Dat is een goeie. Bedankt voor de tip.quote:
Ik snap dan ook niet dat zo'n real doll wakker kan wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef Folmer het volgende:
Dit topic is grappig want TS heeft heul geen vriendin.
TS heeft vast net zoals ondergetekende een neukslet die gewoon haar bek houdt, en dat lukt haar slapend een stuk beter.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:10 schreef SnIpY het volgende:
Als je haar goed vastbindt maakt het toch niet uit dat ze wakker wordt
Heul wel!.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef Folmer het volgende:
Maar heb je ook tips aangaande mijn probleem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
Na het zien van jou veelzeggende foto's kan ik pas conclusies trekken.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Maar heb je ook tips aangaande mijn probleem?
Wie noemt zijn piemel nou 'conclusies'quote:Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Na het zien van jou veelzeggende foto's kan ik pas conclusies trekken.
Pics of geen advies.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Maar heb je ook tips aangaande mijn probleem?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:00 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Wie noemt zijn piemel nou 'conclusies'
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:00 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Wie noemt zijn piemel nou 'conclusies'
HAHAHAHAHAHA ik snap hem! Jij draait het verhaal zo, zodat het lijkt alsof ik anaal genomen wordt HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!111111EINZ!!!!11!!!1!!POLIZEI111!!!!!!!!1!!!!111111quote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Maar wanneer wordt ze dan precies wakker? Op het moment dat je bij haar probeert die voorbinddildo om te doen?
Kvind hem wel goed...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA ik snap hem! Jij draait het verhaal zo, zodat het lijkt alsof ik anaal genomen wordt HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!111111EINZ!!!!11!!!1!!POLIZEI111!!!!!!!!1!!!!111111
Zo slecht is TS dus in bedquote:Op woensdag 2 december 2009 11:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat zo'n real doll wakker kan worden
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA ik snap hem! Jij draait het verhaal zo, zodat het lijkt alsof ik anaal genomen wordt HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!111111EINZ!!!!11!!!1!!POLIZEI111!!!!!!!!1!!!!111111
kvind hem ook wel goed...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
HAAAAHAHAHAHAHA EN jij maakt er net een geintje van zodat het lijkt of het niet zo is!!!!!!!!!:D:D:DdDd;dDD;dDD:dD:D:DDDubbelePuntDee:D:D!!!!!111!!!!!
Dus...
Klopt, Het is ook namelijk zijn zusje waar die anale sex mee probeert in haar slaapquote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef Folmer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |