Ik heb geen zin dat hij alle 3000 tracks naloopt. Ik had gehoopt dat hij dan tenminste alleen die afspeellijst overzet, althans dat is logica.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je stelt hem in om te synchroniseren met alleen die playlist, en dan ga je klagen als hij dat dan ook echt doet?
Dus als jij hem opdracht geeft automatisch alleen bepaalde muziek te synchroniseren, heb jij graag dat hij muziek die daar niet bij hoort gewoon laat staan, zodat het ruimte inneemt en je iPhone een chaos wordt en je alsnog handmatig de zooi op moet gaan ruimen. Logica inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen zin dat hij alle 3000 tracks naloopt. Ik had gehoopt dat hij dan tenminste alleen die afspeellijst overzet, althans dat is logica.
Jimmiequote:Op woensdag 2 december 2009 08:54 schreef Tacobell het volgende:
Miley Cyrus.
TS is te dom om te poepen.![]()
iTunes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen zin dat hij alle 3000 tracks naloopt. Ik had gehoopt dat hij dan tenminste alleen die afspeellijst overzet, althans dat is logica.
nieuw?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht ff gauw een nieuw album van Miley Cyrus op mn iPhone 3GS zetten.
En? Al Copytrans geprobeerd? Serieus een handig programma om een paar nummertjes of album toe te voegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht ff gauw een nieuw album van Miley Cyrus op mn iPhone 3GS zetten. Dus ik dacht slim te zijn, ik stop dat album in een afspeellijst om alleen die maar te synchroniseren. Gaat dat ding alle muziek van mn iPhone halen
Echt, is er niet wat beters?
Zit op mn werkquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En? Al Copytrans geprobeerd? Serieus een handig programma om een paar nummertjes of album toe te voegen.
Veel plezier met Windows Mobilequote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Goofisch het volgende:
iphone had ik ook, 3GS, maar verkocht vanwege dat gekanker met itunes telkens.
allemaal foutmeldingen en shit, wilde geen muziek erop zetten en gedoe.
Eerste daarna een HTC hero, Nu net sinds een week een HTC HD2, en die laatste is echt geweldig.
Ik wilde wat typen, maar ik kan net zo goed deze post qouten. Komt namelijk op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:54 schreef Tacobell het volgende:
Miley Cyrus.
TS is te dom om te poepen.![]()
iTunes.
[ afbeelding ]
Jij kan niet zo goed denken he.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Juicyhil het volgende:
Dus ik dacht slim te zijn,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |