Of je investeert 75 cent en hebt gezellig licht met kerstmisquote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb ook een lavalamp, maar hij staat toch nooit aan, dus misschien kan ik hem beter gewoon weg doen
Ja dit dusquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je investeert 75 cent en hebt gezellig licht met kerstmis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Jaa die heb ik al een aantal weken.quote:
Oh ik wil zequote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand die kniekousen met een randje nepbont al ondekt? Die zijn zo leuk!![]()
Je draagt ze in je laars en slaat dan het bovenste deel terug waardoor het net lijkt alsof je laars een bontrandje heeft. Ze hebben ze in het zwart en bruin.
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heeft de Action ook thermosokken?
Ik had een roze gekocht van de goedkoopste kwaliteit (volgens mij), maar die heb ik aan mama gegeven om te wassen, en toen heb ik hem niet meer teruggezien.. Dus óf hij is opgelost in de wasmachine, óf hij is opgegaan in de stapel hema-handdoeken bij ons thuis, wat zou betekenen dat ze net zo goed zijn als die van de hemaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de handdoeken? Ik heb een paar kleine gastendoekjes, maar ik twijfel of ik ook de grote handdoeken ga kopen. Je heb geloof ik 3 soorten kwaliteit: hotelkwaliteit, goede kwaliteit, gewone kwaliteit..
Ik heb al een paar keer hema handdoeken bij de action gekocht, ze hebben het label er af geknipt en dat vergeten ze nog wel eens, of halfquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had een roze gekocht van de goedkoopste kwaliteit (volgens mij), maar die heb ik aan mama gegeven om te wassen, en toen heb ik hem niet meer teruggezien.. Dus óf hij is opgelost in de wasmachine, óf hij is opgegaan in de stapel hema-handdoeken bij ons thuis, wat zou betekenen dat ze net zo goed zijn als die van de hema
Ja zo een indeling zag ik ooit bij de Hemaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had een roze gekocht van de goedkoopste kwaliteit (volgens mij), maar die heb ik aan mama gegeven om te wassen, en toen heb ik hem niet meer teruggezien.. Dus óf hij is opgelost in de wasmachine, óf hij is opgegaan in de stapel hema-handdoeken bij ons thuis, wat zou betekenen dat ze net zo goed zijn als die van de hema
Lijkt me toch echt sterk hoor......quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer hema handdoeken bij de action gekocht, ze hebben het label er af geknipt en dat vergeten ze nog wel eens, of half
Toch echt niet hoor.. ik heb ze zelf gekocht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt sterk hoor......
Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:39 schreef nachtdier3 het volgende:
Restpartijen van de HEMA worden gewoon in het buitenland gedumpt of verkocht met de eis dat de labels eruit geknipt moten worden. Via een omweg kunnen die handdoeken dus gewoon bij de Action belanden. Action koopt ook zn producten veelal in het buitenland in, dus heel vreemd is dat niet.
Die gordijnen hebben ze al een tijdje en ik vond ze niet watquote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef remlof het volgende:
Reminder to self: deze week effe gordijnen scoren bij de Action.
Haha ja dat imago heeft het overal wel geloof ik, overal graaiende paupers.quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef willempjewever het volgende:
Werken er bij jullie in de Action ook van die kanslozen? Hier wel, zo erg... bijna even erg als 90% van het publiek dat er komt. Het is echt de grootste pauperwinkel van Harlingen hier.
Maar toch straks even wat spul halen, tijdschriften en pennen e.d. zijn wel redelijk daar en snel er weer uit, dan gaat het nog.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef monkeybrain het volgende:
Ik snap nu pas waarom de Action zo'n pauper imago heeft. Een dorp in de buurt heeft al 8 jaar ofzo Action, lekker rustig shoppen. Nu ze in de grote stad een Action hebben zie ik het verschil, daar is het echt ma Flodder, tetterende Turken etc.![]()
Het licht dus echt aan het paupere volk in Nederland dat hoofdzakelijk in de grotere steden woont
quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef monkeybrain het volgende:
Het licht dus echt aan het paupere volk in Nederland dat hoofdzakelijk in de grotere steden woont
quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef willempjewever het volgende:
Is deze nog ergens te koop? Moet je een goed sexspeeltje van kunnen maken volgens veel Fokkers?
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Leuk hoor. Nu kijk ik nooit meer op dezelfde manier naar dit speeltje
ja, inderdaad! Maar mijn zadel was nu zo ver heen dat ik toch maar een nieuwe moest kopen :p gelukkig is dat niet zo duur bij action :pquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef lynda het volgende:
Bij de action hebben ze ook gelkussens voor op je zadel.. Die dingen zitten ook goddelijk voor die 3 euro
Oeh! Thanks!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers van de nuon kleurtjes nagellak in etui. Ze hebben nu ook van hetzelfde merk gewone nagellak voor 45 eurocenten. Bij mijn Action viel op dat die in het paars erg gewild is.
Dank voor de tip! Mijn zadel is gisteren gejatquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Zo, was vanochtend rustig in de Action in Utrecht! Mensen durven de straat zeker niet meer op met die sneeuw.. maar ik wel!! haha
Kom ik buiten, zie ik dat mijn zadel van mijn fiets echt super erg gebarsten is.. Dus ik weer naar binnen, wist dat ze zadels hebben bij action, dus voor 5,99 een nieuw zadel gekochthij zit er nu al op en fietst heerlijk! haha
Got 'em.quote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef remlof het volgende:
Reminder to self: deze week effe gordijnen scoren bij de Action.
Wij gaan morgen ookquote:
Die is inderdaad heel mooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb er ff snel een foto van gemaakt, zoals je ziet is die paarse erg tof.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers van de nuon kleurtjes nagellak in etui. Ze hebben nu ook van hetzelfde merk gewone nagellak voor 45 eurocenten. Bij mijn Action viel op dat die in het paars erg gewild is.
Je zat lekker ff op de stad of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel mooi!En dan kom ik net van de stad af
nou ja wie jat er nu een zadel.. trieste lui heb je ook. gelukkig zijn ze bij de action niet zo duur, tip graag gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Mijn zadel is gisteren gejat
Die nuon kleurtjes van hetzelfde merk waren erg goed te doen. Tenminste, vind ik dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:03 schreef Syrena het volgende:
Lakt ie wel beter dan de lakken van Onyx? (=bij Zeeman & Piet Kerkhofs te krijgen) Want die zijn best wel ruk
Ja echt he? Ik stond ook echt heel verbaasd te kijken toen ik het opmerkte. Ik heb inmiddels het zadel gehaald, moet het nog installeren maar het ziet er goed uit en voor 6 euro hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
nou ja wie jat er nu een zadel.. trieste lui heb je ook. gelukkig zijn ze bij de action niet zo duur, tip graag gedaan
Ik vind hem echt fijn! net weer even gefietst naar de winkel.. Ben vooral supertrots dat ik hem zelf gemonteerd heb en niet vriendlief het heb laten doen.. misschien zit-ie daarom wel zo lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja echt he? Ik stond ook echt heel verbaasd te kijken toen ik het opmerkte. Ik heb inmiddels het zadel gehaald, moet het nog installeren maar het ziet er goed uit en voor 6 euro hoor je mij niet klagen.
Die oranje zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef Turbomuis het volgende:
* trechters
Ik heb me er ook aan gewaagd. Ben dol op pittig eten, maar zelfs mij bezorgde het een loopneus hahaha! Maarrrrr, wel lekker!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Turbomuis het volgende:
Heb net een zakje van die noodles op, smaakje Assam Laksa. Enne... loopneus, traanogen, dat soort dingen. Heet!
okee, ik was gewaarschuwd, maar dan nog
Dat had ik eerst ook. Nu helaas niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Floor-Sofie het volgende:
Action![]()
ik woon er zo ongeveer naast (2 minuten lopen) wat errug handig is!
Niet altijd haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |