Oh, the irony.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Hhaha camiel met een spraakgebrek klinkt nog leuk ook
Camiel (ik hou van kl) Eurlingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
Goed op z'n knieënquote:Op woensdag 2 december 2009 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom die corpsbal minister is geworden.
Voor iemand met een Splaakgeblek.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:58 schreef AryaMehr het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Eurlings, maar hij spreekt altijd erg duidelijk.
Hhaha klinkt veel bter zo:pquote:Op woensdag 2 december 2009 02:00 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Voor iemand met een Splaakgeblek.
Tjonge jongequote:
Haha, te gruwelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 02:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tjonge jonge![]()
Precies op hetzelfde moment ook.
quote:
Ik zou haar gevenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:02 schreef Hetiszover het volgende:
Zeurlinks
Chantal Janzen![]()
[ afbeelding ]
En dan eisen dat ze "dank je wel" zegtquote:Op woensdag 2 december 2009 02:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zou chantal sowieso kankerhard doen.
Ze gaat slikken erbijquote:Op woensdag 2 december 2009 02:11 schreef Kevincy het volgende:
[..]
En dan eisen dat ze "dank je wel" zegt
quote:
Volgens mij zuigt ze de boel met scrotum en al zo d'r slokdarm inquote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef Kevincy het volgende:
[..]
![]()
Ze gaat bedelen dat ze zou mogen slikken!
Hhaha ze lust er wel pap van aan der kop te zienquote:Op woensdag 2 december 2009 02:20 schreef Choad het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt ze de boel met scrotum en al zo d'r slokdarm in
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:20 schreef Choad het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt ze de boel met scrotum en al zo d'r slokdarm in
voor de rest is er niemand dusquote:Op woensdag 2 december 2009 02:20 schreef tho_Omas het volgende:
In elk topic zie je dezelfde 3 users. Ongelofelijk.
Ik denk dat je gelijk hebt! Maar zo niet, dan natuurlijk niet..quote:
En doet grote mensen dingen.quote:
En jij slaapt op de bank?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:34 schreef Kevincy het volgende:
[..]
En doet grote mensen dingen.
Ik niet vriendin ligt te maffen
Nee ben benedenquote:
quote:
Dat is wel zo zit vol met racisten hierquote:Op woensdag 2 december 2009 02:35 schreef Choad het volgende:
Ik denk dat alle users op Marokko.nl zitten omdat er allemaal racisten op FOK! zitten las ik net in een ander topic.
Valt wel mee,quote:Op woensdag 2 december 2009 02:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is wel zo zit vol met racisten hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |