quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen een ILS zal niet voldoende zijn, of je wilt een wereldprimeur als openluchtvliegveldPaar golfplaten, kom je een heel eindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Asbest uiteraard. Alles moet weg!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Paar golfplaten, kom je een heel eind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de uitzending bekeken. Het is schrijnend en triest hoe politici argumenten gewoon van tafel vegen om hun prestigeprojecten door te drukken. De inwoner van Overijssel mag betalen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Arcee het volgende:
Gisteren ging de uitzending van Zembla hierover: Luchtkasteel Twente
Het lijkt logisch om aan te haken bij het nabij gelegen vliegveld in Duitsland, maar nee, dat vliegveld moet er per se komen. Triest.
In het oostblok heb ik wel vliegvelden gezien die er slechter uit zienquote:Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met zo'n schaftkeet gaat dat niet lukken. Er moet flink verbouwd worden.
NDB aan beide zijden is voldoendequote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen een ILS zal niet voldoende zijn, of je wilt een wereldprimeur als openluchtvliegveld
Iedere politicus die voor stemt heeft een gigantisch bord voor de kop. Dit is gewoon natte vingerwerk en vind het kennelijk belangrijk om een lintje te kunnen doorknippen in de toekomst. Stel debielen, maar toch leuk dat de PvdA om is oftewel voor. Heeft Diederik Samson kennelijk weinig te zeggen als het om de Provincie gaat.. Begrijp me niet verkeerd, ik mag graag vliegtuigen zien, zelfs een hobby van mij , maar dit is waanzin met zo dicht in de buurt luchthaven FMO. Het probleem is duidelijk dat die Rietkerk hier nooit last van gaat hebben als het mislukt, wat het gaat doen.. hij komt er gewoon mee weg.. Leuk hoe de politiek in Nederland te werk gaat..quote:Op maandag 13 september 2010 13:06 schreef Freak188 het volgende:
Zelden zo'n eigenwijze politicus gezien die zo'n prestige-object er doorheen wil drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |