Nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
Ik kende TS juist als een rustige jongen, zoals iedereen hier toch?
Nee hoor, mensen kennen mij juist als een drukke jongen. Soms echter, soms zijn er zaken die mij volledig rustig krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
Ik kende TS juist als een rustige jongen, zoals iedereen hier toch?
Sarcastisch hoop ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef nightsleeper het volgende:
Het probleem ligt hier niet bij het feit dat je haar geslagen hebt. Het probleem zit 'm erin dat je er spijt van hebt. Realiseer je dat agressie tegen vrouwen heel natuurlijk is en dat je je nergens voor hoeft te schamen.
Denk dat vrouw van TS nu in blijf van mn lijf huis zitquote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen kennen mij juist als een drukke jongen. Soms echter, soms zijn er zaken die mij volledig rustig krijgen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
Die borderline slet heeft wel meer klappen gehad in het leven.
hoezo?quote:
Werk ik, zal lief voor d'r zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Denk dat vrouw van TS nu in blijf van mn lijf huis zit
je maakt zeker vaak ruzie met je ' vriendjes'quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Sulletjes het volgende:
ik sluit ruzie altijd af met een overheerlijke neukbeurt... er gaat niks boven sex na een flinke scheldpartij!
vrouwen slaan is laf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |