abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75196414
Cool story, Hansel.
pi_75196427
Stomme bilmifaler .
Cool story, Hansel.
pi_75196553
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dat is waar, maar er zijn ook moslims die geloven in Allah, maar verder nauwelijks bezig zijn met hun geloof. Ik wil juist wel dat m'n kind praktiseert, dus ook vijf keer per dag bidden, indien mogelijk.

Ik ben ook "vrij" opgevoed, in geloof, verder niet. Wat bedoel je met te ver gaan? Als je gematigd praktiseert, betekent het dan dat je sommige dingen gewoon laat, omdat het anders te veel wordt? Dan gaat het toch meer op een spel lijken? Doen wat jou uitkomt en vooral niet te ver gaan ofzo? Het is toch beter om altijd iets nieuws te leren over je geloof?

Kind moet idd kind zijn, ik wil met m'n kind ook niet over de hel praten. Hoofddoek wil ik wel omdoen, maar niet als ze vier jaar zijn. Wil wel gelijk beginnen met niet te strakke kleding, zodat ze een hoofddoek niet als een te grote verandering gaan zien. Wil ook dat ze veel gaan leren, niet alleen van lessen buitenshuis, dus het is handig als m'n man meer kennis heeft van de islam dan ik. Wil m'n kind dus ook zeker geen hoofddoek omdoen terwijl het nauwelijks kennis heeft over de islam (dit komt echt te vaak voor).
Nee, zo bedoel ik het niet. Het moet niet op een catalogus gaan lijken waaruit je de ''leuke'' dingen pikt..en de minder prettige dingen links laat liggen. Maar je kan het overdrijven, het lijkt mij niet de bedoeling dat je 24/7 met je geloof bezig bent. Het lijkt me vooral te gaan om de hoofdlijnen en om de gedachte achter bepaalde zaken ipv alles létterlijk te willen uitvoeren.

Zie dit:

http://www.onderde18.vrij(...)die_mohammed_preekte

En dan bedoel ik eigenlijk deze zin : ''Wie zijn denkbeelden bestudeert, ontdekt dat Mohammed als toonbeeld van gematigdheid zijn volgelingen de gulden middenweg wijst''.

Weet niet of het hier gaat om het betreffende onderwerp of om alles in het algemeen. Maar ik lees wel vaker over de geadviseerde gematigdheid naar de moslims toe.

Uiteraard hoeft het niet waar te zijn wat ik lees, er wordt zoveel gezegd en gedaan en geleerden zijn het vaak niet met elkaar eens
pi_75196677
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Stomme bilmifaler .
sana noluyor pfffffff
Ik ben een pure Turk.
pi_75196722
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het niet. Het moet niet op een catalogus gaan lijken waaruit je de ''leuke'' dingen pikt..en de minder prettige dingen links laat liggen. Maar je kan het overdrijven, het lijkt mij niet de bedoeling dat je 24/7 met je geloof bezig bent. Het lijkt me vooral te gaan om de hoofdlijnen en om de gedachte achter bepaalde zaken ipv alles létterlijk te willen uitvoeren.

Zie dit:

http://www.onderde18.vrij(...)die_mohammed_preekte

En dan bedoel ik eigenlijk deze zin : ''Wie zijn denkbeelden bestudeert, ontdekt dat Mohammed als toonbeeld van gematigdheid zijn volgelingen de gulden middenweg wijst''.

Weet niet of het hier gaat om het betreffende onderwerp of om alles in het algemeen. Maar ik lees wel vaker over de geadviseerde gematigdheid naar de moslims toe.

Uiteraard hoeft het niet waar te zijn wat ik lees, er wordt zoveel gezegd en gedaan en geleerden zijn het vaak niet met elkaar eens
ik ga dit morgen lezen en erop reageren, moet nu echt weg
tot morgen
Ik ben een pure Turk.
pi_75196788
Okee, doeeeeg !

FOK! Gaat zo down
pi_75196795
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dat is waar, maar er zijn ook moslims die geloven in Allah, maar verder nauwelijks bezig zijn met hun geloof. Ik wil juist wel dat m'n kind praktiseert, dus ook vijf keer per dag bidden, indien mogelijk.

Ik ben ook "vrij" opgevoed, in geloof, verder niet. Wat bedoel je met te ver gaan? Als je gematigd praktiseert, betekent het dan dat je sommige dingen gewoon laat, omdat het anders te veel wordt? Dan gaat het toch meer op een spel lijken? Doen wat jou uitkomt en vooral niet te ver gaan ofzo? Het is toch beter om altijd iets nieuws te leren over je geloof?

Kind moet idd kind zijn, ik wil met m'n kind ook niet over de hel praten. Hoofddoek wil ik wel omdoen, maar niet als ze vier jaar zijn. Wil wel gelijk beginnen met niet te strakke kleding, zodat ze een hoofddoek niet als een te grote verandering gaan zien. Wil ook dat ze veel gaan leren, niet alleen van lessen buitenshuis, dus het is handig als m'n man meer kennis heeft van de islam dan ik. Wil m'n kind dus ook zeker geen hoofddoek omdoen terwijl het nauwelijks kennis heeft over de islam (dit komt echt te vaak voor).
Moet ik dit interpreteren als "ik weet niet zo heel veel van de islam, mijn man hopelijk meer, zodat hij dat van me over kan nemen" of als "alleen mijn man mag/kan dit doen".

Laatste vind ik wel echt te ver gaan als jezelf wegcijferen
pi_75196835
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik ga dit morgen lezen en erop reageren, moet nu echt weg
tot morgen
Ok, bye

Waarom gaat Fok zo down?
pi_75196874
Veel plezier mensen, FOK! ligt er over 3 minuten uit .
Cool story, Hansel.
pi_75196892
Iemand wil ons pesten?

Echt jammer man..wilde net een naaktfoto posten
Dat moet nu w88.
pi_75196932
Oh ik lees het al

Nu kan ik Marokkaanse18 niet meer playen moet ik huiswerk maken
pi_75196966
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iemand wil ons pesten?

Dat moet nu w88.
Hè, wat ongelukkig toeval .
Cool story, Hansel.
pi_75196973
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iemand wil ons pesten?

Dat moet nu w88.
Hier dit bedoel ik ff, egt nie leuk hoowr
pi_75196980
Ja man..je playt me eeeeeeecht hard
pi_75197159
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja man..je playt me eeeeeeecht hard
Was ook geen serieuze poging, ik heb geen stoppelbaardje meer... Overmorgen weer een kans
  dinsdag 1 december 2009 @ 23:50:25 #16
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75197273
aaaaaaaaaand we're back!
Feyenoord Rotterdam
pi_75210105
Weet je hoe fucking koud het is met regen, 4 graden en windkracht 5

Ik zeg het toch: weekend
pi_75212855
Ik heb nu vrij. Regel valt hier in Roffa wel mee, tijdens de rijles had ik er totaal geen last van.
Cool story, Hansel.
pi_75212883
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb nu vrij. Regel valt hier in Roffa wel mee, tijdens de rijles had ik er totaal geen last van.
Wanneer heb jij jouw cbr dan?
Feyenoord Rotterdam
pi_75212926
Over precies een week. Dinsdagavond nog een dubbele rijles en dan de volgende ochtend even die examinator ownen.
Cool story, Hansel.
pi_75212962
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Over precies een week. Dinsdagavond nog een dubbele rijles en dan de volgende ochtend even die examinator ownen.
Oei, succes. Ik hoop dat jij het haalt. Ik heb over iets minder dan 2 weken mijn CBR voor de bromfiets. _
Feyenoord Rotterdam
pi_75213024
Whehe, ik hoop het ook, ik heb meer dan genoeg geld aan al die rijlessen uitgegeven.

Heb je voor bromfietsen ook een praktijkexamen, of is het alleen theorie?
Cool story, Hansel.
pi_75213201
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, ik hoop het ook, ik heb meer dan genoeg geld aan al die rijlessen uitgegeven.

Heb je voor bromfietsen ook een praktijkexamen, of is het alleen theorie?
Theorie, praktijk wordt pas in maart ingevoerd. Dan kost het ook ¤300,- ipv de ¤32,- die ik heb betaald. Dus nu heb ik de kans om ff goedkoop die AM-rijbewijs te hosselen, jwz.
Feyenoord Rotterdam
pi_75213477
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef o.us het volgende:

[..]

Theorie, praktijk wordt pas in maart ingevoerd. Dan kost het ook ¤300,- ipv de ¤32,- die ik heb betaald. Dus nu heb ik de kans om ff goedkoop die AM-rijbewijs te hosselen, jwz.
Als je dat niet haalt Vriend van me deed dat examen 2 jaar geleden, gast die naast hem zat had al 100 euro boete en moest z'n brommerbewijs nog halen
pi_75214024
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als je dat niet haalt Vriend van me deed dat examen 2 jaar geleden, gast die naast hem zat had al 100 euro boete en moest z'n brommerbewijs nog halen
Theorie zou sowieso niet echt een probleem moeten zijn, toen ik de mijne in één keer haalde zakte ruim 75% van mijn groep, en ongeveer drie-kwart daarvan zakte al voor de derde keer of zo .
Cool story, Hansel.
pi_75214072
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Theorie zou sowieso niet echt een probleem moeten zijn, toen ik de mijne in één keer haalde zakte ruim 75% van mijn groep, en ongeveer drie-kwart daarvan zakte al voor de derde keer of zo .
Had hem ook in 1x ja, bij mij zakte de helft geloof ik Ik had hem de week na m'n eindexamens, dus had totaal geen zin om te leren, heb het er in 2 avonden ingestampt en paar oefendingen gemaakt, anders zou ik hem in de zomervakantie nog een keer moeten doen en dat ging me toch echt te ver
pi_75214956
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het is toch niet zo moeilijk? Ik bedoel af en toe op internet kijken hoe die shizzle in elkaar zit en dan heb jij je AM-rijbewijs binnen,
Feyenoord Rotterdam
pi_75215853
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef o.us het volgende:

[..]

Het is toch niet zo moeilijk? Ik bedoel af en toe op internet kijken hoe die shizzle in elkaar zit en dan heb jij je AM-rijbewijs binnen,
Je hebt toch een boekje daarvoor? Moet je anders maar even in de bieb kijken ofzo, in 1x slagen is natuurlijk wel zo pro
pi_75215928
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je hebt toch een boekje daarvoor? Moet je anders maar even in de bieb kijken ofzo, in 1x slagen is natuurlijk wel zo pro
Ik zoek nog zo'n boekje, de bieb heeft hem niet meer.
Feyenoord Rotterdam
pi_75216300
download dan gewoon zo'n oefenCD via torrentz en doe alle proefexamens.
Cool story, Hansel.
pi_75216443
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
download dan gewoon zo'n oefenCD via torrentz en doe alle proefexamens.
PM mij de link, please.
Feyenoord Rotterdam
pi_75216537
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef o.us het volgende:

[..]

PM mij de link, please.
Sorry, ik kan er geen vinden. Wel voor auto's en motoren.
Cool story, Hansel.
pi_75216545
Ik heb een dilemma: vanavond een studieborrel, maar ik moet morgenochtend wel fris en fruitig om 9 uur op de uni zijn, en ik kan echt slecht tegen te weinig slaap.

+ ik woon er op twee minuten loopafstand
+ gezellie
- Het begint om 22:00 en eindigt waarschijnlijk rond 4en
- Ik moet rond 7:30 op
- Het kost geld
Cool story, Hansel.
pi_75216659
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb een dilemma: vanavond een studieborrel, maar ik moet morgenochtend wel fris en fruitig om 9 uur op de uni zijn, en ik kan echt slecht tegen te weinig slaap.

+ gezellie
- Het kost geld
Geef hen het voorbeeld en wees een brave jongen. Ga om 12en naar huis.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 2 december 2009 @ 16:58:38 #35
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_75216870
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef o.us het volgende:

[..]

Oei, succes. Ik hoop dat jij het haalt. Ik heb over iets minder dan 2 weken mijn CBR voor de bromfiets. _
ik over 3 weken
succes!
mundus vult decipi
pi_75216880
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:

+ gezellie
- Het kost geld
Je kan je hoofd even laten zien en om 12 uur thuis zijn, weten ze dat je er was, heb je lol gehad en kan je nog ff slapen Ik heb donderdag studieborrel, gesponsord, dus onbeperkt drinken van 19 uur tot 12 uur. Het is op die tijd omdat het officieel bedoeld is om kennis te maken met kantoren, maar ik zit in mn 1e jaar so I couldn't care less Contributie terugverdienen dus

Moet alleen laatste trein kunnen pakken en dan beetje tukken of met een stomme grijns zitten
pi_75217339
Hmm, ik ga denk ik toch maar niet, ik vind 7 uur slaap eigenlijk al te weinig als ik van 9 tot 7 op de uni moet zitten. Ik haal het dit weekend wel in .
Cool story, Hansel.
pi_75217459
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik ga denk ik toch maar niet, ik vind 7 uur slaap eigenlijk al te weinig als ik van 9 tot 7 op de uni moet zitten. Ik haal het dit weekend wel in .
Moet je van 9 tot 19 uur? Dan zou ik denk ik ook niet gaan, krachten sparen
Van 9 tot 19 uur, hoe verzinnen ze het
pi_75218169
Ja, ik vind het ook veel te lang, maar ja, gelukkig is het maar één keer in de drie weken. Normaal van 9 tot 5.
Cool story, Hansel.
pi_75218899
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik vind het ook veel te lang, maar ja, gelukkig is het maar één keer in de drie weken. Normaal van 9 tot 5.
Ooh, da's al 100x chiller idd

Ik heb honger als de neten
pi_75220288
Bijna weeeeeeeeekend
pi_75220403
Ik had vandaag al vrij.
Cool story, Hansel.
pi_75220496
Ik ben oprecht blij voor je

Echt kut. Ik heb vannochtend hoorcollege gemist
pi_75220594
Expres of per ongeluk ?
Cool story, Hansel.
pi_75220687
Ik kon vannochtend gewoon niet opstaan..
Ik ging half janken toen m'n moeder mijn deken weghaalde

En toen sniksnik..wilde ik de tweede helft gaan, maar toen was ik te laat . Dat kwam ook omdat ik nog eten wilde halen hehe.
pi_75220697
Dus expres. Maar 's ochtends was ik niet toerekeningsvatbaar hoor..
pi_75220735
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik kon vannochtend gewoon niet opstaan..
Ik ging half janken toen m'n moeder mijn deken weghaalde

En toen sniksnik..wilde ik de tweede helft gaan, maar toen was ik te laat . Dat kwam ook omdat ik nog eten wilde halen hehe.
Dus ben je voor niks naar de uni geweest, of had je een lange dag ?

Dat is het mooie aan alleen wonen: als ik een dagje in bed wil blijven liggen dan doe ik dat gewoon .

'vanochtend' is trouwens met één 'n' .
Cool story, Hansel.
pi_75220860
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dus ben je voor niks naar de uni geweest, of had je een lange dag ?

Dat is het mooie aan alleen wonen: als ik een dagje in bed wil blijven liggen dan doe ik dat gewoon .

'vanochtend' is trouwens met één 'n' .

Ik had 2 vaardigheidsgroepen vandaag

Klopt . Dat kwam omdat ik aan iets dacht en dat iets had betrekking op vannacht..en als je dan een ander woord wil typen..naja je snapt het wel

pi_75220890
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik had 2 vaardigheidsgroepen vandaag

Klopt . Dat kwam omdat ik ergens aan dacht en dat ergens had betrekking op vannacht..en als je dan een ander woord wil typen..naja je snapt het wel

Smoesjes, wolla .
Cool story, Hansel.
pi_75221009
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Smoesjes .
Nee hoor.

Hater. Maar maakt niet uit. Ik weet dat ik kan spellen..bij de taaltoets had ik maar 1 fout in het onderdeel spelling. Vraag me wel af wat ik fout had (en néé het was niet het woord ''vanochtend'' )
pi_75221219
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee hoor.

Hater. Maar maakt niet uit. Ik weet dat ik kan spellen..bij de taaltoets had ik maar 1 fout in het onderdeel spelling. Vraag me wel af wat ik fout had (en néé het was niet het woord ''vanochtend'' )
Haters staan boven verlaters, jeweetzelluf .

Ik ben trouwens blij, ik last net in een mail van de uni dat één van mijn workshops maar één uur duurt in plaats van de 4 uur die er werd gezegd .
Cool story, Hansel.
pi_75221259
Weekend

Jij bent gewoon niet gebouwd voor de ochtend Marokkaanse Avodmens/nachtdier?
pi_75221319
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Haters staan boven verlaters, jeweetzelluf .

Ik ben trouwens blij, ik last net in een mail van de uni dat één van mijn workshops maar één uur duurt in plaats van de 4 uur die er werd gezegd .
Bladieblaaaa.

Joehoeeeee, dat is fijn. Wat voor workshop?
pi_75221435
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Weekend

Jij bent gewoon niet gebouwd voor de ochtend Marokkaanse Avodmens/nachtdier?
Raad eens wie er volgende week voor school naar de rechtbank moet ?
Haha echt stom..ik ben helemaal enthousiast. Maar helaas is het maar de politierechter..dus het zal geen grote zaak zijn. Ik hoop wel dat mensen gaan trippen en schreeuwen enzo
pi_75221444
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Bladieblaaaa.

Joehoeeeee, dat is fijn. Wat voor workshop?
Eerst 4 (!!!) uur lang Effective Business Communication, daarna business plan. En dan 's avonds weer Mentor geneuzel.
Cool story, Hansel.
pi_75221528
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Haha echt stom..ik ben helemaal enthousiast. Maar helaas is het maar de politierechter..dus het zal geen grote zaak zijn. Ik hoop wel dat mensen gaan trippen en schreeuwen enzo
Dit is wel NL, he, geen Amerikaanse praktijken hier .
Cool story, Hansel.
pi_75221581
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ah vet Ik was naar de Hoge Raad geweest, ze gingen pleiten daar (wat best zeldzaam is blijkbaar) en het ging over belastingschuld van een paar ongelooflijke raskakkers die ook in die zaal zaten. Man met vies kapsel en bierbuik, oud omaatje met bontje en zuur mondje en de corpsbal van een zoon van 24 ofzo. Echt geniaal was het:D. De FIOD was hun huis binnen gevallen en agenda's waren in beslag genomen en er waren rekeningen in Zwitserland en Liechtenstein enzo. Butien stond hun dikke Bentley geparkeerd.

Politierechter kan ook al een nasty steekpartij zijn hoor...

Ik kop hem even in: misschien kom je één van je neven tegen !111!1!!EINZ ZWEI DREI
pi_75221582
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dit is wel NL, he, geen Amerikaanse praktijken hier .
Ik blijf hoop houden..
pi_75221641
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ah vet Ik was naar de Hoge Raad geweest, ze gingen pleiten daar (wat best zeldzaam is blijkbaar) en het ging over belastingschuld van een paar ongelooflijke raskakkers die ook in die zaal zaten. Man met vies kapsel en bierbuik, oud omaatje met bontje en zuur mondje en de corpsbal van een zoon van 24 ofzo. Echt geniaal was het:D. De FIOD was hun huis binnen gevallen en agenda's waren in beslag genomen en er waren rekeningen in Zwitserland en Liechtenstein enzo. Butien stond hun dikke Bentley geparkeerd.

Politierechter kan ook al een nasty steekpartij zijn hoor...

Ik kop hem even in: misschien kom je één van je neven tegen !111!1!!EINZ ZWEI DREI

Veeeeeeeeet *pretoogjes*

Ik heb geen neven in NL wonen..dus dat gaat sowieso niet gebeuren .
pi_75221753
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Veeeeeeeeet *pretoogjes*

Ja, zeker vet hoor, ben benieuwd

Oh... *deceptie*
pi_75221819
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Veeeeeeeeet *pretoogjes*

..broers ?

Sorry, genoeg gemene grappen voor vandaag.
Cool story, Hansel.
pi_75221856
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, zeker vet hoor, ben benieuwd

Oh... *deceptie*
Ik ook

Klote he..
pi_75221893
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik blijf hoop houden..
Anders zorg je zelf toch even voor wat spanning? Ga keihard naar de rechter schreeuwen, val de daders lastig, etc.
Cool story, Hansel.
pi_75221908
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

..broers ?

Sorry, genoeg gemene stomme grappen voor vandaag.
ééntje..en die is nooit met de politie in aanraking geweest hoor. De dag dat dat gebeurt eet ik mn schoen op .
pi_75221978
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

ééntje..en die is nooit met de politie in aanraking geweest hoor. De dag dat dat gebeurt eet ik mn schoen op .
Gemene grappen zijn toch eigenlijk altijd stom?
Cool story, Hansel.
pi_75222009
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Anders zorg je zelf toch even voor wat spanning? Ga keihard naar de rechter schreeuwen, val de daders lastig, etc.
Neuh. Ik ben Marokkaanse, dat soort dingen kan ik niet flikken
pi_75222020
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee, je hele schoenenwinkel POLIZEI
pi_75222043
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gemene grappen zijn toch eigenlijk altijd stom?
Nee. En nee ik kan nu zo één twee drie geen voorbeeld noemen maar ze zijn niet altijd stom
pi_75222128
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee. En nee ik kan nu zo één twee drie geen voorbeeld noemen maar ze zijn niet altijd stom
Ze zijn zeker niet stom als de gemene grappen niet over jou gaan .
Cool story, Hansel.
pi_75222176
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nee, je hele schoenenwinkel POLIZEI

Is toch niet grappig? Ik vind je nog steeds wel lief hoor..ondanks je vreemde opmerkingen
pi_75222180
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze zijn zeker niet stom als de gemene grappen niet over jou gaan .
Ik weet een hele leuk (matige) grap
pi_75222237
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Is toch niet grappig? Ik vind je nog steeds wel lief hoor..ondanks je vreemde opmerkingen
Ik heb krediet

En hoe meer lachsmileys je nodig hebt, hoe minder grappig het is
pi_75222396
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik weet een hele leuk (matige) grap
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Cool story, Hansel.
pi_75222473
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Briljant topic was dat

Voor Marokkaanse: dit was ooit het begin van een topic waar mensen met tientallen variaties op deze grap kwam, de één nog absurder dan de ander, gortdroog
pi_75222907
marokakaanse kan er gewoon niet mee omgaan .
Cool story, Hansel.
pi_75222930
Hoezo zijn Turken niet te vertrouwen? Ik ben heulemâol wel te vertrouwen!
pi_75222971
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
marokakaanse kan er gewoon niet mee omgaan .
Discrimimimimatie!
Hoorde zo'n neger dat ik een keer tegen zn swa zeggen, priceless
pi_75222998
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Die DVD's van je zaten onder de krassen, mang, wat was die ?

Nee, grapje. De TT slaat op bilmiyorem die weigerde een nieuw topic te openen .
Cool story, Hansel.
pi_75222999
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Oplichters, 2,50 euro voor een turkse pizza
pi_75223016
Eens met de TT.
pi_75223031
Alle Marokkanen zitten toch op Marokko.nl trouwens.
pi_75223048
Ben even eten

Rookert is lief.
Wikwakka is een $^%#^$#^@%#^$.

Doei
pi_75223057
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Die DVD's van je zaten onder de krassen, mang, wat was die ?

Nee, grapje. De TT slaat op bilmiyorem die weigerde een nieuw topic te openen .
Wollah, ik wilde al zeggen, mang.
pi_75223073
Discrimimimmimatie.
pi_75223083
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Oplichters, 2,50 euro voor een turkse pizza
Is toch best netjes, die prijs?
pi_75223084
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ben even eten

Rookert is lief.

Doei
Semhéjie, habibti .
Cool story, Hansel.
pi_75223094
wikwakka is niet lief? hoax!
pi_75223099
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ben even eten

Rookert is lief.

Doei

Na het eten is weer anders, vrouwen en sudden mood changes
pi_75223141
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is toch best netjes, die prijs?
Je neef, het kan voor 1,70 met sla en saus in Leiden bij een Turk die je een boks geeft voordat je uberhaupt mag bestellen
pi_75223153
Waar kan ik FB - Twente volgen?
pi_75223158
De Turken nemen het topic weer eens over, 0.us kom eens om het weer 2-2-2 te maken .
Cool story, Hansel.
pi_75223243
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:43 schreef xaban06 het volgende:
Even rijden naar Enschede, misschien kom je binnen.
pi_75223265
Ja moeten alle Marokkanen maar niet op marokko.nl zitten.
pi_75223266
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Even rijden naar Enschede, misschien kom je binnen.
Welke TV zender lan inek
pi_75223267
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:43 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je neef, het kan voor 1,70 met sla en saus in Leiden bij een Turk die je een boks geeft voordat je uberhaupt mag bestellen
Hmm, zal wel. Ik koop nooit Turkse pizza's eigenlijk; mijn moeder maakt ze namelijk zelf.
pi_75223297
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Welke TV zender lan inek
Niet op Nederland 3. Verder weet ik niet.
pi_75223301
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:43 schreef xaban06 het volgende:
Zoek een livestream. Ze waren btw het centrum (van Enschede ) aan het slopen, ga er heen met spandoeken van Galatasaray
pi_75223323
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Welke TV zender lan inek
...vraagt hij in het mocrotopic .
Cool story, Hansel.
pi_75223336
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hmm, zal wel. Ik koop nooit Turkse pizza's eigenlijk; mijn moeder maakt ze namelijk zelf.
In Middelburg heb je ook zo'n tent waar ze vers voor je worden gemaakt, vet knapperige pizza die niet uit elkaar valt en met superveel groenten
pi_75223347
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zijn er Turkse moeders die níét van koken/eten/vechten/roddelen houden?
Cool story, Hansel.
pi_75223364
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zijn er Turkse moeders die níét van koken/eten/vechten/roddelen houden?
Mijne houdt niet van roddelen.
De rest klopt wel.
pi_75223401
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

De rest klopt wel.
Dat denk je maar, ze doet het vast achter je rug om .
Cool story, Hansel.
pi_75223404
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

De rest klopt wel.
Ik had verwacht dat je de rest zou ontkennen
  woensdag 2 december 2009 @ 19:56:45 #104
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75223649
Correctie: Rookert is ook een #%#$#^^#%
  woensdag 2 december 2009 @ 19:57:00 #105
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75223658
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat denk je maar, ze doet het vast achter je rug om .

pi_75223793
Is het weer die tijd van de maand?
Cool story, Hansel.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:02:14 #107
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75223831
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het weer die tijd van de maand?
Uh nee. Rookert maakte een kutopmerking over vrouwen.. dus mijn reactie kwam niet uit de lucht vallen.
pi_75223869
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Correctie: Rookert is ook een #%#$#^^#%
Zie hier de sudden mood change
pi_75223957
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Uh nee. Rookert maakte een kutopmerking over vrouwen.. dus mijn reactie kwam niet uit de lucht vallen.
Semhéjie .
Cool story, Hansel.
pi_75224023
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Semhéjie .
Wat?
  woensdag 2 december 2009 @ 20:07:44 #111
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224031
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zie hier de sudden mood change
  woensdag 2 december 2009 @ 20:08:22 #112
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224063
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Semhéjie .
Nee, je hebt niet oprecht spijt!
pi_75224090
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee, je hebt niet oprecht spijt!
Wallah.
Cool story, Hansel.
pi_75224108
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Hij houdt wel van emotioneel onstabiele tienermeisjes, bedoelt ie.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:09:48 #115
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224122
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wallah.
Wallah uit de mond van een ongelovige stelt niks voor
  woensdag 2 december 2009 @ 20:10:36 #116
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224146
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Oh jammer voor mij.. ( want ik ben er géén )
pi_75224218
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Wallah uit de mond van een ongelovige stelt niks voor
Ja, noem me maar een achterlijke dhimmi . Dat kan er ook nog wel bij .
Cool story, Hansel.
pi_75224234
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja en dan een breezer met wat GHB erin en
gatver

Vrouw mag 1x per maand en tijdens zwangerschap onredelijk zijn, meer geduld heb ik niet
  woensdag 2 december 2009 @ 20:14:26 #119
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224296
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, noem me maar een achterlijke dhimmi . Dat kan er ook nog wel bij .
Ik noem je nergens achterlijk? En ik neem aan dat dhimmi ongelovige betekent? Nooit van t woord gehoord..ik gebruik voor het woord ongelovige kafir
pi_75224320
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik noem je nergens achterlijk? En ik neem aan dat dhimmi ongelovige betekent? Nooit van t woord gehoord..ik gebruik voor het woord ongelovige kafir
Nog een kaffer ook .
Cool story, Hansel.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:17:17 #121
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224418
Wat betekent dhimmi nou!?
pi_75224434
In de nieuwsbrief van de Universiteit stond een artikel over een award voor briljante allochtone studenten
Dus als iemand heel goed bezig is en "van niet-westerse allochtone afkomst is', dan kun je een allochtoon "spotten" en dan dus nomineren

Ik zou me zwaar beledigd voelen als ik genomineerd werd, wat een bullshit dit
pi_75224470
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Net zoals kafir kaffer betekent, betekent dhimmi dat je moet dimmen
pi_75224512
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Niet-moslim met minder rechten die in een moslimland woont. Ik bedoelde eigenlijk kafir, wijsneus .
Cool story, Hansel.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:19:58 #125
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224534
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Rookert het volgende:
In de nieuwsbrief van de Universiteit stond een artikel over een award voor briljante allochtone studenten
Dus als iemand heel goed bezig is en "van niet-westerse allochtone afkomst is', dan kun je een allochtoon "spotten" en dan dus nomineren

Ik zou me zwaar beledigd voelen als ik genomineerd werd, wat een bullshit dit
Ik vind t ook vreemd. Net of t extra bijzonder is als een allochtoon goede studieresultaten behaalt!?
pi_75224596
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik vind t ook vreemd. Net of t extra bijzonder is als een allochtoon goede studieresultaten behaalt!?
Nu we het over studieresultaten hebben, hoe gaat het met de van jou ?
Cool story, Hansel.
pi_75224601
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Naja, statistisch gezien ben jij een uitzondering, maar of je het op deze manier nou moet aanmoedigen, nee
pi_75224635
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Daar gaat de gezelligheid
  woensdag 2 december 2009 @ 20:22:28 #129
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224642
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Niet-moslim met minder rechten die in een moslimland woont. Ik bedoelde eigenlijk kafir, wijsneus .
Oke je kan wel duidelijker zijn hoor..want je zei ''nog een kaffer ook''..dus daaruit leidde ik af dat kafir iets anders betekent dan dhimmi. Best logisch toch?
pi_75224701
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Oke je kan wel duidelijker zijn hoor..want je zei ''nog een kaffer ook''..dus daaruit leidde ik af dat kafir iets anders betekent dan dhimmi. Best logisch toch?
Mwah, kafir is meer denigrerend bedoeld, dhimmi is gewoon een niet-moslim in een moslimland.
Cool story, Hansel.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:24:28 #131
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224735
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik wil het er niet over hebben
  woensdag 2 december 2009 @ 20:25:38 #132
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224790
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Naja, statistisch gezien ben jij een uitzondering, maar of je het op deze manier nou moet aanmoedigen, nee
Ik ben geen uitzondering? Ik en studeren hehe..
  woensdag 2 december 2009 @ 20:26:41 #133
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75224830
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mwah, kafir is meer denigrerend bedoeld, dhimmi is gewoon een niet-moslim in een moslimland.
Is kafir denigrerend bedoeld? Dat heb ik nooit geweten..
pi_75224831
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik wil het er niet over hebben
Ok, beter van niet, heb geen zin in gegrien

Hoe staat het met de zesjescultuur wikwakka?
pi_75224889
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik ben geen uitzondering? Ik en studeren hehe..
Je hoort nu uitgewoond te worden met je bontkraag door 2 jongens terwijl je kauwgum kauwt en "rustig rustig rustig rustig" roept volgende de statistieken
pi_75225131
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je hoort nu uitgewoond te worden met je bontkraag door 2 jongens terwijl je kauwgum kauwt en "rustig rustig rustig rustig" roept volgende de statistieken
  woensdag 2 december 2009 @ 20:34:49 #137
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75225161
Hai, I'm back.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 2 december 2009 @ 20:38:38 #138
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75225319
quote:

[..]

Bullshit
pi_75225421
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Daarom goed dat Marokkaanse18 er is en dat niet doet
  woensdag 2 december 2009 @ 20:44:57 #140
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75225573
quote:

[..]

Daarom ben ik ook trots op bontkraagjes. Niet zo zeer omdat zij een goede naam hebben hier maar vooral omdat ik sowieso wel een groep heb die ik kan uitlachen waardoor ik me beter voel. Beter verdienen ze niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_75225654
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef o.us het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook trots op bontkraagjes. Niet zo zeer omdat zij een goede naam hebben hier maar vooral omdat ik sowieso wel een groep heb die ik kan uitlachen waardoor ik me beter voel. [ afbeelding ] Beter verdienen ze niet.
Sowieso begrijp ik die ogeschoren kapselhype niet . Wat is er zo mooi aan?
Cool story, Hansel.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:47:45 #142
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75225707
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Sowieso begrijp ik die ogeschoren kapselhype niet . Wat is er zo mooi aan?
Dat ies stoer voer hoen. _
Feyenoord Rotterdam
pi_75225846
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef o.us het volgende:

[..]

Dat ies stoer voer hoen. _
Bloempot op het hoofd, tondeuse erlangs, bloempot eraf, tondeuse op ander standje en afmaken, klaar. Mooi kapsel

Het ergste zijn de jochies van +-10 jaar die denken dat ze iets hebben bereikt en hun bek nooit kunnen houden, takke ouders, opvoeden moet ze
  woensdag 2 december 2009 @ 20:51:49 #144
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75225891
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef o.us het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook trots op bontkraagjes. Niet zo zeer omdat zij een goede naam hebben hier maar vooral omdat ik sowieso wel een groep heb die ik kan uitlachen waardoor ik me beter voel. [ afbeelding ] Beter verdienen ze niet.

2e knul van links (vanuit ons oogpunt) is echt te schattig
Je moet die knul met dat witte shirt die niet op dezelfde lijn staat niet meetellen he..want anders is het de derde van links
  woensdag 2 december 2009 @ 20:52:27 #145
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75225926
Waarom zei ik niet gewoon ''die ene die recht in de camera kijkt''..nee ik doe weer moeilijk
pi_75225953
Gefeliciteerd, 0-1 gewonnen. Penalty niet gegeven.
pi_75225960
Is die met de blauwe bodywarmer niet wat voor jou?
Cool story, Hansel.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:55:00 #148
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75226032
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Bloempot op het hoofd, tondeuse erlangs, bloempot eraf, tondeuse op ander standje en afmaken, klaar. Mooi kapsel

Het ergste zijn de jochies van +-10 jaar die denken dat ze iets hebben bereikt en hun bek nooit kunnen houden, takke ouders, opvoeden moet ze
Ik kan me nog herrineren toen ik nog 10 was dat ik naar de Marokkaanse kapper ging met mijn vader. Aan het eind vroeg hij me of ik een Nikelogo op mijn achterhoofd wou hebben.
Feyenoord Rotterdam
pi_75226039
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef xaban06 het volgende:
Gefeliciteerd, 0-1 gewonnen. Penalty niet gegeven.
En dat kom je in het Marokkanen-topic melden?
pi_75226047
Ulan wtf doe ik in een marokkanen topic
pi_75226062
Wie heeft de topic titel en OP aangepast :/
pi_75226092
WOW
Ik durf het bijna niet te zeggen maar rechts op de foto staat een neger (wat is nou het meest politiek correct?) en ik had hem eerst niet gezien
pi_75232374
Iedereen heeft wel zin om te slapen?
pi_75233255
Ik zou ook slapen als ik mijn verslag af had.
pi_75233744
Ladies and gentlemen, we've got a SOG'er

's Nachts werk je beter, dus gaat lekker snel zo
pi_75233980
Turken - c.q. mensen uit turkije- de zogenaamde etnische turk (die niet bestaat)
is niet te vertrouwen op Fok (de site)..

ik krijg hier een naar gevoel bij, dit riekt naar racisme
pi_75234266
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef WAARHEID het volgende:
Turken - c.q. mensen uit turkije- de zogenaamde etnische turk (die niet bestaat)
is niet te vertrouwen op Fok (de site)..

ik krijg hier een naar gevoel bij, dit riekt naar racisme
Huh wat? Wie heeft je genaaid?
pi_75244550
Middag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75245599
Middag

Zo maar eens lunchen
pi_75245682
Zo maar eens een tripje doen naar het toilet.

Mocht je dat nog willen weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75246155
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
Zo maar eens een tripje doen naar het toilet.

Mocht je dat nog willen weten.
Is het gelukt?
Cool story, Hansel.
pi_75246556
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is het gelukt?
Jup, er kwam een espresso geur uit mijn anus.

Toch wel sterke koffie dus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75246589
Gefeliciteerd.

Nog andere interessante gebeurtenissen?
Cool story, Hansel.
pi_75246664
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Gefeliciteerd.

Nog andere interessante gebeurtenissen?
Nee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75246749
Jammer, ik vond het net zo spannend.
Cool story, Hansel.
pi_75247820
Uitermate spannende dag heeft iedereen hier zo te horen
pi_75250833
hoi
pi_75250894
merhaba
Ik ben een pure Turk.
pi_75250992
nasilsin, kiz?

pi_75251098
We zijn hier in Nederland ja

Alles goed?
pi_75251182
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
nasilsin, kiz?

Iyiyim, sen nasilsin abla?
Ik ben een pure Turk.
pi_75251219
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef Rookert het volgende:
We zijn hier in Nederland ja

Alles goed?
Multiculturele samenleving
Ja, met jou?
Ik ben een pure Turk.
pi_75251229
pi_75251248
Rookert niet huilen jonge, alles komt altijd goed.
Ik ben een pure Turk.
pi_75251282
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Multiculturele samenleving
Ja, met jou?
Oja, vergeten

Ja gaat lekker, zometeen chille pasta maken en dan naar borrel om m'n contributie eruit te drinken en kijken waar de studiereis, waar ik nog niet mee mee kan, heen gaat
pi_75251294
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert niet huilen jonge, alles komt altijd goed.
Dank je
pi_75251342
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Rookert het volgende:

[..]

Oja, vergeten

Ja gaat lekker, zometeen chille pasta maken en dan naar borrel om m'n contributie eruit te drinken en kijken waar de studiereis, waar ik nog niet mee mee kan, heen gaat
Chille pasta.. is dat een nieuwe soort?
Veel "plezier" alvast!
Ik ben een pure Turk.
pi_75251370
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Chille pasta.. is dat een nieuwe soort?
Veel "plezier" alvast!
Nee, dat is gewoon lekker

Gaat zeker lukken Het is 1x in de maand, dus het mag wel toch?
pi_75251405
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon lekker

Gaat zeker lukken Het is 1x in de maand, dus het mag wel toch?
Nee, het mag nooit, maar zelf weten.
Ik ben een pure Turk.
pi_75251474
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, het mag nooit, maar zelf weten.
Nu lijkt het alsof het illegaal is
pi_75251619
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nu lijkt het alsof het illegaal is
Bij dat van jou niet dan? Je zegt "1x per maand, dan mag het toch wel", bij mij is alleen de tijd anders.

Bevestiging: het is illegaal.
Ik ben een pure Turk.
pi_75251662
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Bij dat van jou niet dan? Je zegt "1x per maand, dan mag het toch wel", bij mij is alleen de tijd anders.

Bevestiging: het is illegaal.
Ik had het erover dat die borrel 1x per maand en dat ik dan wel mijn contributie eruit mag drinken, aangezien ze het gratis en onbeperkt is.
Wanneer is het bij jou dan legaal?
pi_75251695
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik had het erover dat die borrel 1x per maand en dat ik dan wel mijn contributie eruit mag drinken, aangezien ze het gratis en onbeperkt is.
Wanneer is het bij jou dan legaal?
Zou je niet drinken, als er geen gratis drank zou zijn? Bij mij is het nooit legaal.
Ik ben een pure Turk.
pi_75251770
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zou je niet drinken, als er geen gratis drank zou zijn? Bij mij is het nooit legaal.
Oh jawel hoor, is gezellig, drankje doen met andere mensen van je studie En als je niet betaalt is het gewoon een extra duwtje om te gaan, want je wordt er financieel niet slechter van én het is gezellig, nog leuker dus

Ze hebben ook chocomel, cola, fanta, cassis, spa en noem maar op, dus mag het dan wel?
pi_75251844
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, is gezellig, drankje doen met andere mensen van je studie En als je niet betaalt is het gewoon een extra duwtje om te gaan, want je wordt er financieel niet slechter van én het is gezellig, nog leuker dus

Ze hebben ook chocomel, cola, fanta, cassis, spa en noem maar op, dus mag het dan wel?
Geen idee.. maar ben weg, veel plezier vanavond.
Ik ben een pure Turk.
pi_75251886
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Iyiyim, sen nasilsin abla?
Gaat goed abla

Zucht, wat een smerig weer.
pi_75251893
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Geen idee.. maar ben weg, veel plezier vanavond.
Dank je, enjoy wat je gaat doen
pi_75251919
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Gaat goed abla

Zucht, wat een smerig weer.
Ja, moet zo fietsen naar station, in een spitstrein zitten en dan in een bus zitten voor 5 minuten. Ben dus in totaal wel een kwartier buiten
pi_75251942
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, moet zo fietsen naar station, in een spitstrein zitten en dan in een bus zitten voor 5 minuten. Ben dus in totaal wel een kwartier buiten

Brrrrr..
pi_75251974
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Brrrrr..
Ach, wel gezellig

Hoe was je dagje school?
pi_75252201
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ach, wel gezellig

Hoe was je dagje school?
Nogmaals ''brrrrrrrrrrr''
Me zusje wil zometeen naar ''Er komt een vrouw bij de dokter'', maar ik ga echt niet als t zo blijft regenen hoor

Uhms saai? Was niet naar de werkgroep rechtsgeschiedenis geweest..ik was te moe
pi_75252274
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nogmaals ''brrrrrrrrrrr''
Me zusje wil zometeen naar ''Er komt een vrouw bij de dokter'', maar ik ga echt niet als t zo blijft regenen hoor

Uhms saai? Was niet naar de werkgroep rechtsgeschiedenis geweest..ik was te moe
Nederlandse films Ik vind het altijd meteen ongeloofwaardig als het niet in het Engels is Ik ga eerst wel het boek lezen denk ik, straks heb ik er geen zin meer in. Bereid je voor op een overdaad aan sexscenes, het is een NL film

Moe waarvan? Het moe zijn?
  donderdag 3 december 2009 @ 17:06:02 #193
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_75252329
maaie
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_75252364
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nederlandse films Ik vind het altijd meteen ongeloofwaardig als het niet in het Engels is Ik ga eerst wel het boek lezen denk ik, straks heb ik er geen zin meer in. Bereid je voor op een overdaad aan sexscenes, het is een NL film

Moe waarvan? Het moe zijn?
Oh

Onder andere..
pi_75252421
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Oh

Onder andere..
Ja, dat worden awkward silences

Ik ga even pasta met ubersaus maken Met een pastasaus die pittig is
pi_75252459
Trouwens..we hadden t van de week bij strafrecht over de Opiumwet en dergelijke..en ik was echt verbaasd..als je wordt gepakt met 800 gram cocaine( ja volgens mij was het cocaine) dan krijg je maar 6 maanden gevangenisstraf

Is toch belachelijk? Das zeker de moeite waard hahaha

Niet dat ik het ga doen hoor..
pi_75252832
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Trouwens..we hadden t van de week bij strafrecht over de Opiumwet en dergelijke..en ik was echt verbaasd..als je wordt gepakt met 800 gram cocaine( ja volgens mij was het cocaine) dan krijg je maar 6 maanden gevangenisstraf

Is toch belachelijk? Das zeker de moeite waard hahaha

Niet dat ik het ga doen hoor..
Ze straffen je omdat ze je een watje vinden dat je niet meer had meegenomen

Snuifdruif
pi_75252854
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ze straffen je omdat ze je een watje vinden dat je niet meer had meegenomen

Snuifdruif
800 gram is veel hoor . Of was het niet serieus bedoeld? I-net is kut heheh.
pi_75253026
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

800 gram is veel hoor . Of was het niet serieus bedoeld? I-net is kut heheh.
Ik zei het met een grijns
pi_75254480
hoi
ik word gek
Ik ben een pure Turk.
pi_75255081
Heeft iemand al de nieuwe snelweg naar Marakkech genomen? Volgens mij is het landschap rondom de snelweg prachtig namelijk (als ik het zo op de foto's zie).

Allah Al Watan Al Malik
pi_75256197
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe snelweg naar Marakkech genomen? Volgens mij is het landschap rondom de snelweg prachtig namelijk (als ik het zo op de foto's zie).

[ afbeelding ]
Dit op de foto is jouw definitie van prachtig?
Cool story, Hansel.
pi_75256322
Net naar de mac geweest.. en no way dat ik nog een keer door die kou ga voor de bios
pi_75256380
Naar de mac gaan met dit weer . Bestel dan eten om thuis af te leveren of zo .
Cool story, Hansel.
pi_75256418
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Naar de mac gaan met dit weer . Bestel dan eten om thuis af te leveren of zo .
Was niet echt gepland. Een vriendin stond voor de deur en dan zeg ik geen nee. En we gingen met de auto..dan hoef je maar 2 seconden door de kou ofzo.. dat valt nog wel mee hehe
pi_75256482
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Was niet echt gepland. Een vriendin stond voor de deur en dan zeg ik geen nee. En we gingen met de auto..dan hoef je maar 2 seconden door de kou ofzo.. dat valt nog wel mee hehe
Ze kwam speciaal langs om naar de mac te gaan ? Ik zou dan op zijn minst iets écht lekkers uitgekozen hebben . Ga je nog naar de film?
Cool story, Hansel.
pi_75256500
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:

[ afbeelding ]
Foto's? Link me up. Ik vind trouwens de Marokkaanse snelwegen veel interessanter dan hier.
Feyenoord Rotterdam
pi_75256554
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze kwam speciaal langs om naar de mac te gaan ? Ik zou dan op zijn minst iets écht lekkers uitgekozen hebben . Ga je nog naar de film?
Hehehe jaa .

Nehh, ik ga nergens meer heen.
pi_75256591
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Hehehe jaa .

Nehh, ik ga nergens meer heen.
Te lui ? ik zat tot 6:45 op de uni .
Cool story, Hansel.
pi_75256667
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Te lui ? ik zat tot 6:45 op de uni .
Te lui..te moe..en t is gewoon te koud .
Klote! Heb je morgen wel een korte schooldag of is dat je ook niet gegund?
pi_75256956
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Te lui..te moe..en t is gewoon te koud .
Klote! Heb je morgen wel een korte schooldag of is dat je ook niet gegund?
Twee werkgroepen van in totaal 4 uur. Wel oke dus.
Cool story, Hansel.
pi_75257017
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Twee werkgroepen van in totaal 4 uur. Wel oke dus.
oh okee fijn. Tenzij je je niet hebt voorbereid..en de docent(e) jou een kutvraag stelt
pi_75257067
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

oh okee fijn. Tenzij je je niet hebt voorbereid..en de docent(e) jou een kutvraag stelt
Voorbereiden moet ik zo nog even doen . Maar een beetje interactieve werkgroepen vind ik eigenlijk veel leuker dan hoorcolleges .
Cool story, Hansel.
pi_75257203
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Voorbereiden moet ik zo nog even doen . Maar een beetje interactieve werkgroepen vind ik eigenlijk veel leuker dan hoorcolleges .
Geef mij maar liever hoorcolleges hoor..
Nee geef mij maar liever ijs. Maar dat was geen optie he?
pi_75257253
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Geef mij maar liever hoorcolleges hoor..
Nee geef mij maar liever ijs. Maar dat was geen optie he?
Hoe kan je in allah's naam met dit weer aan ijs denken?
Cool story, Hansel.
pi_75257361
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hoe kan je in Allah's naam met dit weer aan ijs denken?
Ik zit binnen..waar t heerlijk warm is en dan gaat ijs er wel in hoor.
pi_75257522
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik zit binnen..waar t heerlijk warm is en dan gaat ijs er wel in hoor.
Kijk dan eens naar buiten.
Cool story, Hansel.
pi_75257610
caramelijs

pi_75257677
't Ziet er lekker uit, maar ijs = ongezond. En ik heb echt al maanden geen ijs meer gehad .
Cool story, Hansel.
pi_75257802
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
't Ziet er lekker uit, maar ijs = ongezond. En ik heb echt al maanden geen ijs meer gehad .
En jij doet niet aan ongezond?
Ik wou écht dat ik ijs had..damn
pi_75257840
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

En jij doet niet aan ongezond?
Ik wou écht dat ik ijs had..damn
soms wel, maar niet zo veel als jou volgens mij .
Cool story, Hansel.
pi_75257855
Ik heb net een hele chocoladeletter van mijn oma opgegeten .
Cool story, Hansel.
pi_75257931
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

soms wel, maar niet zo veel als jij volgens mij .

Ik denk 't ook niet
pi_75257982
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net een hele chocoladeletter van mijn oma opgegeten .
Ik houd niet van chocoladeletters
pi_75257985
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik denk 't ook niet
Klassieke fout, maar toch maak ik hem af en toe nog. Komt omdat ik een tijdje in Drenthe heb gewoond toen ik klein was, daar zegt iedereen het fout.
Cool story, Hansel.
pi_75258019
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik houd niet van chocoladeletters
WAT ?????!!!!!!
Cool story, Hansel.
pi_75258058
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Klassieke fout, maar toch maak ik hem af en toe nog. Komt omdat ik een tijdje in Drenthe heb gewoond toen ik klein was, daar zegt iedereen het fout.

Blablaaa
Hehe ligt volgens mij niet alleen aan Drenthe hoor..ik hoor het mensen altijd en overal verkeerd zeggen .
pi_75258086
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Blablaaa
Hehe ligt volgens mij niet alleen aan Drenthe hoor..ik hoor het mensen altijd verkeerd zeggen .
In Drenthe zegt iedereen het fout . Mijn ouders werden helemaal gek omdat ze mij elke keer moesten verbeteren.
Cool story, Hansel.
pi_75258138
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

In Drenthe zegt iedereen het fout . Mijn ouders werden helemaal gek omdat ze mij elke keer moesten verbeteren.
Maar hoe groot zal het verschil nou zijn met Drenthe en andere provincies in NL?
pi_75258153
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Maar hoe groot zal het verschil nou zijn met Drenthe en andere provincies in NL?
Mwah, in Groningen en Firesland een beetje hetzelfde verhaal. Boerenpraat heet dat . Maar minder erg dan in elke zin een die/dat/de/het-foutje maken .
Cool story, Hansel.
pi_75258359
Ik kom er net achter dat die man die 2(?) weken geleden ofzo voor de trein sprong..een leraar op mijn zusjes school was

Ik kende hem ! Hij zat altijd in de aula tijdens PWS
pi_75258444
Ziek , maar mensen moeten sowieso niet voor treinen springen als ze zelfmoord willen plegen. Lekker tientallen zo niet honderden mensen een trauma bezorgen....
Cool story, Hansel.
pi_75258476
Mensen moeten sowieso niet zelfmoord plegen
Hij laat wel mooi een kind en vrouw achter..echt egoistisch.
pi_75258586
Hij moet dan wel heel veel problemen hebben gehad.
Cool story, Hansel.
pi_75258677
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij moet dan wel heel veel problemen hebben gehad.
Blijkbaar.

Oke nu even een vrolijk onderwerp aansnijden!?
pi_75258871
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Blijkbaar.

Oke nu even een vrolijk onderwerp aansnijden!?
.
Cool story, Hansel.
pi_75258932
Leuke woordkeuze gheghe..
pi_75259055
Gemenerik .
Cool story, Hansel.
pi_75259111
Deed ik toch niet met opzet..
pi_75259146
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Deed ik toch niet met opzet..
Wallah?
Cool story, Hansel.
pi_75259219
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wallah?
Wallah !
pi_75259242
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Wallah !
Jouw lichaamssmileytaal komt niet overeen met wat je zegt .
Cool story, Hansel.
pi_75259434
Is dat zo?

Hehe..maar oke kzei wallah dus t is echt zo hoor
pi_75259476
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Is dat zo?

Hehe..maar oke kzei wallah dus t is echt zo hoor
alsof wallah ook maar van enige betekenis is bij de hedendaagse jeugd .
Cool story, Hansel.
pi_75259509
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

alsof wallah ook maar van enige betekenis is bij de hedendaagse jeugd .
Nou..ik zeg echt niet wallah als ik t niet echt meen
pi_75259646
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nou..ik zeg echt niet wallah als ik t niet echt meen
Tazzzzzzzzzzz
Cool story, Hansel.
pi_75268610
Ben over ruim een uur thuis, nu in bodegraven, heerlijk die trein... Wel 8 bier op, dus heb niet alleen contributie eruit, maar ben ook supercool omdat ik 'veel' drink
pi_75275070
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef o.us het volgende:

[..]

Foto's? Link me up. Ik vind trouwens de Marokkaanse snelwegen veel interessanter dan hier.

Allah Al Watan Al Malik
pi_75275181
Lijkt nog een beetje op Frankrijk ook, afgezien van die dorre heuvels
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:53:04 #250
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75275265
Morning!
pi_75276171
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:06:51 #252
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75277839

Wie kan er nog meer zo mooi zingen? heheh
pi_75277939
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:

Wie kan er nog meer zo mooi zingen? heheh
Als je mij castreert
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:13:07 #254
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75278049
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als je mij castreert
Hahaha

Zucht, zometeen boodschappen doen
pi_75278131
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Hahaha

Zucht, zometeen boodschappen doen
Nooit erg als je lekkere dingen kan halen

Gisteren reisbekendmakingsborrel, weet je waar ze naar toe gaan voor welke prijs?
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:17:01 #256
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75278185
Tuurlijk weet ik dat niet..dus vertel
pi_75278247
Een week naar Tokyo voor 399 euro, hotel, vlucht, en diners allemaal al betaald

Kan alleen pas op z'n vroegst volgend jaar mee op zo'n reis, weet nog te weinig van studie
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:20:57 #258
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75278360
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Rookert het volgende:
Een week naar Tokyo voor 399 euro, hotel, vlucht, en diners allemaal al betaald

Kan alleen pas op z'n vroegst volgend jaar mee op zo'n reis, weet nog te weinig van studie
Klinkt goed ! Tof joh..jammer dat je nog niet mee mag inderdaad..

Hehe niet huilen
pi_75278419
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Klinkt goed ! Tof joh..jammer dat je nog niet mee mag inderdaad..

Hehe niet huilen
Klinkt zeker goed! Reizen

Je moet ook nog een beetje actief zijn in vereniging om mee te kunnen, zijn niet heel veel plekken...Maar ik ga volgend jaar wel een commissie doen ofzo, alles voor een ubertrip
pi_75279568
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten
Juist het niks doen is een reden om jou te haten .

Over 8 dagen lig ik aan ons zwembad in egypte .
Cool story, Hansel.
pi_75279654
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat had jij nou eigenlijk voor je IB, was het vergeten
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:03:09 #262
99295 perezoso
blankjoekel
pi_75279698
Ik ga in februari beetje rondneuzen in Marokko, nu wil ik graag een paar korte zinnetjes vertaald hebben (antwoorden zoals je het uitspreekt aub).

Wat ik al weet van mijn vorige Marokkaanse vriendin:
Saffie = genoeg (laat me met rust of zoiets)
Ana berie meh sjoewie (wil je met mij trouwen) (die ga ik daar overigens niet gebruiken alhoewel ik een zwak heb voor Arabische vrouwen)
Skoenta - wie is dat

Wat ik graag wil weten:

1 Laat mij met rust ik koop niks!
2 Blijf van mij af smeerlap!
3 Houdt de dief!
4 Waar is de bus ? (openbaar vervoer)
5 Ik heb geen geld
6 minder
7 meer
8 Waar is het toilet
9 Nee dank u wel
10 Ja graag

Ik zit nog te twijfelen tussen een georganiseerde rondreis en zelf steden bezoeken dmv openbaar vervoer, de georganiseerde rondreis is natuurlijk lekker veilig maar zelf op pad is natuurlijk wat spannender & avontuurlijker maar wel te doen toch ? of is het niet veilig ? (We zijn met z'n 2)
Ik heb zelf een Arabisch uiterlijk en zat te denken om incognito te gaan, zodat we niet de hele tijd gestalked worden door verkopers, mijn reispartner gaat dan gesluierd en ik in jalaba.
pi_75279723
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat had jij nou eigenlijk voor je IB, was het vergeten
37 punten.
Cool story, Hansel.
pi_75279752
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

37 punten.
Hoeveel voor English?
pi_75279788
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef perezoso het volgende:
Ik ga in februari beetje rondneuzen in Marokko, nu wil ik graag een paar korte zinnetjes vertaald hebben (antwoorden zoals je het uitspreek aub).

Wat ik al weet van mijn vorige Marokkaanse vriendin:
Saffie = genoeg (laat me met rust of zoiets)
Ana berie meh sjoewie (wil je met mij trouwen) (die ga ik daar overigens niet gebruiken alhoewel ik een zwak heb voor Arabische vrouwen)
Skoenta - wie is dat

Wat ik graag wil weten:

1 Laat mij met rust ik koop niks!
2 Blijf van mij af smeerlap!
3 Houdt de dief! = harami = dief
4 Waar is de bus ? (openbaar vervoer)
5 Ik heb geen geld = maffi floesz
6 minder
7 meer
8 Waar is het toilet
9 Nee dank u wel = la, shoekran
10 Ja graag = aiwa

Ik zit nog te twijfelen tussen een georganiseerde rondreis en zelf steden bezoeken dmv openbaar vervoer, de georganiseerde rondreis is natuurlijk lekker veilig maar zelf op pad is natuurlijk wat spannender & avontuurlijker maar wel te doen toch ? of is het niet veilig ? (We zijn met z'n 2)
Ik heb zelf een Arabisch uiterlijk en zat te denken om incognito te gaan, zodat we niet de hele tijd gestalked worden door verkopers, mijn reispartner gaat dan gesluierd en ik in jalaba.
Cool story, Hansel.
pi_75279816
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hoeveel voor English?
Een 5 voor A1 SL, was ook meteen mijn slechtste vak .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:07:38 #267
99295 perezoso
blankjoekel
pi_75279855
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]
Ok bedankt zover !
pi_75279904
En voor 'laat mij met rust, ik koop niks' kun je ook wel gewoon 'la shoekran' zeggen .
Cool story, Hansel.
pi_75280228
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Een 5 voor A1 SL, was ook meteen mijn slechtste vak .
Ha, burn, ik had een 6 voor A2 HL
pi_75280345
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ha, burn, ik had een 6 voor A2 HL
Owww maj gawdddd !1111

Maar je weet dat er verschil in zit, hea? Het is een beetje als Mathematics standard level vergelijken met maths studies .
Cool story, Hansel.
pi_75280572
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Owww maj gawdddd !1111

Maar je weet dat er verschil in zit, hea? Het is een beetje als Mathematics standard level vergelijken met maths studies .
Ja, handtekeningen doe ik niet meer aan, te laat

Da weet ik nie hoowr, miss mt je het maar niet nie vertelluh
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:59:34 #272
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75286581
Kutweerkutboodschappenkuthaardagkutwerkkutkutkutkut
pi_75286705
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kutweerkutboodschappenkuthaardagkutwerkkutkutkutkut
Wat is er kut aan haar? En kut aan boodschappen? en kut aan werk?
Cool story, Hansel.
pi_75286937
kutweer
pi_75287027
Het was om kwart voor 3 al donker hier
pi_75287366
Het was hier eerst ook heel donker, nu weer wat lichter.
Cool story, Hansel.
pi_75287552
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was hier eerst ook heel donker, nu weer wat lichter.
De allochtonen zijn zeker weer weg !!11! EINZ!!11

Mensen op m'n last.fm zullen er geen zak meer van snappen:
Chris Brown ft. Lil' Wayne & Swizz Beatz – I Can Transform Ya
Muse - New Born
Celine Dion - My Heart Will Go On

pi_75287714
Conclusie: homooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Cool story, Hansel.
pi_75287786
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Conclusie: homooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Meid, ben alleen maar in touch met mijn feminine side

Ik ga wel Tenacious D luisteren
pi_75290817
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

maar ik ben geen Marokkaan!
Ik ben een pure Turk.
pi_75291019
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

maar ik ben geen Marokkaan!
Maakt niet uit, jij opende geen nieuw topic.
Cool story, Hansel.
pi_75291036
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maakt niet uit, jij opende geen nieuw topic.
omdat jij dat altijd zo graag wil doen, ik ben aardig, dat weet je
Ik ben een pure Turk.
pi_75291061
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

omdat jij dat altijd zo graag wil doen, ik ben aardig, dat weet je
Nee, je bent lui.
Cool story, Hansel.
pi_75291156
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, je bent lui.
hoe verzin je het
Ik ben een pure Turk.
pi_75291178
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hoe verzin je het
Waarom weigerde je dan een nieuw topic te openen?
Cool story, Hansel.
pi_75291212
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Waarom weigerde je dan een nieuw topic te openen?

ik wilde een keer aardig doen, wordt dat ook niet gewaardeerd..
dacht dat jij het altijd zo leuk vond om een Marokkanen-topic te openen
Ik ben een pure Turk.
pi_75291228
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik wilde een keer aardig doen, wordt dat ook niet gewaardeerd..
dacht dat jij het altijd zo leuk vond om een Marokkanen-topic te openen
Nee, eerst zei je iets anders, liegbeest.
Cool story, Hansel.
pi_75291238
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, eerst zei je iets anders, liegbeest.
i liegen
Ik ben een pure Turk.
pi_75291269
In het Engels wordt 'I' áltijd met een hoofdletter geschreven.
Cool story, Hansel.
pi_75291321
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
In het Engels wordt 'I' áltijd met een hoofdletter geschreven.
bedankt voor de verbetering
Ik ben een pure Turk.
pi_75291400
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

bedankt voor de verbetering
Anders leer je het nooit.
Cool story, Hansel.
pi_75291493
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Anders leer je het nooit.
IK WIST HET AL!
Ik ben een pure Turk.
pi_75291618
Vast.
Cool story, Hansel.
pi_75291653
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Vast.
en
Ik ben een pure Turk.
pi_75292123
Let eens op je hoofdlettergebruik, jongedame.
Cool story, Hansel.
pi_75292212
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Let eens op je hoofdlettergebruik, jongedame.
was geen hoofdletter nodig, jij moest het aanvullen: vast en .....
Ik ben een pure Turk.
pi_75293516
Zuid-Hollanders
pi_75299995
My love is a revolver!
Allah Al Watan Al Malik
pi_75300569

RIP paardje van Sinterklaas
pi_75305337
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
My love is a revolver!