Nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
Ik kende TS juist als een rustige jongen, zoals iedereen hier toch?
Nee hoor, mensen kennen mij juist als een drukke jongen. Soms echter, soms zijn er zaken die mij volledig rustig krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
Ik kende TS juist als een rustige jongen, zoals iedereen hier toch?
Sarcastisch hoop ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef nightsleeper het volgende:
Het probleem ligt hier niet bij het feit dat je haar geslagen hebt. Het probleem zit 'm erin dat je er spijt van hebt. Realiseer je dat agressie tegen vrouwen heel natuurlijk is en dat je je nergens voor hoeft te schamen.
Denk dat vrouw van TS nu in blijf van mn lijf huis zitquote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kennen mij juist als een drukke jongen. Soms echter, soms zijn er zaken die mij volledig rustig krijgen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
Die borderline slet heeft wel meer klappen gehad in het leven.
hoezo?quote:
Werk ik, zal lief voor d'r zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Denk dat vrouw van TS nu in blijf van mn lijf huis zit
je maakt zeker vaak ruzie met je ' vriendjes'quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Sulletjes het volgende:
ik sluit ruzie altijd af met een overheerlijke neukbeurt... er gaat niks boven sex na een flinke scheldpartij!
vrouwen slaan is laf!
OH dan kan die er gerust nog een paar klappen geven.Er zijn tog lieve mensen zoals jij die haar op vangenquote:
Krav Manga ?? Maga.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mn vriendinnetje begon gisteren over kerst, dat ze zo graag met mij samen wilt zijn op die dag en wat we allemaal wel niet gaan doen.
Prima hoor, maar ik was redelijk moe van mijn werk en knikte maar wat.
Op een gegeven moment luisterde ik gewoon niet meer en toen knikte ik blijkbaar op een verkeerd moment.
Waarna ze dus begon te schelden.
Ik liet het over me heen komen en ben toen naar bed gegaan. Begon ze in bed weer te schelden...
Toen was ik het zat en Krav Manga toegepast, ze zakte zo in elkaar.
Nu heb ik wel een beetje spijt, ben ook niet meer naar huis gekomen.
Hoe kan ik het ooit nog goedmaken?
Versie 2:
- Spelfout uit de OP gehaald
Vrouwen slaan is oké en is geen probleem, het probleem is juist dat TS spijt heeft, en agressie jegens vrouwen is normaal, vind je?quote:
ja? wil je me vertellen dat het anders gaat dan? waar the fuck ben jij opgegroeid zeg?!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Vrouwen slaan is oké en is geen probleem, het probleem is juist dat TS spijt heeft, en agressie jegens vrouwen is normaal, vind je?
En dan straks net als bepaalde FOK!kers ook in elkaar geslagen worden? Ik noem geen namen hoor!quote:
Lieve schat neem dit toppic nietzo serieusquote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Vrouwen slaan is oké en is geen probleem, het probleem is juist dat TS spijt heeft, en agressie jegens vrouwen is normaal, vind je?
Uiteraard zal ik daarover dan ook een topic maken.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk zal ze binnenkort proberen om, terwijl jij slaapt, je piemel af te knippen.
Nee, maar er zijn er genoeg die wél echt zo denken. Ben in R'dam opgegroeid en ik werk dus in een blijf, heb genoeg gezien om me hierover te verontwaardigen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Lieve schat neem dit toppic nietzo serieus
AHAHAHA ROTTERDAM!!1!!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er genoeg die wél echt zo denken. Ben in R'dam opgegroeid en ik werk dus in een blijf, heb genoeg gezien om me hierover te verontwaardigen.Zal er nu mee ophouden though.
Ha ik woon ook in R'dam. Dan zul je haar misschien wel tegenkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er genoeg die wél echt zo denken. Ben in R'dam opgegroeid en ik werk dus in een blijf, heb genoeg gezien om me hierover te verontwaardigen.Zal er nu mee ophouden though.
Ja vind je mening goed en lief dat je er zo over denkt en ja er zijn mensen die er echt over zijn.Maar kijk even welke ts deze geopend heetquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Woon er nu niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ha ik woon ook in R'dam. Dan zul je haar misschien wel tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |