Bullie probeert te troosten, het is wonderlijk, nog geen jaar hier, maar Bullie een enorm sociaal hondje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, wat erg
en hoe is bullie eronder? ik las net in zijn topic dat hij zo dol was op rufus.
sterkte ermee allemaal. wat een verlies, en zo jong nog....
Vreselijk Oognip, jaren geleden is onze Banshee aan FIP overleden. En het is zo ongrijpbaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:17 schreef Oognip het volgende:
Het is vandaag alweer 1 jaar geleden dat mijn lieve kater Luca is overledenHij is 5 maanden oud geworden en woonde net 2 maanden bij mij. Ik kende hem al vanaf dat hij 2 weken was.
Helaas werd hij slomer en wilde hij niet meer met zijn broertje spelen. Hij werd zieker en zieker en na een echo en punctie is ontdekt dat hij FIP had, ik heb hem meteen in laten slapen![]()
Luca
[ link | afbeelding ]
Gentoo's laatste poging om met zijn broertje te spelen.
[ link | afbeelding ]
Helaas mocht ik na een maand weer hetzelfde meemaken maar dan met Gentoo![]()
R.I.P. Lieve Luca
Hoe treurigquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef Pagan het volgende:
Rufus is gisteren doodgereden, precies 7 maanden oud.
Een van de laatste foto's, Jamie en Rufus samen aan een restje spaghetti. Twee rooie vreetzakken bij elkaar.
[ afbeelding ]
Ik heb de honden en katten net afscheid laten nemen, Tashi snapte er helemaal niets van, zijn speelkameraadje reageerde niet meer.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef Pagan het volgende:
Een van de laatste foto's, Jamie en Rufus samen aan een restje spaghetti. Twee rooie vreetzakken bij elkaar.
[ afbeelding ]
Ik heb de honden en katten net afscheid laten nemen, Tashi snapte er helemaal niets van, zijn speelkameraadje reageerde niet meer.
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Praktische beesten, poezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef Klonk het volgende:
Moeilijk te zeggen, vind het zo moeilijk om nu er door heen te kijken, menselijke emoties op een dier plakken. Ik heb het gevoel dat ze wel iets mist, maar dat ze er weinig problemen mee heeft, al die aandacht die ze eerst nog met 3 anderen moest delen, en daarvoor nog met 4 anderen die is nu helemaal voor haar, en je kent poezels, aandachtshoertjes zijn het allemaal
Eerst je lieve katten .Branie Wolle en Pien verliezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Klonk het volgende:
Het is echt te bizar, zeker als je er nog bij bedenkt dat we in de afgelopen twee weken ook nog eens twee sterfgevallen in de familie hebben gehad, dan sta je echt met je bek vol tanden naar het leven te kijken en komt er niet meer uit dan WTF....
Daar zijn we ook nog niet helemaal achter, goeie tips zijn welkom, ik probeer maar zoveel mogelijk door te gaan met de dingen die ik doe. En heb daarbij een voordeel, ik werk met mensen met een verstandelijke handicap en vandaag gaan we lekker zwemmen met 10-15 downertjes, en dat is alleen maar gezellig en leuk...quote:Op donderdag 4 november 2010 01:03 schreef vronie het volgende:
[..]
Eerst je lieve katten .Branie Wolle en Pien verliezen.
Is te vreselijk voor woorden.
En dan 2 familieleden.
Hoe ga je daar in godsnaam mee om.
Heel veel sterkte
Ja helaas heb je dat niet in de handquote:het is hier de laatste tijd weer veel te druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |