Jij hebt toch een Skatebananaquote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Fugie het volgende:
Mijn board is blijkbaar zwaar kapoet. Moet toch echt een nieuwe hebben volgend seizoen.

Stel je vraag aan Nicolien Sauerbreij
 Stel je vraag aan Nicolien Sauerbreij

Ik heb ook maar even een duit in het zakje gedaanquote:Toen je begon met snowboarden begonnen softboots net zich te ontwikkelen. Waarom ben je toch hardboots gaan rijden en niet softboots?
Hoe ben je terecht gekomen in het wedstrijdcircuit? (en waarom ben je wedstrijden gaan rijden)

Ook op FOK!sport zelf staat een oproep en die grappenmaker in het topic moet je maar gewoon negeren
 Ook op FOK!sport zelf staat een oproep en die grappenmaker in het topic moet je maar gewoon negeren  

Mja weet ik. Alleen dat vind ik altijd wel moeilijkquote:Op maandag 7 december 2009 11:56 schreef Olga het volgende:
Tof! Dank jeOok op FOK!sport zelf staat een oproep en die grappenmaker in het topic moet je maar gewoon negeren

Ik lees een vraag,quote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even een duit in het zakje gedaan
Geen idee of het boeiende vragen zijn, maar ik wilde wat verzinnen en kwam hier terecht.
Het zijn wel vragen waar ik over nadenk soms. Het zijn allbei niet echt dingen die in Nederland heel erg leven (tegenwoordig zeker niet meer). In Duitsland bijvoorbeeld wel weer.
Misschien dat Soohr een antwoord kan geven op de vraag waarom hij hardboots rijdt....
Btw, nog minder dan 2 weken

Je las de vraag goed jaquote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik lees een vraag,
Ik ben begonnen met hardboots omdat er in mijn omgeving niks anders was.
en ik blijf doorgaan met hardboots omdatDie schoenen onwijs veel steun geven De boardjes lekker stijf zijn Ik iets anders doe dan de meerderheid Ik springen en truukjes niet een volledige dag achtereen wil doen Ik dermate "volleerd" ben met hardboots ik het meeste wat men kan met een freestyle board ook wel kan. 

Voor zover ik weet is een base van een race board nog wat sneller dan die base. Het is een beetje een overdreven verhaaltje wat op Nitro boards zit.quote:zo'n strak pakje is natuurlijk vanwege het aerodynamische verhaal.
Toch een wax gerelateerde vraag:
Heeft de FX-smartbase technologie al zijn intrede gedaan bij de professionals, of zijn de traditionele bases met bijbehorende wax-laag nog steeds de norm qua snelheid?

Ik neem je uitdaging aan,quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je las de vraag goed ja
Alleen met de laatste opmerking durf ik de strijd wel aan. ik kan minimaal 3 dingen op softboots die jij op hardboots niet kan

Als een normaal mens de trap op en af lopen ga je al verliezenquote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik neem je uitdaging aan,
waar en wanneer?
 )
)

Dat was precies wat ik dacht.quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Als een normaal mens de trap op en af lopen ga je al verliezen)

weekend van 8-9-10 jan in gerlos,quote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht.
Nog maar 2 te gaan.
cab360 en een 360 nosepress. Probleem opgelost
Enne, met de kerst/nieuwjaar in omgeving Zillertal of met de afsluitingsweek in Valtho. Koelkasten ga ik niet in. Ik heb zo'n aversie tegen die dingen dat ik besloten heb ze te boycotten.

Nah, dat zijn dingen die ik ook niet op mn softboots kanquote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog maar 2 te gaan.

Aanstellerquote:Koelkasten ga ik niet in. Ik heb zo'n aversie tegen die dingen dat ik besloten heb ze te boycotten.
 Je moet ze gewoon niet zien als 'vervanging' zien voor echte bergen
 Je moet ze gewoon niet zien als 'vervanging' zien voor echte bergen

F*ck, dan ben ik net weer thuis uit Gerlos. Normaal gesproken. Of we moeten er nog een weekje aan vast plakken...quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Soohr het volgende:
[..]
weekend van 8-9-10 jan in gerlos,
20 feb in fiss, 14 maart in la plagne of
3 mei in kaprun.

Daar gaat het niet om. Ik heb sowieso nog nooit iemand zoiets zien doen op een raceplank. Wel iemand een keer door de half pipe zien gaan. Dat was wel een koningquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Nah, dat zijn dingen die ik ook niet op mn softboots kan
[..]
AanstellerJe moet ze gewoon niet zien als 'vervanging' zien voor echte bergen

Ik ben allang blij dat je geen 180's zei,quote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog maar 2 te gaan.
Enne, met de kerst/nieuwjaar in omgeving Zillertal of met de afsluitingsweek in Valtho. Koelkasten ga ik niet in. Ik heb zo'n aversie tegen die dingen dat ik besloten heb ze te boycotten.

maar jij bent dan ook een trutje op smalle paadjesquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Nah, dat zijn dingen die ik ook niet op mn softboots kan
[..]
AanstellerJe moet ze gewoon niet zien als 'vervanging' zien voor echte bergen

Ok,quote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog maar 2 te gaan.

quote:Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ok,
ik heb even op youtube gekeken wat een 360 nosepress is,
dat moet met wat oefenen wel te doen zijn,
al zal het er niet zo soepel uitzien, Het zal wel flink smokkelen worden.
Ik mis wat flexibiliteit in mijn planken

/agreequote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Soohr het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een trutje op smalle paadjes

Ach joh niet zo moeilijk doen. Hoe harder je er doorheen streept, hoe makkelijker het gaatquote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
/agree
crap paadjes die net zo breed zijn als mn board lang is...

)
 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |