abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 december 2009 @ 10:41:33 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75605918
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:17 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

goed man!... ik ga voor Killswitch Engage, Disturbed, Tool, etc. perfect voor een fijn dagje knallen

Maar eh vet setje heb je daar zeg!!
Disturbed luister ik ook nog wel eens ja.
Ach ik luister ook nog wel wat metal eigenlijk. Volbeat doet het bijvoorbeeld ook altijd leuk. Ligt eigenlijk gewoon een beetje aan me bui

Enne.... ben wel blij met me setje ja
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 14 december 2009 @ 10:48:21 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75606159
Het is vandaag wel voor het eerst dat ik de auto's en de daken helemaal wit zie hier
Frau Holle is comin' baby

Op zich ook wel ff minder want ik moet vanmiddag voor een bijbaantje 3 uur in de kou staan. We moeten het maar zo zien... Het is alvast om te wennen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75609376
Jezus Komakie, wat een gruwelijke combi. Die Rulers en Forces lijken zo van dezelfde tekentafel te komen. Wist niet dat Burton en Union samenwerkten

Nu nog rode gnarly stickers erop, en kom maar op met die foto's.
Is er trouwens een merkbaar verschil tussen de normale Forces en SL?
  maandag 14 december 2009 @ 12:59:23 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75610157
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:31 schreef JRB het volgende:
Jezus Komakie, wat een gruwelijke combi. Die Rulers en Forces lijken zo van dezelfde tekentafel te komen. Wist niet dat Burton en Union samenwerkten

Nu nog rode gnarly stickers erop, en kom maar op met die foto's.
Is er trouwens een merkbaar verschil tussen de normale Forces en SL?
Er zit een andere highback op en hij is wat lichter. Dit komt omdat ze op een paar punten de baseplate versterkt hebben zodat ze op andere punten stukken konden weg laten waardoor de binding lichter wordt.

De Highback is een ander verhaal. Die zit alleen op de Force MC en de Force SL. De Force highback heeft een flex verloop dat van boven naar beneden gaat. Terwijl je bij de Force SL het flexverloop meer over de breedte loopt.
Kortom, je hebt meer controle/stijfheid als je op je hakken staat met bochten draaien (waar je meer het midden van je highback gebruikt) terwijl je bij het "tweaken" van sprongen en jibs(waar je meer gebruik maakt van de zijkanten van je highback) meer flex hebt.
Kortom, met de Force SL heb je meer stijfheid in het midden over de lengte en verschillend over de breedte, terwijl met de Force je onderin je highback meer stijfheid hebt dan bovenin, maar over de hele breedte hetzelfde.

plaatje is misschien makkelijk:
De Force:


Uitleg Union:
Dupont™ Zytel ® ST injected Multizone Highbacks are tapered towards the top, providing flex and tweakability where you want it, support and durability where you need it. Welcome to the best of all possible worlds.

De Force SL staat hier boven. Door de dunnere stroken aan de zijkant wordt hij daar flexibeler terwijl de dikke strook in het midden voor stijfheid zorgt.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het principe van de Force SL niet helemaal nieuw is. De oude Cartel binding had immers al een vergelijkbaar systeem.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 14 december 2009 @ 13:00:33 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75610191
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:31 schreef JRB het volgende:
Jezus Komakie, wat een gruwelijke combi. Die Rulers en Forces lijken zo van dezelfde tekentafel te komen. Wist niet dat Burton en Union samenwerkten

Nu nog rode gnarly stickers erop, en kom maar op met die foto's.
Is er trouwens een merkbaar verschil tussen de normale Forces en SL?
Waarschijnlijk geen rode Gnarly stickers. Die heb ik niet.

Ik heb wel een paar hele dikke skullcandy stickers. Van alleen het hoofd helemaal uitgesneden. In verschillende kleuren dus die komen er wel op denk ik

Het moet bij mij altijd een beetje een bonte verzameling kleurtjes zijn
Er komen waarschijnlijk ook nog wel wat van Balateon op (het merk is bijna niet zichtbaar) en misschien nog iets van Sessions en/of neff ofzo.
Ik heb nog een paar hele dikke stickers van neff die je er op plakt en alleen de letters blijven staan zeg maar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75610499
Ziek setje Komakie, mag ook wel voor de 1000+ die het kost

Als je nog inspiratie nodig hebt hoe je een board kan stickeren:





Trouwens leuke webshop! Ik zal eraan denken als ik weer iets nodig heb, beter dan mn geld aan zon groot winkelketen geven. Die Dragon goggles
  maandag 14 december 2009 @ 13:56:45 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75611887
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef kensei het volgende:
Ziek setje Komakie, mag ook wel voor de 1000+ die het kost

Als je nog inspiratie nodig hebt hoe je een board kan stickeren:

[ afbeelding ]



Trouwens leuke webshop! Ik zal eraan denken als ik weer iets nodig heb, beter dan mn geld aan zon groot winkelketen geven. Die Dragon goggles
Lekker volbestickerd
Ik heb thuis nog een heel oud board (Nitro Magnum van 10 jaar geleden ofzo) en die is ook helemaal volbestickerd. Ik rij er niet meer op want hij hangt aan de wand, maar het ziet er heel cool uit

Ik moet nog even kijken wat ik doe. Ik moet eigenlijk nog op een coole manier onze naam erop zien te krijgen zonder dat het me stickers kost, want die heb ik niet meer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75613387
Koop gewoon een paar blanco A4 sticker vellen & print er grote letters op

Zoals deze:

http://www.123inkt.nl/sho(...)/Stickers-12485.html
  maandag 14 december 2009 @ 16:15:19 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75616438
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef kensei het volgende:
Koop gewoon een paar blanco A4 sticker vellen & print er grote letters op

Zoals deze:

http://www.123inkt.nl/sho(...)/Stickers-12485.html
Als het gebeurd moet het natuurlijk wel echt goed gebeuren. Ik wilde nog stickers laten maken, maar ben er niet meer aan toe gekomen.

Dan maar stickers die ik wel heb
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75619532
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:48 schreef Komakie het volgende:
Het is vandaag wel voor het eerst dat ik de auto's en de daken helemaal wit zie hier
Frau Holle is comin' baby

Op zich ook wel ff minder want ik moet vanmiddag voor een bijbaantje 3 uur in de kou staan. We moeten het maar zo zien... Het is alvast om te wennen
3 uurtjes maar.. Ik heb 9 uur in de kou gewerkt niet dat ik het de hele tijd koud had (vindt het wel een lekker gevoel geven).
Maar wie is Frau Holle? Kan het zo even niet vinden.

Super vet setje heb je zo!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 14 december 2009 @ 17:57:45 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75620107
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef MarcoD het volgende:

[..]

3 uurtjes maar.. Ik heb 9 uur in de kou gewerkt niet dat ik het de hele tijd koud had (vindt het wel een lekker gevoel geven).
Maar wie is Frau Holle? Kan het zo even niet vinden.

Super vet setje heb je zo!
Het eerste uurtje is ook niet zo erg. Alleen werk ik een paar dagen als verkeerswaarnemer.Dan sta je echt alleen maar stil en dat maakt het ook wel koud.

nu heb ik het vandaag wel goed geregeld. Ik ben er met de auto heem gegaan, heb die zo geparkeerd op het aangrenzende parkeerterrein dat ik vanuit de auto mijn waarnemingen kan doen. Dus niet zo koud.

Frau Holle? Na die reclame van vorig jaar over saalbach (op de radio) dacht ik dat iedereen die wel kende.
Ik weet niet 100 zeker of het nou de godin van de sneeuw of de winter is maar iets in die richting. Ik weet trouwens ook niet of ik het helemaal goed spel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75621035
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het eerste uurtje is ook niet zo erg. Alleen werk ik een paar dagen als verkeerswaarnemer.Dan sta je echt alleen maar stil en dat maakt het ook wel koud.

nu heb ik het vandaag wel goed geregeld. Ik ben er met de auto heem gegaan, heb die zo geparkeerd op het aangrenzende parkeerterrein dat ik vanuit de auto mijn waarnemingen kan doen. Dus niet zo koud.

Frau Holle? Na die reclame van vorig jaar over saalbach (op de radio) dacht ik dat iedereen die wel kende.
Ik weet niet 100 zeker of het nou de godin van de sneeuw of de winter is maar iets in die richting. Ik weet trouwens ook niet of ik het helemaal goed spel
Slim , ik luister eigenlijk nooit radio dus daar zou het wel aan kunnen liggen .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 14 december 2009 @ 19:36:32 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75623780
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Slim , ik luister eigenlijk nooit radio dus daar zou het wel aan kunnen liggen .
Zou kunnen ja

Ff opgezocht en dit vond ik in de vluggigheid:
quote:
Im Volksmund ist Frau Holle für die Schneemenge im Winter verantwortlich, denn je gründlicher sie ihre Betten ausschüttelt, desto mehr schneit es auf der Erde.
http://de.wikipedia.org/wiki/Frau_Holle

Het staat onder sagen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75627260
Duidelijk Ik snap hem nou.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_75627826
Mooie set Komakie! Ben je er ondertussen ook al uit wat je kleding erbij gaat worden, die geel/blauwe jas met blauwe broek?

Oeh ik heb zo'n zin in wintersport, nog maar anderhalve week wachten . Zit nu als een idioot sneeuwwebsites te bekijken, ene zegt dat er op de eerste dag 30 cm gaat vallen, de ander geeft 5 graden (dooi) aan . Ik hoop dat die eerste gelijk heeft , maar die voorspelling wisselt ook per dag/uur.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75628286
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef Chicolate het volgende:
Mooie set Komakie! Ben je er ondertussen ook al uit wat je kleding erbij gaat worden, die geel/blauwe jas met blauwe broek?

Oeh ik heb zo'n zin in wintersport, nog maar anderhalve week wachten . Zit nu als een idioot sneeuwwebsites te bekijken, ene zegt dat er op de eerste dag 30 cm gaat vallen, de ander geeft 5 graden (dooi) aan . Ik hoop dat die eerste gelijk heeft , maar die voorspelling wisselt ook per dag/uur.
Verder kijken dan 72 uur is bijna niet mogelijk, binnen 48 uur kan men ongeveer zeggen wat er gaat gebeuren.
Je kan dus voorlopig nog met een gerust hart gaan slapen!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_75628731
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Verder kijken dan 72 uur is bijna niet mogelijk, binnen 48 uur kan men ongeveer zeggen wat er gaat gebeuren.
Je kan dus voorlopig nog met een gerust hart gaan slapen!
Ik wil helemaal niet rustig slapen, ik wil een voorspelling van een dik pak sneeuw, die ook nog eens uitkomt . In de 3 jaar wintersport tot nu toe 2 dagen verse sneeuw gehad ofzo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75628973
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet rustig slapen, ik wil een voorspelling van een dik pak sneeuw, die ook nog eens uitkomt . In de 3 jaar wintersport tot nu toe 2 dagen verse sneeuw gehad ofzo .
Ik snap het de afgelopen 3 vakanties ook geen verse
sneeuw gehad, werd helemaal gek toen dat uit de voorspelling bleek en hoopte echt op een wonder in die vakanties.
Zou wel mooi zijn als ik dit jaar gewoon een lekkere dump meemaak!

[ Bericht 4% gewijzigd door MarcoD op 14-12-2009 21:59:53 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_75629171
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:25 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ik snap het de afgelopen 3 vakanties ook geen verse
sneeuw gehad, werd helemaal gek toen dat uit de voorspelling bleek en hoopte echt op een wonder :p in die vakanties.
Zou wel mooi zijn als ik dit jaar gewoon een lekkere dump meemaak!
Ja precies . Vorig jaar 1x een flink pak vers gehad, toen min of meer offpiste (piste was gesloten) en dat was zo heerlijk . Alsof je zweeft. Dat wil ik dit jaar weer meemaken, het geeft zo'n kick. Op aangevroren sneeuw is het toch anders.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75629864
I know van het jaar in mayrhofen paar runs gemaakt door verspoord half aangevroren sneeuw was wel lache maar niet zo leuk als verse poeder.
Als het dit jaar niet gaat lukken ga ik een keer seizoen doen:( lijkt me O zo vet! Hoewel het wel moet gaan lukken tijdens een nog niet geplande trip .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 14 december 2009 @ 23:14:13 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75634269
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef Chicolate het volgende:
Mooie set Komakie! Ben je er ondertussen ook al uit wat je kleding erbij gaat worden, die geel/blauwe jas met blauwe broek?
Ik denk dat dat nog niets wordt. Mijn bankrekening is al leeg door gebrek aan werk en om dan naast een board/bindingen ook nog eens kleding te gaan kopen gaat hem niet worden.
Misschien later in het seizoen als ik dan werk heb en het kan betalen.
Toen ik vanmiddag in de kast me jas van vorig jaar zag hangen dacht ik eigenlijk 'ach hij is ook nog wel vet en het scheelt geld'
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 14 december 2009 @ 23:18:19 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75634435
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:44 schreef MarcoD het volgende:
I know van het jaar in mayrhofen paar runs gemaakt door verspoord half aangevroren sneeuw was wel lache maar niet zo leuk als verse poeder.
Als het dit jaar niet gaat lukken ga ik een keer seizoen doen:( lijkt me O zo vet! Hoewel het wel moet gaan lukken tijdens een nog niet geplande trip .
Zorgen dat je een baan of studie hebt waarbij je makkelijk een paar dagen weg kan en een vriend/vriendin hebben die net zo gek is als jij

Maar dat soort banen en studies liggen niet voor het oprapen (hoewel dat met studeren soms wat anders ligt)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75643692
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zorgen dat je een baan of studie hebt waarbij je makkelijk een paar dagen weg kan en een vriend/vriendin hebben die net zo gek is als jij

Maar dat soort banen en studies liggen niet voor het oprapen (hoewel dat met studeren soms wat anders ligt)
Ik ga van 30-1 t/m 14-02 weg, en dat is de laatste studieweek van een blok, en een 1e, . Daarna is herfstvakantie.

Ach, zolang ik geen tentamens mis is het niet zo'n ramp eigenlijk. En je kan altijd nog een her doen !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:37:45 #249
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_75648428
Komakie, via http://onlinesticker.nl/ kan je best makkelijk snel stickers bestellen. Ze hebben iig behoorlijk wat verschillende lettertypen en t kost ook niet veel.

Zelf ga ik dr over 11 dagen vandoor, weekje Portes du Soleil meepakken met kennissen die nog plek in de auto hadden!

pi_75649110
Begin volgende week komt er weer (flink) wat sneeuw aan. Helaas wel weer voornamelijk de zuid en westelijke delen vd alpen. Benieuwd of Gerlos nog wat meepakt net voordat ik daar arriveer. Morgenavond misschien nog naar Landgraaf om op te warmen, maar dat is nog niet zeker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')