Ik heb 200,- staan bij MyC4, wel grappigquote:Op zondag 6 december 2009 23:19 schreef staticdata het volgende:
Je moet toch ook nog plezier blijven houden he
vandaag hiermee gestart
Kiva FOK-team #6 Microkredieten - Voorbij de $20.000!
50 dollar gestort. Ben benieuwd hoe het gaat werken, maar wel leuk dat je mensen over de wereld kan helpen.
Toch nog het gevoel dat je iets goed doet voor de samenlevingquote:Op maandag 7 december 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb 200,- staan bij MyC4, wel grappig
Mogguh
Als ik zie hoeveel belasting ik nu al betaal dan is dat gevoel er toch welquote:Op maandag 7 december 2009 07:49 schreef staticdata het volgende:
Toch nog het gevoel dat je iets goed doet voor de samenlevingmogguh
quote:Op maandag 7 december 2009 07:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel belasting ik nu al betaal dan is dat gevoel er toch wel
quote:Op zondag 6 december 2009 23:07 schreef jpjedi het volgende:
Sekers
Januari naar vrienden van Amstel live en ga met mijn vriendengroep voor de eerste keer naar Pinkpop.
en maar klagen dat het crisis is
sterker nog, ken van de voorlopige lijst geen enkele band maar er is bier en dan komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 7 december 2009 08:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Is dat niet eng, gitaarmuziek?
quote:Op maandag 7 december 2009 08:53 schreef FJD het volgende:
Ik vroeg me al af waarom niemand (lees: Ursel) over de Voetbalpoule begon
ben op vakantie. Dan ga ik me niet met zulke futtiliteiten bezig houdenquote:Op maandag 7 december 2009 08:53 schreef FJD het volgende:
Ik vroeg me al af waarom niemand (lees: Ursel) over de Voetbalpoule begon
quote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-verkoop-iphone.html
iPhone besteld!
Pink is tofquote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef staticdata het volgende:
Pink geeft wel goede optredens hoor.
Heb je XlinkKai al gedownd? kan je zelfs met gebande xboxen online gamen! Soort Hamachi! http://www.teamxlink.co.uk/quote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef FJD het volgende:
Pink is gay
Agh, zeggen dat je een date hebt en stiekem naar de hoeren gaan is ook niet tofquote:
Mogguhquote:
Het wordt al iets rustiger JPquote:John Mayer, P!nk en Kasabian bevestigd voor Pinkpop 2010
Gisteren was het de Metro, vandaag is het de Limburger die als eerste weet te melden welke namen de line-up van Pinkpop 2010 versterken. John Mayer, Pink en Kasabian zullen eind mei naar Landgraaf afreizen. Vandaag had Jan Smeets al verklapt dat er met Pink gepraat werd. Dit is blijkbaar snel rond gekomen. Gisteren werd tevens bekend dat Rammstein een van de headliners van Pinkpop 2010 is.
Goede line-upquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt al iets rustiger JP
jij gaat zeker naar Rock Werchter? Daar hebben ze pearl jam en Muse..quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt al iets rustiger JP
Ga waarschijnlijk naar Lowlands. Niet zozeer om de bands maar wel om de geweldige sfeerquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij gaat zeker naar Rock Werchter? Daar hebben ze pearl jam en Muse..
Nee man, mooi toch. Zo'n prutser helemaal verrot gebeukt zien worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:06 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren dat UFC gezien... Dat gaat me echt te ver...
Heb je het gezien? Man het bloed spoot over de vloer, en die gast bleef maar doorrammen... Totaal geen techniek ofzo, gewoon beuken...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee man, mooi toch. Zo'n prutser helemaal verrot gebeukt zien worden.
Lijkt me een leuk programma, ben benieuwd hoe het verder gaat
Ja er lag een flinke plas bloed.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je het gezien? Man het bloed spoot over de vloer, en die gast bleef maar doorrammen... Totaal geen techniek ofzo, gewoon beuken...
Klopt ja... Ik las ook dat het niet veel voorkomt dat er zoveel bloed is...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja er lag een flinke plas bloed.
Komt ook heel erg door die handschoenen, maar goed. Wat je ziet is dat die verliezer totaal geen techniek had op de grond. Die andere gooide hem op de grond klom erop en begon te beuken.
De betere grondvechters zullen de ander van zich af schudden.
Plus omdat er "geen" regels zijn is het al snel wat wilder en ongecontroleerder. Ik verwacht wel dat het beter gaat worden.
Die verliezer heeft gelukkig nog zijn baan, zullen we maar zeggen. Hij was toch een financieel directeur ofzo![]()
Leuke user die FJD, maar hij heeft iedereen laten weg zappenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:08 schreef FJD het volgende:
Leuke sportIk heb maar weg gezapt toen ik de intro voorbij zag komen
Enige bloed wat we bij BoF! gewend zijn is als er naja la maar ik moet nog etenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuke user die FJD, maar hij heeft iedereen laten weg zappen
ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee man, mooi toch. Zo'n prutser helemaal verrot gebeukt zien worden.
Lijkt me een leuk programma, ben benieuwd hoe het verder gaat
UFC doet de naam vechtsport geen eer aan. Het is niks anders dan 2 mannen in een kooi met handschoenen aan en geen regels.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja er lag een flinke plas bloed.
Komt ook heel erg door die handschoenen, maar goed. Wat je ziet is dat die verliezer totaal geen techniek had op de grond. Die andere gooide hem op de grond klom erop en begon te beuken.
De betere grondvechters zullen de ander van zich af schudden.
Plus omdat er "geen" regels zijn is het al snel wat wilder en ongecontroleerder. Ik verwacht wel dat het beter gaat worden.
Die verliezer heeft gelukkig nog zijn baan, zullen we maar zeggen. Hij was toch een financieel directeur ofzo![]()
Nee, vandaag toch maar wel thuis blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |