zijn toch wel meer projecten die niet 1-2-3 kunnen worden terug verdient? zoals Betuwe lijn en eurlings kilometer heffing?quote:Op zondag 6 december 2009 15:15 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ten eerst omdat dit verschil ontzettend klein is, voordat de kosten teruggewonnen worden zijn die huizen allang onbewoonbaar geworden. Ten tweede omdat je vergeet hoeveel energie het kost (en de overheid doet daar leuk aan mee) om die huizen en te slopen en te bouwen. Daarnaast zullen de huurprijzen dan dusdanig hoog worden dat die mensen die er nu wonen het niet meer kunnen betalen.
Hoe zorgt een lage sunspot activity dan voor een hoge temperatuur?quote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef slackster het volgende:
[..]
wegens sun spot activity niet AlBore sekte theorie
O ja? Geef maar een bron of toon maar aan dat deze temperatuurmetingen 'gefaked' zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef slackster het volgende:
trouwens zijn die temperatuur metingen gefaked
climate gate? duhhhquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
O ja? Geef maar een bron of toon maar aan dat deze temperatuurmetingen 'gefaked' zijn.
Ik denk dat dat juist een ontzettende waarschuwing moet zijn. De factoren zijn er voor een relatief koel jaar, maar het blijkt een van de warmste jaren ooit te zijn! Als je dan bedenkt dat de broeikasgassenuitstoot doorgaat en de natuurlijke 'koelelement' over het algemeen niet zo sterk aanwezig zijn als nu, dan kun je je voorstellen dat we toegaan naar een behoorlijk warme planeet.quote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zorgt een lage sunspot activity dan voor een hoge temperatuur?
Nee. Leg uit: Welke gegevens zijn 'gefaked', wie heeft het gedaan, hoe deden ze dat en wat waren de echte resultaten?quote:
Oh ja? Waar dan? Daar zitten we nog steeds op te wachten tot iemand dat eens fatsoenlijk aan kan tonen.quote:
Jazeker... Tel daar ook nog eens bij op dat het effect van global dimming af aan het nemen is en het gaat potentieel nog veel harder mis.quote:Op zondag 6 december 2009 15:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist een ontzettende waarschuwing moet zijn. De factoren zijn er voor een relatief koel jaar, maar het blijkt een van de warmste jaren ooit te zijn! Als je dan bedenkt dat de broeikasgassenuitstoot doorgaat en de natuurlijke 'koelelement' over het algemeen niet zo sterk aanwezig zijn als nu, dan kun je je voorstellen dat we toegaan naar een behoorlijk warme planeet.
Deze post dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed. Toon dan maar aan welke gegevens uit deze gestolen persoonlijke correspondentie plotseling een heel andere kijk op de zaken geeft. Welke informatie en welke wetenschap/publicaties?
STEL, dat er wel een legitieme rede was om de wetenschap te infiltreren met politieke activistenquote:
Alsjeblieft.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef slackster het volgende:
Waarom dan niet zonne panelen subsidiëren zodat ik b.v. het elektriciteitsnet kan voorzien van schone zon energie?
maar kun je ook aantonen dat huisjesmelkers daar toe gedwongen kunnen worden?quote:
Goed, dat was geen antwoord op de vraag. Wat zullen we dan concluderen? Dat je geen antwoord hebt?quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef slackster het volgende:
[..]
STEL, dat er wel een legitieme rede was om de wetenschap te infiltreren met politieke activisten
En STEL, dat de pleuris is uitgebroken wegens idioot hoge temperaturen te danken aan CO2 uitstoot
Waarom dan niet zonne panelen subsidiëren zodat ik b.v. het elektriciteitsnet kan voorzien van schone zon energie?
Tegen een redelijke vergoeding weliswaar![]()
Implaats daarvan eurlings plannen bekostigen met miljarden hetgeen weinig aantoonbaar CO2 vermindering resultaten zal opleveren?
en zoals de Betuwe lijn niet 1-2-3, of ooit is terug te verdienen?
kun je tevens een plausibele reden kunnen bedenken waarom "sceptici" dat zouden willen verzinnen?quote:Op zondag 6 december 2009 16:04 schreef Monidique het volgende:
Tjemig, je zou zowat denken dat slackster zijn beweringen gewoon niet kan onderbouwen. Sterker nog, meer mensen die zeggen 'het is een grote hoax!' kunnen dat niet. Zou het misschien zo kunnen zijn dat, ik weet niet, er eigenlijk helemaal niets aan de hand is? Dat dit een groot door "sceptici" verzonnen schandaal is? Het lijkt vergezocht! Ik weet het.
Beter kunnen we eerst 1 van de 2 miljoen subsidiekoeien slachten dan zijn de problemen van de boeren ook overquote:Op zondag 6 december 2009 15:15 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ten eerst omdat dit verschil ontzettend klein is, voordat de kosten teruggewonnen worden zijn die huizen allang onbewoonbaar geworden. Ten tweede omdat je vergeet hoeveel energie het kost (en de overheid doet daar leuk aan mee) om die huizen en te slopen en te bouwen. Daarnaast zullen de huurprijzen dan dusdanig hoog worden dat die mensen die er nu wonen het niet meer kunnen betalen.
Ik zou m'n pijlen richten op het bedrijfsleven, daar kunnen de klappers gemaakt worden. Maar dan zelfs nog, zolang de Amerikanen in auto's rijden van 2000 kiloe die 1 op 3 doen, ze voor elke kamer een airco moeten hebben, en China en andere landen explosief aan het groeien zijn weegt dat ook niet op tegen die 10% die we hier een keer kunnen gaan winnen kosten wat het kost.
Daarnaast is de aarde aan het afkoelen, dus snap niet waar je je druk over maakt
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 6 december 2009 16:06 schreef slackster het volgende:
[..]
kun je tevens een plausibele reden kunnen bedenken waarom "sceptici" dat zouden willen verzinnen?
ontken je b.v. ook het bestaan van chemtrails?
Sceptici gebruiken het als middel om hun overtuiging door te drukken, en dan het liefst net voor de klimaattop in Kopenhagen. Chemtrails is weer een ander verhaal. Een paranoïde gedachte gebaseerd op niks, en dat kan ik je als luchtvaartkundige garanderen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:06 schreef slackster het volgende:
[..]
kun je tevens een plausibele reden kunnen bedenken waarom "sceptici" dat zouden willen verzinnen?
ontken je b.v. ook het bestaan van chemtrails?
luchtvaartkundige? oeps!quote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Sceptici gebruiken het als middel om hun overtuiging door te drukken, en dan het liefst net voor de klimaattop in Kopenhagen. Chemtrails is weer een ander verhaal. Een paranoïde gedachte gebaseerd op niks, en dat kan ik je als luchtvaartkundige garanderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |