Ja, om je te lokken, zodat je niet wegblijftquote:Op woensdag 2 december 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Naamtopic!
http://www.apple.com/trailers/weinstein/nine/
Die cast. Judi Dench, Nicole Kidman, Penelope Cruz, Marion Cotillard, Fergie, Sophia Loren
.
Oja, je ging shoppen voor je nieuwe huis, toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
Zo, onderweg naar Rotterdam en daarna door naar Tilburg.
volgende keer wel in het filiaal waar MisterO de scepter zwaaitquote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef Baltar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je pauze doorbrengen bijd e Manfield is ook goed voor de dagomzet van genoemde winkel
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer wel in het filiaal waar MisterO de scepter zwaait
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, je ging shoppen voor je nieuwe huis, toch?
En ook jij hapt mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!
Heb een betere reden om naar Brabant te gaan
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!
Heb een betere reden om naar Brabant te gaan
Goed idee!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelen
Jawel, had het alleen anders opgepaktquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat spreekwoord kennen ze niet in die hoek waar jij woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |