abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83122997
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Alleen een ILS zal niet voldoende zijn, of je wilt een wereldprimeur als openluchtvliegveld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar golfplaten, kom je een heel eind
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:33:42 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_83123076
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Paar golfplaten, kom je een heel eind
Asbest uiteraard. Alles moet weg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 september 2010 @ 20:17:02 #53
862 Arcee
Look closer
pi_86355045
Gisteren ging de uitzending van Zembla hierover: Luchtkasteel Twente

Het lijkt logisch om aan te haken bij het nabij gelegen vliegveld in Duitsland, maar nee, dat vliegveld moet er per se komen. Triest.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86358114
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Arcee het volgende:
Gisteren ging de uitzending van Zembla hierover: Luchtkasteel Twente

Het lijkt logisch om aan te haken bij het nabij gelegen vliegveld in Duitsland, maar nee, dat vliegveld moet er per se komen. Triest.
Ik heb de uitzending bekeken. Het is schrijnend en triest hoe politici argumenten gewoon van tafel vegen om hun prestigeprojecten door te drukken. De inwoner van Overijssel mag betalen.
pi_86379131
Overijssel???? Ik denk dat de belastingbetaler (dus heel NL) de lul is.
Het is te triest voor woorden dat ze serieus denken dat Twente een kans van slagen heeft. Die Duitser had het tenminste begrepen, de regio is veel te klein voor 2 airports. En op wat voor verkeer mikt Twente? Intercontinentaal? Forget it. Zelfs regionaal of Europees is niet interessant. Dat verkeer gaat naar Dusseldorf, Frankfurt of Schiphol. Houdt je dus alleen vakantiecharters over.... En daar wordt een luchthaven niet rendabel van.

Zelden zo'n eigenwijze politicus gezien die zo'n prestige-object er doorheen wil drukken.
  maandag 13 september 2010 @ 14:50:08 #56
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_86382243
Mensen die die Duitser op zijn woord geloven. Je gelooft de verkopers in de Mediamarkt toch ook niet. :')
pi_86383407
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Met zo'n schaftkeet gaat dat niet lukken. Er moet flink verbouwd worden.
In het oostblok heb ik wel vliegvelden gezien die er slechter uit zien ;)
٩๏̯͡๏)۶
pi_86390076
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Alleen een ILS zal niet voldoende zijn, of je wilt een wereldprimeur als openluchtvliegveld :')

NDB aan beide zijden is voldoende
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_86434733
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:06 schreef Freak188 het volgende:

Zelden zo'n eigenwijze politicus gezien die zo'n prestige-object er doorheen wil drukken.
Iedere politicus die voor stemt heeft een gigantisch bord voor de kop. Dit is gewoon natte vingerwerk en vind het kennelijk belangrijk om een lintje te kunnen doorknippen in de toekomst. Stel debielen, maar toch leuk dat de PvdA om is oftewel voor. Heeft Diederik Samson kennelijk weinig te zeggen als het om de Provincie gaat.. Begrijp me niet verkeerd, ik mag graag vliegtuigen zien, zelfs een hobby van mij , maar dit is waanzin met zo dicht in de buurt luchthaven FMO. Het probleem is duidelijk dat die Rietkerk hier nooit last van gaat hebben als het mislukt, wat het gaat doen.. hij komt er gewoon mee weg.. Leuk hoe de politiek in Nederland te werk gaat..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')