APK bij de Gamma?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Fastmatti het volgende:
Afgelopen maandag via internet een APK geboekt. Uiteraard direct 29,95 overgemaakt omdat je als je voorruit betaald je 25% korting krijgt. Vanmorgen dus mijn auto naar de Kwikfit gebracht. Kom ik daar thuis valt mijn oog op het Gamma-krantje. Kan je voor 14,95 een bon halen voor de APK![]()
Klacht: 15 euro teveel betaald![]()
Anti-klacht: gelukkig in één keer goedgekeurd
Als bij de verf artikelen bent, ben je te ver door gelopenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bij de olie en het laminaat linksaf.
Er is enige kans aanwezig dat je genaaid wordt. Daarom controleer ik uiteraard mijn banden, uitlaat, remschijven en blokken en schokdempers zelf. Dat is het enige dat ze zelf kunnen dus daar letten ze op. Voor de rest is het de makkelijkste en vooral een spotgoedkope manier om door de APK te komen omdat ze redelijk incapabel zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef remlof het volgende:
APK laten doen bij de Kwikfit
En, zat er te weinig profiel op je banden?
Ja, hebben een lekke uitlaat zelfs goedgekeurdquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef remlof het volgende:
APK laten doen bij de Kwikfit
En, zat er te weinig profiel op je banden?
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Als bij de verf artikelen bent, ben je te ver door gelopen gereden
Wat voor voorruit?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Fastmatti het volgende:
Afgelopen maandag via internet een APK geboekt. Uiteraard direct 29,95 overgemaakt omdat je als je voorruit
Carglass repareert, Carglass vervangt!quote:
Wel goedkoopquote:
Jet Cars voor uw apk terwijl uw koekblik er niet bij aanwezig hoeft te zijn!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef ASroma het volgende:
APK koop je toch gewoon voor 35 euroEcht laten keuren en voor honderden euros genaaid worden voor allerlei "gebreken"
en ze reden onder een andere auto door?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:11 schreef Lano het volgende:
Mijn opa en oma hebben weleens een band op de motorkap gekregen van een auto die net zijn banden had laten vervangen bij de kwikfit
Kan wel:quote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en ze reden onder een andere auto door?
Zie nou niet snel een opa en een oma daarin rijdenquote:
Nee die auto kwam ze tegemoet op een 80 km weg, en verloor zijn 2 voorwielen, eentje rolde tegen de auto van mn opa en omaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoeen Yaris past overal onderdoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel een non.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie nou niet snel een opa en een oma daarin rijden
Ey ze hebben wel een volkswagen golf tdi toevalligquote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zoeen Yaris past overal onderdoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |