abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:21:46 #141
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75280393
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Als dat zo is, zou je dan die niet op erkende wetenschappelijke site's plaatsen?
goed punt, je zegt waarom deze niet altijd via wetenschappelijke site's terug te vinden zijn, zal ik je kort en bondig proberen uit te leggen.

deze zijn soms best wel aldaar te vinden, zolang ze maar content bevatten die de algemene consensus aantonen, terwijl het juist vaak de algemene consensus is waar het aan schort in deze wereld.

heeft te maken met een ongezonde samenwerking tussen wetenschap (reten-schap dus) en politiek

en waardoor propaganda vermomd als wetenschap als wapen ingezet kan worden

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 04-12-2009 13:41:53 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:29:16 #142
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75280677
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

zo fucked up is het dus inmiddels.
LaRouche . Past helemaal in jouw paranoide, cultachtige belevingswereld. Of ga als verweer weer aanbrengen dat het platform niet uitmaakt (tenzij het van de overheid of MSM komt natuurlijk)?
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:32:32 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75280791
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

zo fucked up is het dus inmiddels.
Is dit niet gewoon stiekem pro-industrie propaganda?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:37:34 #144
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75280975
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:29 schreef Terecht het volgende:

[..]

LaRouche . Past helemaal in jouw paranoide, cultachtige belevingswereld. Of ga als verweer weer aanbrengen dat het platform niet uitmaakt (tenzij het van de overheid of MSM komt natuurlijk)?
kom kom. LaRouche is toch niet vanzelfsprekend 100% cultachtige paranoide?
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:41:18 #145
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75281135
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef slackster het volgende:

[..]

kom kom. LaRouche is toch niet vanzelfsprekend 100% cultachtige paranoide?
Ik zie niet in waarom dat geen gezonde grondhouding zou zijn gezien hun geschiedenis.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:18:44 #146
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75282676
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat geen gezonde grondhouding zou zijn gezien hun geschiedenis.
alhoewel LaRouche een controversiële en dogmatisch club is zoals bekent hebben zij wel een glasheldere kijk op economische zaken en trekken daarom ook fel van leer over de huidige misstanden

zij kaarten aan de rol van het engelse koningshuis in deze, die meer macht en invloed hebben dan menig onbevangen toeschouwer zou veronderstellen

heel kort en bondig is hetgeen zij over aan de bel trekken wel aan de orde, komt erop neer dat er een onder liggende motivatie achter het klimaat verandering concept schuilt en dat is een woord samen te vatten namelijk dit, populatie vermindering

de populatie vermindering agenda waar o.a. codex alimentarius en de "vaccinatie fascinatie" campagne deel vanuit maken moet in 2012 zijn afgerond en zou in het in dit verband alleen om de winst en depopulatie te doen zijn spijtig genoeg

omdat dit onderwerp uiterst controversieel is en voor goede rede gezien dit niets meer of minder is dan genocide word dit verhuld door pseudo wetenschappelijke theorieën die zijn blootgelegd dankzij het recentelijk climate gate debacle zoals je niet zal zijn ontgaan.

de multi-interpretabiliteit van de CO2 theorie dient als een dekmantel voor de aristocratische kringen om actief te werk te gaan met hun populatie vermindering agenda

de multi-interpretabiliteit van de CO2 theorie zorgt er namelijk voor dat deze moeilijk is te bewijzen maar ook moeilijk is te ontkennen waardoor het meer als een geloofsovertuiging gezien zou moeten worden dan als keiharde wetenschap, gezien het laatste ten alle tijden met 100% zekerheid bewezen en aantoonbaar zou moeten zijn.

daarom is LaRouche in deze, ondanks mogelijke bedenkingen over geschiedenis van die club, niet zomaar af te doen als 100% cultachtige paranoïde, althans volgens sommigen

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 04-12-2009 14:51:34 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:08:31 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75284684
Voor de fans van Youtube filmpjes.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:47:27 #148
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75286105
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:08 schreef eleusis het volgende:
Voor de fans van Youtube filmpjes.

Operation damage control?

De man komt wel enigszins over als een ware "Global Warming apologist" de eenzame kruisvaarder die ter strijden trekt "to defend the faith" oftewel een wanhopige poging om alsnog recht proberen te breiden wat gewoon zo krom is als n banaan.

Alhoewel een moedig streven dat geef ik toe maar slaat hij de plank volledig mis

Het is 't em namelijk helemaal niet alleen te doen om de letterlijke interpretatie van de mailz, hoe lam geslagen met verbijstering men ook mag zijn als reactie op de tenenkrommende en onthutsende content van sommige mails

waar de schoen werkelijk wringt is natuurlijk is de realisatie dat we van doen hebben met een keiharde milieu beweging sekte dat achter het onderzoek naar klimaat verandering zit en die compleet uit de panties springen zodra er geen alarmerend hoge temperatuurcurves te rapporteren vallen.

het laatste was naar mijn inziens dus het shockeffect wat tot in de botten doordringt van velen met kennis van zaken en wiens geestelijke welzijn tijdelijk uit het balans werd gekukeld door aan die ongein te worden blootgesteld, althans dat mag ik aannemen

Het kan toch niemand zijn ontgaan dat de wetenschap volstrekt onafhankelijk zou moeten zijn?

Om het even cru te zeggen; De taak van de wetenschap is toch om de neus sec op de feiten te houden en de niet de neus tussen de reet van de politiek en corporaties omdat daar het subsidiegeld vandaan komt?

Of ligt het misschien aan mij?

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 04-12-2009 17:46:11 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:52:44 #149
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75286324
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef slackster het volgende:
Interessante hypothese.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_75286546
quote:

waar t om te doen is natuurlijk de realisatie dat we van doen hebben met een keiharde milieu beweging sekte dat achter het onderzoek naar klimaat verandering zit en die compleet uit de panties springen zodra er geen alarmerend hoge temperatuurcurves te rapporteren vallen.

Dat het shockeffect wat tot in de botten doordringt van velen met kennis van zaken en wiens geestelijke welzijn tijdelijk uit het balans werd gekukeld door aan die ongein te worden blootgesteld, althans dat mag ik aannemen

Het kan toch niemand zijn ontgaan dat de wetenschap volstrekt onafhankelijk zou moeten zijn?

Om het even cru te zeggen; De taak van de wetenschap is toch om de neus sec op de feiten te houden en de niet de neus tussen de reet van de politiek en corporaties omdat daar het subsidiegeld vandaan komt?

Nee, dat ligt het niet, helaas.

De huidige klimaatleugenaars zijn niet anders dan de Josef Mengeles, een dodelijke mix van politiek en "wetenschap".

Kritiek wordt afgedaan als onzin, mensen worden bedreigd, fondsen worden slechts toegekend aan wetenschappers die "de goede lijn" onderzoeken en meer intimidatie van apocalyptische leugenaars.

Een schande voor de natuurwetenschap dit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75286559
quote:

[..]

Wat een zelfkennis...
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:11:20 #152
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75287017
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

Interessante hypothese.
thx Iblis

tot slot nog even afdalen naar het wisselende maar niet altijd slechte YouTube niveau

there we go again, "truth is stanger then fiction"

maar heb je wel stalen zenuwen voor nodig!!!

Intro:

na te hebben duidelijk gemaakt de taak van de wetenschappers nu nog de taak van de royalz!

to kill or not to kill, that is the question

misschien een leuke titel voor een andere topic?

Murdered By The Monarchy- Part 1/13

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 04-12-2009 16:31:14 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:14:27 #153
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75287141
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wat een zelfkennis...
jealousy will get you nowhere!

tijgerpoep trouwens, geen vergezochte opinies gegeven sec een haarscherpe analyse

exuse moi!
pi_75287239
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:14 schreef slackster het volgende:

[..]

jealousy will get you nowhere!

tijgerpoep trouwens, geen vergezochte opinies gegeven sec een haarfijne analyse

exuse moi!
Dat krijg je als je ontsnapt uit BNW, dan ga je je jezelf overschatten en dit soort dingen zeggen....
pi_75287258
En dit is de schuld van ToT!!!!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:18:22 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75287303
Sinds wanneer valt een bericht in zijn context bekijken onder 'de plank volledig misslaan' ?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:18:59 #157
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75287326
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dat krijg je als je ontsnapt uit BNW, dan ga je je jezelf overschatten en dit soort dingen zeggen....
Over ToT gesproken als je niet eens stopt met je gemekker ga ik m even halen voor je pot jan drie
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:19:36 #158
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75287355
oke bommejager de klacht is ingedient

nu ffe normaal doen oke?

[ Bericht 16% gewijzigd door slackster op 04-12-2009 16:30:36 ]
pi_75288211
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef slackster het volgende:
oke bommejager de klacht is ingedient

nu ffe normaal doen oke?

Ren je nu iedere keer naar FB als iemand je tegenspreekt of je niet serieus neemt?

Tegenspraak of opmerkingen bevallen je niet?
Terwijl je daar zelf ook niet vies van bent.

Maar ga maar klagen...boehooeeeeeeeee Bommenlegger pest me...
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:45:25 #160
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75288296
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ren je nu iedere keer naar FB als iemand je tegenspreekt of je niet serieus neemt?

Tegenspraak of opmerkingen bevallen je niet?
Terwijl je daar zelf ook niet vies van bent.

Maar ga maar klagen...boehooeeeeeeeee Bommenlegger pest me...
ik weet het verschil tussen niet serieus genomen en een poging tot saboteren van me tread

en en hou nu eens uw bekje a.u.b.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')