abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75209257
Gezien mijn HTC Touch gister ineens dood is gegaan ben ik op zoek naar een ander. Liefst met touchscreen maar hoeft niet perse.

Het liefst ruil ik tegen de volgende dingen:
quote:
Axis 207 IP-cam

* Superieure beeldkwaliteit dankzij geavanceerde video processing en de nieuwste progressive scan CMOS beeld sensor
* 4.0 mm, F2.0, fixed iris lens
* Standaard beeldformaten: MPEG-4, Motion JPEG en still image JPEG
* Tot 30 frames per seconde in alle resoluties t/m 640x480 pixels Lichtgevoeligheid van 1 lux
* Ingebouwde microfoon
* Ingebouwde Video Motion Detectie
* Ingebouwde Web server biedt viewing and management via een standaard Web browser
* Tot 10 viewers kunnen de camera direct en gelijktijdig gebruiken of een ongelimiteerd aantal indien MPEG-4 multicast streaming
* Security: multi-user level password bescherming
* Alarm in- en uitgang
* Ondersteunt ook Mac (Bonjour compatibel) en (Wintel) Universal Plug'n Play (UPnP)
* Inclusief Power Adapter, Camera stand en klem, Installation guide, CD met installatie tools, Axis Camera Explorer (ACE) software en user's manual.

Al met al een top camera, met licentiecode en software erbij.

Richtprijs rond de 200 euro. (nieuwprijs ligt tussen de 250/300 euro)
Of
quote:

Gebruik het Savi Office-headsetsysteem om oproepen op uw pc en uw vaste telefoon te mixen—combineer zeer eenvoudig een oproep op uw vaste telefoon met een oproep op uw pc voor een realtime samenwerking of schakel eenvoudig tussen het ene audiotype en het andere. Bovendien biedt het Savi Office-headsetsysteem een groot draadloos bereik voor natuurlijke bewegingsvrijheid, een scala aan comfortabele draagmogelijkheden, interactieve software voor uw persoonlijke voorkeuren en een flexibel batterij systeem voor een lager energieverbruik.

Deze kan je dus op je pc en/of huistelefoon aansluiten. Heb hem gebruikt ook voor bijv muziek te luisteren, te gamen of skypen. Bereik wat ik hier haalde was 90 meter (zat in de AH boodschappen te doen terwijl ik me WMP playlist aan het luisteren was
Moet eerlijk zeggen dat het geluid onwijs zuiver en duidelijk is.

Nieuwprijs rond de 400 euro.
Maar als je er geld voor wil hebben wil ik tot ongeveer 150/200 voor gaan gezien de dure decembermaand
pi_75209740
Jij geeft het voorbeeld van hoe een juiste goede advertentie moet.
Feyenoord Rotterdam
pi_75209750
Als je touchscreen zoekt en puur beetje sms/bellen/radio wil is de Samsung F480 wel een hele fijne. Rond de 100 euro 2dehands
pi_75230847
Interesse in een HTC Touch HD?
pi_75239387
wellicht interesse in een htc snap? prijs komen we wel uit!
pi_75239538
hoeveel touch hd?
pi_75239776
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef pluisje81 het volgende:
Interesse in een HTC Touch HD?
Nee dankje
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef sjors81 het volgende:
wellicht interesse in een htc snap? prijs komen we wel uit!
Ik vind een qwerty tobo niet echt fijn om te gebruiken, met touchscreen wel maar op deze manier niet dus helaas
pi_75240121
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee dankje
[..]

Ik vind een qwerty tobo niet echt fijn om te gebruiken, met touchscreen wel maar op deze manier niet dus helaas
no problem
pi_75240227
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:

Geen HTC Touch Pro dan?
pi_75240466
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef steviehouse het volgende:

[..]

Geen HTC Touch Pro dan?
Die is inklapbaar dus daar zou ik al minder moeite mee hebben. Wil je er van af dan?
pi_75246453
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Die is inklapbaar dus daar zou ik al minder moeite mee hebben. Wil je er van af dan?
Ja ik wil er vanaf. Er zijn wat krassen op de scherm maar hij werkt gewoon nog goed.
pi_75246698
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_75247829
Ik heb nog een Touch Pro liggen, heb nu een HD2. Ziet er nog perfect uit, en als extra bonus krijg je er ook nog een cradle bij. Voor 150 euro ben je de man!

Foto's op aanvraag
I am the one I am the one
The godlike terror train
The superior, artificial brain
Feel free to call me Blaine
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:45:16 #14
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_75273393
Heb nog een N96 liggen .... maar wil alleen ruilen voor geld. Doe maar een mooi bod.
pi_75326105
Reeds een telefoon gevonden? Want dan maak ik een nieuw topic aan om die baksteen van mij te verkopen
I am the one I am the one
The godlike terror train
The superior, artificial brain
Feel free to call me Blaine
pi_75326145
Heb interesse in de toestellen, alleen kan en wil het geld er niet voor uitgeven op dit moment dus ruilen heeft mijn voorkeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')