Jij pijpt dus ook niet? Want je mond is daar ook zeker niet voor gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit hele topic gaat over de ranzigheid van anale seks en dan mag ik hier niet posten?![]()
Een kut is gemaakt voor seks, een kont nietIk snap niet dat je je als vrouw zo laat vernederen maar jij ziet dat dus blijkbaar niet zo.
Juist! ik verneder vrouwen dan ook in hun mond en niet in hun kontquote:Op donderdag 3 december 2009 00:01 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
En je mond dan? Die is toch ook niet hoofdzakelijk voor sex bedoeld
Pijpen doet geen pijnquote:Op donderdag 3 december 2009 00:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Jij pijpt dus ook niet? Want je mond is daar ook zeker niet voor gemaakt.
Terwijl waarschijnlijk 80% op dit forum uberhaupt nooit seks heeft daar weer de helft van 't ook nooit zal krijgen. Het is en blijft tenslotte Fok. Veel wilde verhalen maar presteren ho maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is het weer zover. Je moet op Fok! ook altijd alles op het gebied van seks verheerlijken of je wordt verketterd
En technisch gezien is de vagina ook alleen bedoelt voor seks in die paar dagen rond de eisprong natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:01 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
En je mond dan? Die is toch ook niet hoofdzakelijk voor sex bedoeld
Maar t criterium was toch of het lichaamsdeel ervoor bedoeld was? Als pijn het criterium is, baf jij dus wel?quote:
Behalve als je een gebit hebt dat eruit ziet alsof er net een behoorlijke granaat is ingegooid.quote:
God noquote:Op donderdag 3 december 2009 00:05 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Maar t criterium was toch of het lichaamsdeel ervoor bedoeld was? Als pijn het criterium is, baf jij dus wel?
Ja, want zonder anale seks moet je seksleven wel booooring zijn, teringquote:Op donderdag 3 december 2009 00:07 schreef thingamajig het volgende:
[..]
wat ben jij ontzettend bekrompen zeg... ben blij dat ik niet zo'n kut als jij thuis op de bank heb zitten...
nee, ik doel meer op jouw afwijzende gezeik over alles en iedereen die ook maar een beetje anders is en doet dan jij... alsof die lui allemaal direct achterlijk zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, want zonder anale seks moet je seksleven wel booooring zijn, tering
Had ik dat ff moeten weten voor mn bevallingenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met glijmiddel doet niks meer pijn
Over alles en iedereen? Ik heb het hier alleen over anale seks en mensen die menen hun hele seksleven openbaar te moeten makenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, ik doel meer op jouw afwijzende gezeik over alles en iedereen die ook maar een beetje anders is en doet dan jij... alsof die lui allemaal direct achterlijk zijn.
En over mensen die op een bepaalde leeftijd al met seks bezig zijn, een leeftijd die weer niet in jouw perfecte beeld past...quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Over alles en iedereen? Ik heb het hier alleen over anale seks en mensen die menen hun hele seksleven openbaar te moeten maken
ach probeer het gewoon eens ...quote:Op donderdag 3 december 2009 00:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Prima, als jij het fijn vindt moet je het ook vooral doen. IK VIND het gewoon heel vrouwonterend en ik moet al walgen van het idee, lijkt me niet dat ik het dan ga uitproberen omdat ik dan volgens sommigen pas een mening over zou mogen hebbenDat is nu het hele punt van dingen die je verwerpelijk vindt, die ga je niet uitvoeren.
Hehehehequote:Op donderdag 3 december 2009 00:35 schreef CP69 het volgende:
Helaas kwam ik juist op DAT moment mijn Ma in de gang tegen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |