12 uvas!quote:
Ben je eruit geknald ?!!?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga jarig zijn![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Baggerdag om jarig te zijnBen wel om 00.12u geboren. VET
![]()
Als ze een jongetje was, heette ze Sylvester.quote:
Moeder Qebbel lag met der handen onder der rug met der benen wijt omhoog in de straat Qebbel eruit te knalle naast de rest van het siervuurwerkquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze een jongetje was, heette ze Sylvester.
quote:
Een oom van mn vriend is ook op 1 januari jarig, maar die geeft gewoon ieder jaar op 31 een vet eindejaarsfeest, zo kan je het ook vieren. Kan me voorstellen dat op 1 januari niemand echt zin heeft om langs te komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga jarig zijn![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Baggerdag om jarig te zijnBen wel om 00.12u geboren. VET
![]()
Trakteren op paracetamol en sterke koffie!quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:47 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Een oom van mn vriend is ook op 1 januari jarig, maar die geeft gewoon ieder jaar op 31 een vet eindejaarsfeest, zo kan je het ook vieren. Kan me voorstellen dat op 1 januari niemand echt zin heeft om langs te komen
Ja, heb ik ook wel een aantal keer gedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:47 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Een oom van mn vriend is ook op 1 januari jarig, maar die geeft gewoon ieder jaar op 31 een vet eindejaarsfeest, zo kan je het ook vieren. Kan me voorstellen dat op 1 januari niemand echt zin heeft om langs te komen
coke werkt ook goed tegen een katerquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel een aantal keer gedaan.
Maar wij hebben ook heel vaak op 1 januari zelf een nieuwjaars/verjaardagsborrel gehouden, wat eigenlijk altijd juist topfeestjes waren! Iedereen brak natuurlijk, maar na een paar champagne komt iedereen weer los.En gekgenoeg komen er toch nog best veel mensen! Niet 's ochtends bij de taart nee
. Maar als je ff doorzet, kun je best tegen een uurtje of 4 weer een borrel naarbinnen werken!
En het volgende jaar met een knallende kater beginnen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 05:45 schreef De_Groentenboer het volgende:
Dit kutjaar vergeten met veel te veel wiet en drank.
Oh dan hoop ik zo dat je mn schoonbroer en zn man tegen komtquote:
En terecht, no mercyquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik zo dat je mn schoonbroer en zn man tegen komt
Dan is er op 1 jan. een klaagbaaktopic
"Totaal ingemaakt door 3 filkkers, naast mijn gebroken kaak, heb ik nu ook een pijnlijke reet"
Jouw schoonbroer en zijn man zijn tafelpoten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Totaal ingemaakt door 3 filkkers, naast mijn gebroken kaak, heb ik nu ook een pijnlijke reet"
Exactly, zoals eerder al gepost werd, op 1 januari zo naar de klote zijn dat de rest van 't jaar enkel beter kan wordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef Herpert het volgende:
[..]
En het volgende jaar met een knallende kater beginnen?. Heel goed Groentenboer!
Whut???quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |