En groene scheten?quote:
En contouren rond je lijf?quote:
Zijn linkerarm lijkt op een Zeenaald of Waterspuitquote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:
TS is wel lekker breed! Dat kunnen jullie niet zeggen!
Hahahaquote:Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
TS heeft zijn hoofd chirurgisch laten verplaatsen om tenminste nog 1 brede schouder te hebben
Ga weg, dit is stoere mannenpraat.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef ynuhh het volgende:
Gadverdamme.
Sowieso trots zijn op je scheten.En ja dat ben je, anders had je er geen topic over geopend.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef ynuhh het volgende:
Gadverdamme.
Sowieso trots zijn op je scheten.En ja dat ben je, anders had je er geen topic over geopend.
Fout, dit is kinderpraat. Praat voor kleine kinderen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef FattyBomba het volgende:
[..]
Ga weg, dit is stoere mannenpraat.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
TS heeft zijn hoofd chirurgisch laten verplaatsen om tenminste nog 1 brede schouder te hebben
Ruige mannen praat. Praat voor ruige mannen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Fout, dit is kinderpraat. Praat voor kleine kinderen.
Ruige mannen praten over de jacht van afgelopen weekend oid, niet over scheetjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ruige mannen praat. Praat voor ruige mannen.
Eerst de buffeljacht of mammoetslachting idd.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ruige mannen praten over de jacht van afgelopen weekend oid, niet over scheetjes.
Doe jij dat niet dan?quote:
A gentlemen never tells, dus we hebben het niet over veroveringen. we hebben het graag over scheten.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ruige mannen praten over de jacht van afgelopen weekend oid, niet over scheetjes.
En jij hoort niet op een forum maar achter het fornuis!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ruige mannen zijn ook geen gentlemen. Gentlemen zijn voor mij mensen met klasse, stijl en een goede baan. Die echt iets mee maken ipv een scheet die bleef hangen in de douche.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
A gentlemen never tells, dus we hebben het niet over veroveringen. we hebben het graag over scheten.
ga lekker koken of stofzuigen maar vervuil dit kwaliteitstopic niet
In elke gentlemen zit een ruige man zo eentje die je overdag waar anderen bij zijn met respect behandeld, maar als je alleen bent je op het bed gooit en je neemt als een slet. Als die gentlemen dat niet heeft is het gewoon een flikker die niet uit de kast durft te komen. Dus je uitleg klopt niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ruige mannen zijn ook geen gentlemen. Gentlemen zijn voor mij mensen met klasse, stijl en een goede baan. Die echt iets mee maken ipv een scheet die bleef hangen in de douche.
Is dat wat jou wél aantrok tot dit topic?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Fout, dit is kinderpraat. Praat voor kleine kinderen.
Ik geef aan hoe ik een gentleman zie, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
In elke gentlemen zit een ruige man zo eentje die je overdag waar anderen bij zijn met respect behandeld, maar als je alleen bent je op het bed gooit en je neemt als een slet. Als die gentlemen dat niet heeft is het gewoon een flikker die niet uit de kast durft te komen. Dus je uitleg klopt niet.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik geef aan hoe ik een gentleman zie, dat is mijn mening.
Gade gij maar slapen, gij doet toch niks.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, en nu hups terug de keuken in.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |