die in de boschstraat?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:38 schreef Choad het volgende:
Was trouwens in Breda bij kwaliteits Turkse bakker Hizmet
Jep diequote:
quote:Mr.E. (Emin) Schijlen (LL.M.)
Civiele (incasso)jurist te BREDA
Inzake Vreemdelingenrecht, Overeenkomstenrecht,
Huurrecht, Arbeidsrecht en incassokwesties, ook tegen
vervelende incassobureaus/deurwaarders, staat deze
Hollandse moslim jurist onze broeders & zusters
graag (veelal volledig kosteloos) bij.
quote:"Allah heeft een duidelijk teken aan de mensheid gegeven, namelijk wanneer een persoon structureel onrecht pleegt of laat plegen, dan haalt Allah zijn of haar partner bij de betreffende onrechtpleger weg (lees: echtscheiding). Wanneer de onrechtpleger desondanks blijft doorgaan met structureel onrechtvaardige handelingen, dan worden diens kinderen vervolgens bij hem/haar vandaan gehaald, zodat schande en verdriet hem/haar tegemoet zal treden."
Tja, het is toch wel triest. Je kunt er blijkbaar niet meer vanuit gaan dat een jurist niet corrupt isquote:Op woensdag 2 december 2009 02:40 schreef Kevincy het volgende:
Juristen moeten iets.
Zal wel een beginnende zijn, en als je dan nog geen reputatie hebt....
ah, daar zijn ze 's ochtends al bezig met doner draaien.quote:
wat een trieste bedoeling allemaal.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Google je die baas, krijg je dit:
http://www.nioweb.nl/2006/09/22/mijn-ramadan-emin-schijlen/
Ja, ik ging daar dagelijks heen voor brood en turkse pizza's toen ik nog op de middelbare school zat daar in de buurtquote:Op woensdag 2 december 2009 02:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ah, daar zijn ze 's ochtends al bezig met doner draaien.
In amsterdam overal turkse pizza kebab kapselon om 11 uur al bij de bakkerquote:Op woensdag 2 december 2009 02:45 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja, ik ging daar dagelijks heen voor brood en turkse pizza's toen ik nog op de middelbare school zat daar in de buurt
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:48 schreef 2dope het volgende:
Betreffende telegraaf voorpagina:
http://www.telegraaf.nl/t(...)word_geflikt__.html.
donderdag 2 juli.
Ja ik verveel me.
Zeker weer door een marrokaan mee gejatquote:Op woensdag 2 december 2009 02:51 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Wel oud dus ja, maar laatste keer dat ik er was, stond ie er nog en had geen om een nieuwe foto te maken en had geen Telegraaf bij me om er naast te leggen
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:51 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Wel oud dus ja, maar laatste keer dat ik er was, stond ie er nog en had geen om een nieuwe foto te maken en had geen Telegraaf bij me om er naast te leggen
Advertenties zijn gelogen!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:36 schreef Choad het volgende:
Klacht: Juristen die moeten adverteren met het feit dat ze niet-corrupt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |