Bij mij tegenstander werd een keer een goal goedgekeurd die van de lat stuiterde duidelijk 1meter voor de doellijnquote:Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef koemleit het volgende:
zit ik net Fifa te doen, zet m'n tegenstander voor schiet ie tegen mij aan ineens penalty...
dus ik denk wtf herhaling kijken, en het enige wat ik kan ontdekken is dat ie tegen m'n hand aan komt
daar heb ik zelf toch geen invloed op? lekker oneerlijk zo...
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef Espex het volgende:
Wat vind je van terugspelen op de keeper dan? Volgens mij ook een regel die ze pakweg vergeten zijn LIJKT het haast wel... Komisch spel soms maar ik moet een kutspel hebben om iets mee te doen...
Haha wel grappig op zich tog het heeft wel wat vind ikquote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef koemleit het volgende:
en toen een penalty tegen natuurlijk!!!
en die ging erin!.
i
trouwens ik herinner me nu dat laatst had ik nog iets mafs.... eigenlijk nog maffer.
ik kreeg een ingooi... ik gooi in.. fluit de scheids ging de ingooi naar de andere partij. Het enige wat ik kon bedenken was dus verkeerd ingooien...
NOU VRAAG IK JE WELKE GEK STOPT ZOIETS IN EEN VOETBALGAME.
TS kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef koemleit het volgende:
en toen een penalty tegen natuurlijk!!!
en die ging erin!.
i
trouwens ik herinner me nu dat laatst had ik nog iets mafs.... eigenlijk nog maffer.
ik kreeg een ingooi... ik gooi in.. fluit de scheids ging de ingooi naar de andere partij. Het enige wat ik kon bedenken was dus verkeerd ingooien...
NOU VRAAG IK JE WELKE GEK STOPT ZOIETS IN EEN VOETBALGAME.
Dat was wel mooi en ook gewoon vanaf 30/40meter scooren vol het kruis inquote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Hetiszover het volgende:
FIFA 99
Naar de achterlijn sprinten, voorzetten met A, dan 2x D en de spits scoorde gegarandeerd met een omhaal
Dat kan bij Pro Evo ookquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef donthate het volgende:
This is football was geweldig kon je swalbe bij doen
Ja? kan dat nog steeds heb al jaren geen pro meer alleen fifa dus tog f kijken want vind dat wel belangrijkquote:
Rechter shoulderbutton + linker shoulderbutton + linker trigger = schwalbequote:Op woensdag 2 december 2009 01:02 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja? kan dat nog steeds heb al jaren geen pro meer alleen fifa dus tog f kijken want vind dat wel belangrijk
Oke bedanktquote:Op woensdag 2 december 2009 01:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rechter shoulderbutton + linker shoulderbutton + linker trigger = schwalbe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |