Same here.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:21 schreef Ps2K het volgende:
zuipen en zorgen dat ik 1 januari zo naar de tering ben dat de rest van het jaar alleen maar beter kan worden
vreemdgaan omdat iedereen dronken is feestjesquote:Op woensdag 2 december 2009 08:41 schreef Misan het volgende:
champagne tanken bij vrienden (met louter stelletjes enzo)
nu is de vrouw erbij dus zit er niet in (of het wordt zo'n swingers-gangbang-verhaal ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 08:47 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
vreemdgaan omdat iedereen dronken is feestjes
Mehquote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef Misan het volgende:
[..]
nu is de vrouw erbij dus zit er niet in (of het wordt zo'n swingers-gangbang-verhaal ofzo)
die tijd is op een gegeven moment voorbijquote:Op woensdag 2 december 2009 08:51 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
MehOp die momenten ben ik blij om gewoon lekker single te zijn
.......
Moet. Niet. Happen.quote:
NEEEEEE!!quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Misan het volgende:
[..]
die tijd is op een gegeven moment voorbij
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Misan het volgende:
[..]
die tijd is op een gegeven moment voorbij
ik ben zelf voor monogamiequote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jou ja, omdat je vrouw je tot eigendom heeft gerekend..
Mijn ventje kan gewoon lekker doen wat ie wilt.. weet je wat? miss doe ik wel mee
monogame koppels(okay dat was een grapje
ieder zn meug)
maar je gaat wel vreemd als de vrouw er NIET bij isquote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben zelf voor monogamiemaar ieder z'n ding idd
maar anders....quote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef Misan het volgende:
[..]
nu is de vrouw erbij dus zit er niet in (of het wordt zo'n swingers-gangbang-verhaal ofzo)
neuh, hooguit wat flirtenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je gaat wel vreemd als de vrouw er NIET bij is![]()
[..]
maar anders....
maar zelfs dat kan niet als ze erbij is?quote:
Dat dus, maar dan in Kampen met m'n vriendquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Met de melkbus in de straat knallen natuurlijk! En s'avonds lomp zuipen natuurlijkGelukkig ben ik dit jaar vrij, vorig jaar stond ik een beetje alleen buiten het vuurwerk van Apeldoorn te bekijken... lang niet zo mooi als in Zwolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |