Ik zei natuurlijk meteen dat ik dezelfde schoenen thuis had liggen die hij ook aan had...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
En met al je charmes heb je 'm helemaal ingepakt?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zei natuurlijk meteen dat ik dezelfde schoenen thuis had liggen die hij ook aan had...
Wat dus niet waar was
But yeah, ive heard he's gay.
jesnaptbestwelwatikbedoelquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dolfijnen hebben dat probleem inderdaad een stuk minder.
Hahaha nee. Ik doelde eigenlijk op 2 a 3 personenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor. Als je MIJ er maar niet mee bedoelde
!
Whahah, das een enge foto inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.schoenvisie.nl(...)n_fotos_1210_800.jpg
Hij ziet een beetje eng uit
ikke ?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee. Ik doelde eigenlijk op 2 a 3 personen
dag erikjequote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten lieverdjes! En stommerdjes!
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahah, das een enge foto inderdaad![]()
In het echt is hij wel aardig, rustige, nette kerel. En hij was blij met de winkel en de omzetcijfers
Scapino.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb slaap dienst. En als we het nu toch over schoenen hebben. Ik heb nog zwarte laarzen met een punt in de neus voor de kerst nodig... Waar vind ik die goedkoop?
Misschien een idee, maar ben bang dat doordat het zo goedkoop is dat het ook meteen er nog goedkoper uit ziet...quote:
hoeveel wil je er voor betalen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien een idee, maar ben bang dat doordat het zo goedkoop is dat het ook meteen er nog goedkoper uit ziet...
75euro ofzo, iets in die richtingquote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hoeveel wil je er voor betalen dan?
Hij had je gevonden met google en wilde weten wat voor jongen je bent?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zei natuurlijk meteen dat ik dezelfde schoenen thuis had liggen die hij ook aan had...
Wat dus niet waar was
But yeah, ive heard he's gay.
Dolcis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
75euro ofzo, iets in die richting
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien een idee, maar ben bang dat doordat het zo goedkoop is dat het ook meteen er nog goedkoper uit ziet...
Oja, oftewel: begeef u morgen niet in het winkelgebied van uw stadquote:
staat wel in de planningquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, oftewel: begeef u morgen niet in het winkelgebied van uw stad
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt het vanmorgen een puinhoop op het spoor en op de weg?
Ik heb trouwens zin om te werken zeg, echt niet normaal!
Gelukkig is er vanaf 3 uur bierquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Snel, bel 112, Vlarp heeft zin om te werken op vrijdag
ik was een uur eerder dan normaal maar had nergens last vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt het vanmorgen een puinhoop op het spoor en op de weg?
Ik heb trouwens zin om te werken zeg, echt niet normaal!
als ik zulke buien heb ga ik rustig in een hoekje wachten tot die vanzelf weer over waaitquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Snel, bel 112, Vlarp heeft zin om te werken op vrijdag
Als in:quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
Wil iemand me trouwens afschieten als ik ooit nog met een koffertje ga lopen voor werk. Interessantdoenerij allemaal
bij Centric krijg je vast gewoon een vaste werkplek met een desktop en geen laptop van de baasquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
Wil iemand me trouwens afschieten als ik ooit nog met een koffertje ga lopen voor werk. Interessantdoenerij allemaal
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de keizerin heeft weer behoefte aan een grote schare bewonderaars om haar toe te juichen
Het was dan ook erg sarcastischquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik zulke buien heb ga ik rustig in een hoekje wachten tot die vanzelf weer over waait
Die ja!quote:
Ik ga nog even niet van baan wisselenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij Centric krijg je vast gewoon een vaste werkplek met een desktop en geen laptop van de baas
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW,quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ja!. En daar zitten dan papieren in, een appel, een mandarijn, een krant met puzzel enzo
maar ik heb nog geen definitieve bevestiging hoor, dus je kan wellicht morgen nog gewoon veilig en anoniem door de Marikenstraat flanerenquote:
geen lunchtrommeltje ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ja!. En daar zitten dan papieren in, een appel, een mandarijn, een krant met puzzel enzo
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb nog geen definitieve bevestiging hoor, dus je kan wellicht morgen nog gewoon veilig en anoniem door de Marikenstraat flaneren
Je hebt er zelf ook 1?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW,
Hoe ernstig
Helemaal niet. Al sik iets verschrikkelijk vind, zijn het wel attachekoffersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |