En hier verder...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef JohnDope het volgende:
Eindelijk hebben we dan toch gelijk gekregen.![]()
Een kleine samenvatting zou leuk zijn jaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Iblis het volgende:
Goed dat de OP begint met de consensuspositie uit de laatste topic.
Wat excuses van die hoogopgeleide lieden die blindelings in die CO2-scam geloofden en ondertussen de sceptici tot tokkies liepen te stigmatiseren, zou ook wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:31 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een kleine samenvatting zou leuk zijn ja
Ik heb er een topic over geopend, ik hoor graag van je.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat excuses van die hoogopgeleide lieden die blindelings in die CO2-scam geloofden en ondertussen de sceptici tot tokkies liepen te stigmatiseren, zou ook wel leuk zijn ja
was ook niet bepaald slim van CRU om een Russische server te gebruiken,quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En hier verder...
Zie ook:
Hackers ontmaskeren klimaathoax
Hackers ontmaskeren klimaathoax #2
Dat is jouw mening. Bij lange na geen samenvatting van het vorige topic.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat excuses van die hoogopgeleide lieden die blindelings in die CO2-scam geloofden en ondertussen de sceptici tot tokkies liepen te stigmatiseren, zou ook wel leuk zijn ja
Maar goed hoe het ook zij.... De samenvatting is als volgt: Deze klimaatfraude heeft wereldwijd al 1000den miljarden gekost. En het leuke van alles is nog dat de fraude gewoon door gaat in de wereld.
Samenvatting of niet, feit blijft gewoon dat jullie in een scam hebben geloofd. En waarom geloofden jullie hoogopgeleiden zo hardnekkig (lees: sektarisch) in deze scam?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Bij lange na geen samenvatting van het vorige topic.
Nee dat is geen feitquote:Op woensdag 2 december 2009 17:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Samenvatting of niet, feit blijft gewoon dat jullie in een scam hebben geloofd. En waarom geloofden jullie hoogopgeleiden zo hardnekkig (lees: sektarisch) in deze scam?
Omdat het op de Televisie is geweest
Iedere boeren lul wordt tegenwoordig al wetenschapper genoemd, dus kom aub niet met dat argument aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat is geen feitDat is jouw mening. Een paar beledigende opmerking over wetenschappers er aan toevoegen maakt daar niet op magische wijze een feit van. Lees het vorige topic nog maar geen goed door.
Het is ongelooflijk hoe sommige mensen die mails nog weten recht te praten. Wat een entertainmentquote:Staan genoeg mgelijke redenen, verklaringen en argumenten waarom deze subset aan mails (of het zogenaamd niet beschikbaar zijn van data) niet zegt wat jij lijkt te denken dat het zegt.
En sceptici maar gewoon voor gek verklaarden omdat ze niet op hun leuke subsidie treintje wilden springen, betaald met ons belasting geld..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan argumenten.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedere boeren lul wordt tegenwoordig al wetenschapper genoemd, dus kom aub niet met dat argument aan.
[..]
Het is ongelooflijk hoe sommige mensen die mails nog weten recht te praten. Wat een entertainment
Alsof er verder nog uitvoerige argumenten voor nodig zijn, laat dat maar aan de hackers over hoor ATuin-hekquote:
Jatten van prive gegevens, quotemining, stukken uit de context rukken. Erg indrukwekkend allemaal ja. Hebben ze goed gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef slackster het volgende:
[..]
Alsof er verder nog uitvoerige argumenten voor nodig zijn, laat dat maar aan de hackers over hoor ATuin-hek
Die hebben dat klusje namelijk vrij aardig opgelost...
Zijn geen privé gegevens want is betaald met belasting geldquote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jatten van prive gegevens, quotemining, stukken uit de context rukken. Erg indrukwekkend allemaal ja. Hebben ze goed gedaan.
Geen prive gegevens? Zet jij dan even alle mails online die je ooit via je opleidingsmail verstuurd hebt?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef slackster het volgende:
[..]
Zijn geen privé gegevens want is betaald met belasting geld
Trouwens moffen schieten mocht ook niet ten tijden van ww2 maar toch zijn we de verzetsstrijders daar achteraf zeer dankbaar voor
daar zijn het ook hackers voor he, die hebben maling aan die kolderkoek..quote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen prive gegevens? Zet jij dan even alle mails online die je ooit via je opleidingsmail verstuurd hebt?
Het is inderdaad leuk om die hoogopgeleide televisiekijkers via dit nieuws af te zeiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:06 schreef slackster het volgende:
[..]
En sceptici maar gewoon voor gek verklaarden omdat ze niet op hun leuke subsidie treintje wilden springen, betaald met ons belasting geld..
Haast te leuk om waar te zijn dit!
Knijp mezelf nog steeds regelmatig in de arm uit voorzorg dat het een of andere natte droom is, maar toch het is waar!
dat zooitje eindelijk eens keihard gedebunked, volgende die schandalige RETEN-schappers van NIST aan de beurt van wtc7 Fame
totaal mee eens,quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk om die hoogopgeleide televisiekijkers via dit nieuws af te zeiken, maar meer dan dat is het echt niet.
ik ook, laat maar komen zou ik zeggen (no pun intended)quote:Ik ben overigens wel benieuwd naar de nieuwe hoax.
De nieuwe hoax is dat de aarde rond zou zijn. Leugens van de hoge heren uiteraard, want als ik een voetbal op de grond leg rolt ie nergens heen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef slackster het volgende:
[..]
totaal mee eens,
vooral als je zoals ik een jaartje of 11, zo niet meer, voor een of andere debiel bent uit gemaakt door dat zooitje die iedereen gewoon lopen te belazeren op koste van de belasting betalers
dan krijg je zowat een voortijdige ejaculatie van dit soort nieuws![]()
[..]
ik ook, laat maar komen zou ik zeggen (no pun intended)
idd want we leven op enorme soort frisbees inplaats van een globe.. daarom verdwijnen soms schepen die er zomaar vanaf varen over de rand..quote:Op woensdag 2 december 2009 19:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De nieuwe hoax is dat de aarde rond zou zijn. Leugens van de hoge heren uiteraard, want als ik een voetbal op de grond legt rolt ie nergens heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |