Dat doe ik ook, maar meestal komt er dan maar een zielig drolletje of helemaal niks uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef BasEnAad het volgende:
Goeie paint!![]()
Probeer dan uit voorzorg eerder te poepen!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
Poepbelevenissen deel 54656423. Er zijn er nogal wat in hun anaalfase tegenwoordig, op Fok.
Ja, de boel is gaan hangen omdat ik door het poepen geen tijd meer had om te sporten.quote:
Wie lijkt hier nou op een vrouwquote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef DuTank het volgende:
De paint krijgt net een voldoende, dat komt omdat je hier lijkt op een vrouwelijke bodybuilsters, terwijl je wilde suggereren dat je gespierd bent. De minpunten zijn voor het feit dat je op een vrouw lijkt en dat je de werkelijkheid probeerde te vertekenen.
Volgende keer je kringspier trainen zodat je het wat langer in kunt houdenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, de boel is gaan hangen omdat ik door het poepen geen tijd meer had om te sporten.
Mijn been haren zijn blondquote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie lijkt hier nou op een vrouw
[ afbeelding ]
met je gladde benen
FoBo-revengequote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je gladde benen
Oei, de fobo's worden er erbij gehaald.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je gladde benen
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je gladde benen
Jammer dat hij zo laf is om geen foto's van zichzelf in zijn FoBo te hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Oei, de fobo's worden er erbij gehaald.
* o.us pakt popcorn.
Ja, hier was ik namelijk op voorbereidquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo laf is om geen foto's van zichzelf in zijn FoBo te hebben
Hmm, dus je benen zijn echt slecht geschoren?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, hier was ik namelijk op voorbereid
Maar je kunt de paint gebruiken, ik heb mezelf zo natuurgetrouw mogelijk getekend
Sowieso, scheer jij je benen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm, dus je benen zijn echt slecht geschoren?
quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso, scheer jij je benen?
Homo
je doet vermoeden van wel.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja dat hoeft natuurlijk niet want je hebt geen beenhaar
Je bent homo als je 'chapeaux' schrijft.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je doet vermoeden van wel.
CHapeaux voor de paint!!!
![]()
Jij dus ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je bent homo als je 'chapeaux' schrijft.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij dus ook.
Fag.
Schrijf je het niet zo dan?
HAHA DUBBEL HOMOM!!!O!O!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
je schrijft het inderdaad als 'chapeaux'
chapeau?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
je schrijft het inderdaad als 'chapeaux'
YOU GOT ME THERE!!@!!@W~~~~quote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha het woord staat ook in jouw post gequote. SEMI HOMO!!!1
grootte_veeg = 1 / aantal_vegenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
![]()
Het is net een asymptoot, het wordt wel steeds minder maar gaat nooit goed weg.
Als je te veel opstaat knijpen je billen zich samen en dan smeer je de poep helemaal over je billen heen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wtf?
wie veegt er nou zittend zijn aars af, dan gaat het fout natuurlijk ja.
Die 10 minuten gaan van mijn sporttijd af. Of van mijn tentamentijd (waar je vaak de volle 3 uur voor nodig hebt). Of ik mis een bus waardoor ik nog later ben voor een afspraak. Ja, het is zeker storend.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:34 schreef hardromacore het volgende:
Met 10 minuten te laat komen is niets mis..
of wordt je erop afgerekend? Vast niet
Ken je de reclame of niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar had jij het over in je Grilled Cheese topic, vertel eens?
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, ik ben te indie voor televisie.
quote:
ja je staat toch krom.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je te veel opstaat knijpen je billen zich samen en dan smeer je de poep helemaal over je billen heen.
95%quote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja je staat toch krom.
serieus zijn er mensen die zittend hun kont afvegen?
die vegen zeker ook allemaal van achter naar voor??quote:
nee?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
die vegen zeker ook allemaal van achter naar voor??![]()
Dan heb je het gevoel dat je anus enorm word opgerektquote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef DaanA het volgende:
Als je zulke plakkerige poep hebt, dan moet je gewoon later gaan poepen.
Hoe vaker je gaat, hoe plakkeriger het wordt. Als je gewoon drie dagen wacht, dan heb je alleen nog van die keiharde keutels waarmee je een ster in de wc-pot schiet. Afvegen is dan niet meer nodig.
Voelt wel alsof je een kokosnoot naar buiten moet werken...![]()
Ben je gek, die dingen vormen weerhaakjes en al. Als er iets zeer doet..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef DaanA het volgende:
Als je zulke plakkerige poep hebt, dan moet je gewoon later gaan poepen.
Hoe vaker je gaat, hoe plakkeriger het wordt. Als je gewoon drie dagen wacht, dan heb je alleen nog van die keiharde keutels waarmee je een ster in de wc-pot schiet. Afvegen is dan niet meer nodig.
Voelt wel alsof je een kokosnoot naar buiten moet werken...![]()
Daar zal TS geen last van hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan heb je het gevoel dat je anus enorm word opgerekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |