quote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En zelfs daar laat hij de stukjes champignon zitten.
BoWa ookal ben je een baas,quote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Of baffen
Lekker wat stukjes champignons en graan uit de reet van je vriendin likken.!!!!
Dan is er toch een homo aan je verloren gegaan
Verkapte flikkerts
Dr zijn ook wel mannen die heel lekkere zachte haarloze billen hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind de kont van een leuke meid er toch anders uitzien dan een behaard, puisterig oerwoud van een man.
Onterechte klacht dus.
medisch gezien is dat alleen maar het geval als de ontvangende persoon ondanks redelijk dringende voortekenen niet Nelson Mandela op de boot naar Afrika heeft gezet (zgn. 'volle ampul'), alle andere tijden is de endeldarm in principe leeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef Personan het volgende:
[..]
Gast, Daar poepen mensen uit![]()
Ik weet niet of jij je lul onder de schijt wil hebben
Laatst was er in SEX z'on topic van iemand die anale seks wilde verbieden.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Veel verkapte flikkers hier
Kamervragen ik zweer
Iets zegt me dat ik andere topics moet uitkiezen tijdens het eten...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef zovty het volgende:
Tegenwoordig neem ik niet eens meer de moeite om m'n vriendin over te halen haar kontje voor me open te stellen maar roer ik gewoon met m'n pik in m'n eigen poep.
Ik poep in een tupperware bakje. Laat het afkoelen. Vries het in. En als ik dan zin heb is het 2 minuutjes op ontdooi stand in de magnetron en poeproeren maar!![]()
![]()
. Ik voel geen verschil.
Heerlijk!
-edit- Nadeel is wel dat ik inmiddels al geil word als er ergens een magnetron piept..
Ws. mikt die wel in het daarvoor bedoelde gaatje...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Moe wordt je van die discussies
Want?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Leonidas82 het volgende:
anale seks moet je hebben met een smerig sletje uit de kroeg maar NIET met je eigen vriendin
Je voelt geen schaamte de volgende morgen bij het ontbijt?quote:
Jij hebt er wel een flinke zure prop voor zeg, jeetje wat kom jij een hoop tekort. Anale sex is heerlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je voelt geen schaamte de volgende morgen bij het ontbijt?
Jullie doen net alsof er niks 'raars' is gebeurd. Ook in de Intratuin terwijl jij met O benen moet rondlopen zwijgen jullie over het voorval van de avond van tevoren?!?
Gestoord! Insane!
Bweugh.
Wat is er zo lekker aan, leg me dat eens uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij hebt er wel een flinke zure prop voor zeg, jeetje wat kom jij een hoop tekort. Anale sex is heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |