nog een link met het NL koningshuis, wat we nu meemaken zij de fascisyische invloeden die andaag de dag nog van kracht zijn
niet allemaal in een post samen te vatten maar er valt veel over te lezen, en zou ik een ieder aanraden
maar vereist wel het slikken van de rode pil, en dat is waar 95% v/d BNW'rs vastlopen, spijtig genoeg
[ Bericht 5% gewijzigd door slackster op 04-12-2009 20:54:19 ]