Nee, zo bedoel ik het niet. Het moet niet op een catalogus gaan lijken waaruit je de ''leuke'' dingen pikt..en de minder prettige dingen links laat liggen. Maar je kan het overdrijven, het lijkt mij niet de bedoeling dat je 24/7 met je geloof bezig bent. Het lijkt me vooral te gaan om de hoofdlijnen en om de gedachte achter bepaalde zaken ipv alles létterlijk te willen uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar er zijn ook moslims die geloven in Allah, maar verder nauwelijks bezig zijn met hun geloof. Ik wil juist wel dat m'n kind praktiseert, dus ook vijf keer per dag bidden, indien mogelijk.
Ik ben ook "vrij" opgevoed, in geloof, verder niet. Wat bedoel je met te ver gaan? Als je gematigd praktiseert, betekent het dan dat je sommige dingen gewoon laat, omdat het anders te veel wordt? Dan gaat het toch meer op een spel lijken? Doen wat jou uitkomt en vooral niet te ver gaan ofzo? Het is toch beter om altijd iets nieuws te leren over je geloof?
Kind moet idd kind zijn, ik wil met m'n kind ook niet over de hel praten. Hoofddoek wil ik wel omdoen, maar niet als ze vier jaar zijn. Wil wel gelijk beginnen met niet te strakke kleding, zodat ze een hoofddoek niet als een te grote verandering gaan zien. Wil ook dat ze veel gaan leren, niet alleen van lessen buitenshuis, dus het is handig als m'n man meer kennis heeft van de islam dan ik. Wil m'n kind dus ook zeker geen hoofddoek omdoen terwijl het nauwelijks kennis heeft over de islam (dit komt echt te vaak voor).
ik ga dit morgen lezen en erop reageren, moet nu echt wegquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Het moet niet op een catalogus gaan lijken waaruit je de ''leuke'' dingen pikt..en de minder prettige dingen links laat liggen. Maar je kan het overdrijven, het lijkt mij niet de bedoeling dat je 24/7 met je geloof bezig bent. Het lijkt me vooral te gaan om de hoofdlijnen en om de gedachte achter bepaalde zaken ipv alles létterlijk te willen uitvoeren.
Zie dit:
http://www.onderde18.vrij(...)die_mohammed_preekte
En dan bedoel ik eigenlijk deze zin : ''Wie zijn denkbeelden bestudeert, ontdekt dat Mohammed als toonbeeld van gematigdheid zijn volgelingen de gulden middenweg wijst''.
Weet niet of het hier gaat om het betreffende onderwerp of om alles in het algemeen. Maar ik lees wel vaker over de geadviseerde gematigdheid naar de moslims toe.
Uiteraard hoeft het niet waar te zijn wat ik lees, er wordt zoveel gezegd en gedaan en geleerden zijn het vaak niet met elkaar eens
Moet ik dit interpreteren als "ik weet niet zo heel veel van de islam, mijn man hopelijk meer, zodat hij dat van me over kan nemen" of als "alleen mijn man mag/kan dit doen".quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar er zijn ook moslims die geloven in Allah, maar verder nauwelijks bezig zijn met hun geloof. Ik wil juist wel dat m'n kind praktiseert, dus ook vijf keer per dag bidden, indien mogelijk.
Ik ben ook "vrij" opgevoed, in geloof, verder niet. Wat bedoel je met te ver gaan? Als je gematigd praktiseert, betekent het dan dat je sommige dingen gewoon laat, omdat het anders te veel wordt? Dan gaat het toch meer op een spel lijken? Doen wat jou uitkomt en vooral niet te ver gaan ofzo? Het is toch beter om altijd iets nieuws te leren over je geloof?
Kind moet idd kind zijn, ik wil met m'n kind ook niet over de hel praten. Hoofddoek wil ik wel omdoen, maar niet als ze vier jaar zijn. Wil wel gelijk beginnen met niet te strakke kleding, zodat ze een hoofddoek niet als een te grote verandering gaan zien. Wil ook dat ze veel gaan leren, niet alleen van lessen buitenshuis, dus het is handig als m'n man meer kennis heeft van de islam dan ik. Wil m'n kind dus ook zeker geen hoofddoek omdoen terwijl het nauwelijks kennis heeft over de islam (dit komt echt te vaak voor).
Ok, byequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga dit morgen lezen en erop reageren, moet nu echt weg
tot morgen
Hè, wat ongelukkig toevalquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iemand wil ons pesten?
Echt jammer man..wilde net een naaktfoto posten![]()
Dat moet nu w88.
Hier dit bedoel ik ff, egt nie leuk hoowrquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iemand wil ons pesten?
Echt jammer man..wilde net een naaktfoto posten![]()
Dat moet nu w88.
Was ook geen serieuze poging, ik heb geen stoppelbaardje meer... Overmorgen weer een kansquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja man..je playt me eeeeeeecht hard
Wanneer heb jij jouw cbr dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb nu vrij. Regel valt hier in Roffa wel mee, tijdens de rijles had ik er totaal geen last van.
Oei, succes. Ik hoop dat jij het haalt. Ik heb over iets minder dan 2 weken mijn CBR voor de bromfiets.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Over precies een week. Dinsdagavond nog een dubbele rijles en dan de volgende ochtend even die examinator ownen.
Theorie, praktijk wordt pas in maart ingevoerd. Dan kost het ook ¤300,- ipv de ¤32,- die ik heb betaald. Dus nu heb ik de kans om ff goedkoop die AM-rijbewijs te hosselen, jwz.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, ik hoop het ook, ik heb meer dan genoeg geld aan al die rijlessen uitgegeven.
Heb je voor bromfietsen ook een praktijkexamen, of is het alleen theorie?
Als je dat niet haaltquote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Theorie, praktijk wordt pas in maart ingevoerd. Dan kost het ook ¤300,- ipv de ¤32,- die ik heb betaald. Dus nu heb ik de kans om ff goedkoop die AM-rijbewijs te hosselen, jwz.
Theorie zou sowieso niet echt een probleem moeten zijn, toen ik de mijne in één keer haalde zakte ruim 75% van mijn groep, en ongeveer drie-kwart daarvan zakte al voor de derde keer of zoquote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je dat niet haaltVriend van me deed dat examen 2 jaar geleden, gast die naast hem zat had al 100 euro boete en moest z'n brommerbewijs nog halen
Had hem ook in 1x ja, bij mij zakte de helft geloof ikquote:Op woensdag 2 december 2009 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Theorie zou sowieso niet echt een probleem moeten zijn, toen ik de mijne in één keer haalde zakte ruim 75% van mijn groep, en ongeveer drie-kwart daarvan zakte al voor de derde keer of zo.
Het is toch niet zo moeilijk? Ik bedoel af en toe op internet kijken hoe die shizzle in elkaar zit en dan heb jij je AM-rijbewijs binnen,quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je dat niet haaltVriend van me deed dat examen 2 jaar geleden, gast die naast hem zat had al 100 euro boete en moest z'n brommerbewijs nog halen
Je hebt toch een boekje daarvoor? Moet je anders maar even in de bieb kijken ofzo, in 1x slagen is natuurlijk wel zo proquote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk? Ik bedoel af en toe op internet kijken hoe die shizzle in elkaar zit en dan heb jij je AM-rijbewijs binnen,
Ik zoek nog zo'n boekje, de bieb heeft hem niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt toch een boekje daarvoor? Moet je anders maar even in de bieb kijken ofzo, in 1x slagen is natuurlijk wel zo pro
PM mij de link, please.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
download dan gewoon zo'n oefenCD via torrentz en doe alle proefexamens.
Geef hen het voorbeeld en wees een brave jongen. Ga om 12en naar huis.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb een dilemma: vanavond een studieborrel, maar ik moet morgenochtend wel fris en fruitig om 9 uur op de uni zijn, en ik kan echt slecht tegen te weinig slaap.
+ ik woon er op twee minuten loopafstand
+ gezellie
- Het begint om 22:00 en eindigt waarschijnlijk rond 4en
- Ik moet rond 7:30 op
- Het kost geld
ik over 3 wekenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Oei, succes. Ik hoop dat jij het haalt. Ik heb over iets minder dan 2 weken mijn CBR voor de bromfiets._
Je kan je hoofd even laten zien en om 12 uur thuis zijn, weten ze dat je er was, heb je lol gehad en kan je nog ff slapenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb een dilemma: vanavond een studieborrel, maar ik moet morgenochtend wel fris en fruitig om 9 uur op de uni zijn, en ik kan echt slecht tegen te weinig slaap.
+ ik woon er op twee minuten loopafstand
+ gezellie
- Het begint om 22:00 en eindigt waarschijnlijk rond 4en
- Ik moet rond 7:30 op
- Het kost geld
Moet je van 9 tot 19 uur? Dan zou ik denk ik ook niet gaan, krachten sparenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik ga denk ik toch maar niet, ik vind 7 uur slaap eigenlijk al te weinig als ik van 9 tot 7 op de uni moet zitten. Ik haal het dit weekend wel in.
Ooh, da's al 100x chiller iddquote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik vind het ook veel te lang, maar ja, gelukkig is het maar één keer in de drie weken. Normaal van 9 tot 5.
Dus ben je voor niks naar de uni geweest, of had je een lange dagquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik kon vannochtend gewoon niet opstaan..![]()
Ik ging half janken toen m'n moeder mijn deken weghaalde![]()
En toen sniksnik..wilde ik de tweede helft gaan, maar toen was ik te laat. Dat kwam ook omdat ik nog eten wilde halen hehe.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus ben je voor niks naar de uni geweest, of had je een lange dag?
Dat is het mooie aan alleen wonen: als ik een dagje in bed wil blijven liggen dan doe ik dat gewoon.
'vanochtend' is trouwens met één 'n'.
Smoesjes, wollaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik had 2 vaardigheidsgroepen vandaag![]()
Klopt. Dat kwam omdat ik ergens aan dacht en dat ergens had betrekking op vannacht..en als je dan een ander woord wil typen..naja je snapt het wel
![]()
Nee hoor.quote:
Haters staan boven verlaters, jeweetzellufquote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Hater. Maar maakt niet uit. Ik weet dat ik kan spellen..bij de taaltoets had ik maar 1 fout in het onderdeel spelling. Vraag me wel af wat ik fout had(en néé het was niet het woord ''vanochtend''
)
Bladieblaaaa.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haters staan boven verlaters, jeweetzelluf.
Ik ben trouwens blij, ik last net in een mail van de uni dat één van mijn workshops maar één uur duurt in plaats van de 4 uur die er werd gezegd.
Raad eens wie er volgende week voor school naar de rechtbank moetquote:Op woensdag 2 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Weekend
Jij bent gewoon niet gebouwd voor de ochtend MarokkaanseAvodmens/nachtdier?
Eerst 4 (!!!) uur lang Effective Business Communication, daarna business plan. En dan 's avonds weer Mentor geneuzel.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bladieblaaaa.
Joehoeeeee, dat is fijn. Wat voor workshop?
Dit is wel NL, he, geen Amerikaanse praktijken hierquote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Raad eens wie er volgende week voor school naar de rechtbank moet?
Haha echt stom..ik ben helemaal enthousiast. Maar helaas is het maar de politierechter..dus het zal geen grote zaak zijn. Ik hoop wel dat mensen gaan trippen en schreeuwen enzo
Ah vetquote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Raad eens wie er volgende week voor school naar de rechtbank moet?
Haha echt stom..ik ben helemaal enthousiast. Maar helaas is het maar de politierechter..dus het zal geen grote zaak zijn. Ik hoop wel dat mensen gaan trippen en schreeuwen enzo
Ik blijf hoop houden..quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is wel NL, he, geen Amerikaanse praktijken hier.
Veeeeeeeeetquote:Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah vetIk was naar de Hoge Raad geweest, ze gingen pleiten daar (wat best zeldzaam is blijkbaar) en het ging over belastingschuld van een paar ongelooflijke raskakkers die ook in die zaal zaten. Man met vies kapsel en bierbuik, oud omaatje met bontje en zuur mondje en de corpsbal van een zoon van 24 ofzo. Echt geniaal was het:D. De FIOD was hun huis binnen gevallen en agenda's waren in beslag genomen en er waren rekeningen in Zwitserland en Liechtenstein enzo. Butien stond hun dikke Bentley geparkeerd.
Politierechter kan ook al een nasty steekpartij zijn hoor...
Ik kop hem even in: misschien kom je één van je neven tegen![]()
![]()
!111!1!!EINZ
ZWEI
DREI
![]()
Ja, zeker vet hoor, ben benieuwdquote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeet*pretoogjes*
Ik heb geen neven in NL wonen..dus dat gaat sowieso niet gebeuren.
..broersquote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeet*pretoogjes*
Ik heb geen neven in NL wonen..dus dat gaat sowieso niet gebeuren.
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, zeker vet hoor, ben benieuwd![]()
Oh...*deceptie*
Anders zorg je zelf toch even voor wat spanning? Ga keihard naar de rechter schreeuwen, val de daders lastig, etc.quote:
ééntje..en die is nooit met de politie in aanraking geweest hoor. De dag dat dat gebeurt eet ik mn schoen opquote:Op woensdag 2 december 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
..broers?
Sorry, genoeg gemene stomme grappen voor vandaag.
Gemene grappen zijn toch eigenlijk altijd stom?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ééntje..en die is nooit met de politie in aanraking geweest hoor. De dag dat dat gebeurt eet ik mn schoen op.
Neuh. Ik ben Marokkaanse, dat soort dingen kan ik niet flikkenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders zorg je zelf toch even voor wat spanning? Ga keihard naar de rechter schreeuwen, val de daders lastig, etc.
Nee, je hele schoenenwinkelquote:Op woensdag 2 december 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ééntje..en die is nooit met de politie in aanraking geweest hoor. De dag dat dat gebeurt eet ik mn schoen op.
Nee. En nee ik kan nu zo één twee drie geen voorbeeld noemen maar ze zijn niet altijd stomquote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gemene grappen zijn toch eigenlijk altijd stom?
Ze zijn zeker niet stom als de gemene grappen niet over jou gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee. En nee ik kan nu zo één twee drie geen voorbeeld noemen maar ze zijn niet altijd stom
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, je hele schoenenwinkel![]()
![]()
POLIZEI
![]()
![]()
Ik weet een hele leuk (matige) grapquote:Op woensdag 2 december 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet stom als de gemene grappen niet over jou gaan.
Ik heb kredietquote:Op woensdag 2 december 2009 19:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is toch niet grappig? Ik vind je nog steeds wel lief hoor..ondanks je vreemde opmerkingen
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet een hele leuk (matige) grap
Briljant topic was datquote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Discrimimimimatie!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
marokakaanse kan er gewoon niet mee omgaan.
Die DVD's van je zaten onder de krassen, mang, wat was diequote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoezo zijn Turken niet te vertrouwen? Ik ben heulemâol wel te vertrouwen!
Oplichters, 2,50 euro voor een turkse pizzaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoezo zijn Turken niet te vertrouwen? Ik ben heulemâol wel te vertrouwen!
Wollah, ik wilde al zeggen, mang.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die DVD's van je zaten onder de krassen, mang, wat was die?
Nee, grapje. De TT slaat op bilmiyorem die weigerde een nieuw topic te openen.
Is toch best netjes, die prijs?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oplichters, 2,50 euro voor een turkse pizza
Semhéjie, habibtiquote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ben even eten
Rookert is lief.
Wikwakka is een $^%#^$#^@%#^$.
Doei
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ben even eten
Rookert is lief.
Wikwakka is een $^%#^$#^@%#^$.
Doei
Je neef, het kan voor 1,70 met sla en saus in Leiden bij een Turk die je een boks geeft voordat je uberhaupt mag bestellenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is toch best netjes, die prijs?
Welke TV zender lan inekquote:Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Even rijden naar Enschede, misschien kom je binnen.
Hmm, zal wel. Ik koop nooit Turkse pizza's eigenlijk; mijn moeder maakt ze namelijk zelf.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je neef, het kan voor 1,70 met sla en saus in Leiden bij een Turk die je een boks geeft voordat je uberhaupt mag bestellen
Zoek een livestream. Ze waren btw het centrum (van Enschedequote:
In Middelburg heb je ook zo'n tent waar ze vers voor je worden gemaakt, vet knapperige pizza die niet uit elkaar valt en met superveel groentenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, zal wel. Ik koop nooit Turkse pizza's eigenlijk; mijn moeder maakt ze namelijk zelf.
Zijn er Turkse moeders die níét van koken/eten/vechten/roddelen houden?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, zal wel. Ik koop nooit Turkse pizza's eigenlijk; mijn moeder maakt ze namelijk zelf.
Mijne houdt niet van roddelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn er Turkse moeders die níét van koken/eten/vechten/roddelen houden?
Dat denk je maar, ze doet het vast achter je rug omquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijne houdt niet van roddelen.
De rest klopt wel.
Ik had verwacht dat je de rest zou ontkennenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijne houdt niet van roddelen.
De rest klopt wel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat denk je maar, ze doet het vast achter je rug om.
Uh nee. Rookert maakte een kutopmerking over vrouwen..quote:
Zie hier de sudden mood changequote:Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Correctie: Rookert is ook een #%#$#^^#%
Semhéjiequote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh nee. Rookert maakte een kutopmerking over vrouwen..dus mijn reactie kwam niet uit de lucht vallen.
Wallah.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet oprecht spijt!
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij houdt wel van emotioneel onstabiele tienermeisjes, bedoelt ie.
Ja, noem me maar een achterlijke dhimmiquote:Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wallah uit de mond van een ongelovige stelt niks voor
Ja en dan een breezer met wat GHB erin enquote:Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij houdt wel van emotioneel onstabiele tienermeisjes, bedoelt ie.
Ik noem je nergens achterlijk? En ik neem aan dat dhimmi ongelovige betekent? Nooit van t woord gehoord..ik gebruik voor het woord ongelovige kafirquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, noem me maar een achterlijke dhimmi. Dat kan er ook nog wel bij
.
Nog een kaffer ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik noem je nergens achterlijk? En ik neem aan dat dhimmi ongelovige betekent? Nooit van t woord gehoord..ik gebruik voor het woord ongelovige kafir
Niet-moslim met minder rechten die in een moslimland woont. Ik bedoelde eigenlijk kafir, wijsneusquote:
Ik vind t ook vreemd. Net of t extra bijzonder is als een allochtoon goede studieresultaten behaalt!?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Rookert het volgende:
In de nieuwsbrief van de Universiteit stond een artikel over een award voor briljante allochtone studenten![]()
Dus als iemand heel goed bezig is en "van niet-westerse allochtone afkomst is', dan kun je een allochtoon "spotten" en dan dus nomineren![]()
Ik zou me zwaar beledigd voelen als ik genomineerd werd, wat een bullshit dit
Nu we het over studieresultaten hebben, hoe gaat het met de van jouquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind t ook vreemd. Net of t extra bijzonder is als een allochtoon goede studieresultaten behaalt!?
Naja, statistisch gezien ben jij een uitzondering, maar of je het op deze manier nou moet aanmoedigen, neequote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind t ook vreemd. Net of t extra bijzonder is als een allochtoon goede studieresultaten behaalt!?
Daar gaat de gezelligheidquote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu we het over studieresultaten hebben, hoe gaat het met de van jou?
Oke je kan wel duidelijker zijn hoor..want je zei ''nog een kaffer ook''..dus daaruit leidde ik af dat kafir iets anders betekent dan dhimmi. Best logisch toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet-moslim met minder rechten die in een moslimland woont. Ik bedoelde eigenlijk kafir, wijsneus.
Mwah, kafir is meer denigrerend bedoeld, dhimmi is gewoon een niet-moslim in een moslimland.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke je kan wel duidelijker zijn hoor..want je zei ''nog een kaffer ook''..dus daaruit leidde ik af dat kafir iets anders betekent dan dhimmi. Best logisch toch?
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu we het over studieresultaten hebben, hoe gaat het met de van jou?
Ik ben geen uitzondering? Ik en studeren hehe..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, statistisch gezien ben jij een uitzondering, maar of je het op deze manier nou moet aanmoedigen, nee
Is kafir denigrerend bedoeld? Dat heb ik nooit geweten..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, kafir is meer denigrerend bedoeld, dhimmi is gewoon een niet-moslim in een moslimland.
Ok, beter van niet, heb geen zin in gegrienquote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben
Je hoort nu uitgewoond te worden met je bontkraag door 2 jongens terwijl je kauwgum kauwt en "rustig rustig rustig rustig" roept volgende de statistiekenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben geen uitzondering? Ik en studeren hehe..
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hoort nu uitgewoond te worden met je bontkraag door 2 jongens terwijl je kauwgum kauwt en "rustig rustig rustig rustig" roept volgende de statistieken
Bullshitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hoort nu uitgewoond te worden met je bontkraag door 2 jongens terwijl je kauwgum kauwt en "rustig rustig rustig rustig" roept volgende de statistieken
Daarom ben ik ook trots op bontkraagjes. Niet zo zeer omdat zij een goede naam hebben hier maar vooral omdat ik sowieso wel een groep heb die ik kan uitlachen waardoor ik me beter voel.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sowieso begrijp ik die ogeschoren kapselhype nietquote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook trots op bontkraagjes. Niet zo zeer omdat zij een goede naam hebben hier maar vooral omdat ik sowieso wel een groep heb die ik kan uitlachen waardoor ik me beter voel. [ afbeelding ] Beter verdienen ze niet.
Dat ies stoer voer hoen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso begrijp ik die ogeschoren kapselhype niet. Wat is er zo mooi aan?
Bloempot op het hoofd, tondeuse erlangs, bloempot eraf, tondeuse op ander standje en afmaken, klaar. Mooi kapselquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook trots op bontkraagjes. Niet zo zeer omdat zij een goede naam hebben hier maar vooral omdat ik sowieso wel een groep heb die ik kan uitlachen waardoor ik me beter voel. [ afbeelding ] Beter verdienen ze niet.
Ik kan me nog herrineren toen ik nog 10 was dat ik naar de Marokkaanse kapper ging met mijn vader. Aan het eind vroeg hij me of ik een Nikelogo op mijn achterhoofd wou hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bloempot op het hoofd, tondeuse erlangs, bloempot eraf, tondeuse op ander standje en afmaken, klaar. Mooi kapsel
Het ergste zijn de jochies van +-10 jaar die denken dat ze iets hebben bereikt en hun bek nooit kunnen houden, takke ouders, opvoeden moet ze
En dat kom je in het Marokkanen-topic melden?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef xaban06 het volgende:
Gefeliciteerd, 0-1 gewonnen. Penalty niet gegeven.
Huh wat? Wie heeft je genaaid?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef WAARHEID het volgende:
Turken - c.q. mensen uit turkije- de zogenaamde etnische turk (die niet bestaat)
is niet te vertrouwen op Fok (de site)..
ik krijg hier een naar gevoel bij, dit riekt naar racisme
Is het gelukt?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
Zo maar eens een tripje doen naar het toilet.
Mocht je dat nog willen weten.
Jup, er kwam een espresso geur uit mijn anus.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Gefeliciteerd.
Nog andere interessante gebeurtenissen?
Multiculturele samenlevingquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef Rookert het volgende:
We zijn hier in Nederland ja![]()
Alles goed?
Oja, vergetenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Multiculturele samenleving![]()
Ja, met jou?
Dank jequote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert niet huilen jonge, alles komt altijd goed.
Chille pasta.. is dat een nieuwe soort?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, vergeten
Ja gaat lekker, zometeen chille pasta maken en dan naar borrel om m'n contributie eruit te drinken en kijken waar de studiereis, waar ik nog niet mee mee kan, heen gaat
Nee, dat is gewoon lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Chille pasta.. is dat een nieuwe soort?![]()
Veel "plezier" alvast!
Nee, het mag nooit, maar zelf weten.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon lekker![]()
Gaat zeker lukkenHet is 1x in de maand, dus het mag wel toch?
Nu lijkt het alsof het illegaal isquote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, het mag nooit, maar zelf weten.
Bij dat van jou niet dan? Je zegt "1x per maand, dan mag het toch wel", bij mij is alleen de tijd anders.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof het illegaal is
Ik had het erover dat die borrel 1x per maand en dat ik dan wel mijn contributie eruit mag drinken, aangezien ze het gratis en onbeperkt is.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij dat van jou niet dan? Je zegt "1x per maand, dan mag het toch wel", bij mij is alleen de tijd anders.![]()
Bevestiging: het is illegaal.
Zou je niet drinken, als er geen gratis drank zou zijn? Bij mij is het nooit legaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had het erover dat die borrel 1x per maand en dat ik dan wel mijn contributie eruit mag drinken, aangezien ze het gratis en onbeperkt is.![]()
Wanneer is het bij jou dan legaal?
Oh jawel hoor, is gezellig, drankje doen met andere mensen van je studiequote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou je niet drinken, als er geen gratis drank zou zijn? Bij mij is het nooit legaal.
Geen idee.. maar ben weg, veel plezier vanavond.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, is gezellig, drankje doen met andere mensen van je studieEn als je niet betaalt is het gewoon een extra duwtje om te gaan, want je wordt er financieel niet slechter van én het is gezellig, nog leuker dus
![]()
Ze hebben ook chocomel, cola, fanta, cassis, spa en noem maar op, dus mag het dan wel?
Dank je, enjoy wat je gaat doenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geen idee.. maar ben weg, veel plezier vanavond.
Ja, moet zo fietsen naar station, in een spitstrein zitten en dan in een bus zitten voor 5 minuten. Ben dus in totaal wel een kwartier buitenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gaat goed abla![]()
Zucht, wat een smerig weer.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, moet zo fietsen naar station, in een spitstrein zitten en dan in een bus zitten voor 5 minuten. Ben dus in totaal wel een kwartier buiten
Nogmaals ''brrrrrrrrrrr''quote:Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, wel gezellig![]()
Hoe was je dagje school?
Nederlandse filmsquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nogmaals ''brrrrrrrrrrr''
Me zusje wil zometeen naar ''Er komt een vrouw bij de dokter'', maar ik ga echt niet als t zo blijft regenen hoor![]()
Uhms saai? Was niet naar de werkgroep rechtsgeschiedenis geweest..ik was te moe
Ohquote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nederlandse filmsIk vind het altijd meteen ongeloofwaardig als het niet in het Engels is
Ik ga eerst wel het boek lezen denk ik, straks heb ik er geen zin meer in. Bereid je voor op een overdaad aan sexscenes, het is een NL film
![]()
Moe waarvan? Het moe zijn?
Ja, dat worden awkward silencesquote:
Ze straffen je omdat ze je een watje vinden dat je niet meer had meegenomenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Trouwens..we hadden t van de week bij strafrecht over de Opiumwet en dergelijke..en ik was echt verbaasd..als je wordt gepakt met 800 gram cocaine( ja volgens mij was het cocaine) dan krijg je maar 6 maanden gevangenisstraf![]()
Is toch belachelijk? Das zeker de moeite waard hahaha![]()
Niet dat ik het ga doen hoor..
800 gram is veel hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze straffen je omdat ze je een watje vinden dat je niet meer had meegenomen
Snuifdruif
Ik zei het met een grijnsquote:Op donderdag 3 december 2009 17:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
800 gram is veel hoor. Of was het niet serieus bedoeld? I-net is kut heheh.
Dit op de foto is jouw definitie van prachtig?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe snelweg naar Marakkech genomen? Volgens mij is het landschap rondom de snelweg prachtig namelijk (als ik het zo op de foto's zie).
[ afbeelding ]
Was niet echt gepland. Een vriendin stond voor de deur en dan zeg ik geen nee. En we gingen met de auto..dan hoef je maar 2 seconden door de kou ofzo..quote:Op donderdag 3 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Naar de mac gaan met dit weer. Bestel dan eten om thuis af te leveren of zo
.
Ze kwam speciaal langs om naar de mac te gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Was niet echt gepland. Een vriendin stond voor de deur en dan zeg ik geen nee. En we gingen met de auto..dan hoef je maar 2 seconden door de kou ofzo..dat valt nog wel mee hehe
Foto's? Link me up. Ik vind trouwens de Marokkaanse snelwegen veel interessanter dan hier.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe snelweg naar Marakkech genomen? Volgens mij is het landschap rondom de snelweg prachtig namelijk (als ik het zo op de foto's zie).
[ afbeelding ]
Hehehe jaaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kwam speciaal langs om naar de mac te gaan? Ik zou dan op zijn minst iets écht lekkers uitgekozen hebben
. Ga je nog naar de film?
Te luiquote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehehe jaa.
Nehh, ik ga nergens meer heen.
Te lui..te moe..en t is gewoon te koudquote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Te lui? ik zat tot 6:45 op de uni
.
Twee werkgroepen van in totaal 4 uur. Wel oke dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Te lui..te moe..en t is gewoon te koud.
Klote! Heb je morgen wel een korte schooldag of is dat je ook niet gegund?
oh okeequote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Twee werkgroepen van in totaal 4 uur. Wel oke dus.
Voorbereiden moet ik zo nog even doenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
oh okeefijn. Tenzij je je niet hebt voorbereid..en de docent(e) jou een kutvraag stelt
Geef mij maar liever hoorcolleges hoor..quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voorbereiden moet ik zo nog even doen. Maar een beetje interactieve werkgroepen vind ik eigenlijk veel leuker dan hoorcolleges
.
Hoe kan je in allah's naam met dit weer aan ijs denken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geef mij maar liever hoorcolleges hoor..![]()
Nee geef mij maar liever ijs. Maar dat was geen optie he?
Ik zit binnen..waar t heerlijk warm isquote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe kan je in Allah's naam met dit weer aan ijs denken?
Kijk dan eens naar buiten.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zit binnen..waar t heerlijk warm isen dan gaat ijs er wel in hoor.
En jij doet niet aan ongezond?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
't Ziet er lekker uit, maar ijs = ongezond. En ik heb echt al maanden geen ijs meer gehad.
soms wel, maar niet zo veel als jou volgens mijquote:Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En jij doet niet aan ongezond?![]()
Ik wou écht dat ik ijs had..damn
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
soms wel, maar niet zo veel als jij volgens mij.
Ik houd niet van chocoladelettersquote:Op donderdag 3 december 2009 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net een hele chocoladeletter van mijn oma opgegeten.
Klassieke fout, maar toch maak ik hem af en toe nog. Komt omdat ik een tijdje in Drenthe heb gewoond toen ik klein was, daar zegt iedereen het fout.quote:
WATquote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik houd niet van chocoladeletters
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Klassieke fout, maar toch maak ik hem af en toe nog. Komt omdat ik een tijdje in Drenthe heb gewoond toen ik klein was, daar zegt iedereen het fout.
In Drenthe zegt iedereen het foutquote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blablaaa![]()
Hehe ligt volgens mij niet alleen aan Drenthe hoor..ik hoor het mensen altijd verkeerd zeggen.
Maar hoe groot zal het verschil nou zijn met Drenthe en andere provincies in NL?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Drenthe zegt iedereen het fout. Mijn ouders werden helemaal gek omdat ze mij elke keer moesten verbeteren.
Mwah, in Groningen en Firesland een beetje hetzelfde verhaal. Boerenpraat heet datquote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar hoe groot zal het verschil nou zijn met Drenthe en andere provincies in NL?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij moet dan wel heel veel problemen hebben gehad.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Oke nu even een vrolijk onderwerp aansnijden!?
alsof wallah ook maar van enige betekenis is bij de hedendaagse jeugdquote:Op donderdag 3 december 2009 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Is dat zo?
Hehe..maar oke kzei wallah dus t is echt zo hoor
Nou..ik zeg echt niet wallah als ik t niet echt meenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
alsof wallah ook maar van enige betekenis is bij de hedendaagse jeugd.
Tazzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..ik zeg echt niet wallah als ik t niet echt meen
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Foto's? Link me up. Ik vind trouwens de Marokkaanse snelwegen veel interessanter dan hier.
Als je mij castreertquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
Wie kan er nog meer zo mooi zingen? heheh
Nooit erg als je lekkere dingen kan halenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Zucht, zometeen boodschappen doen
Klinkt goed ! Tof joh..jammer dat je nog niet mee mag inderdaad..quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Rookert het volgende:
Een week naar Tokyo voor 399 euro, hotel, vlucht, en diners allemaal al betaald![]()
Kan alleen pas op z'n vroegst volgend jaar mee op zo'n reis, weet nog te weinig van studie
Klinkt zeker goed! Reizenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klinkt goed ! Tof joh..jammer dat je nog niet mee mag inderdaad..
Hehe niet huilen
Juist het niks doen is een reden om jou te hatenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Juist het niks doen is een reden om jou te haten.
Over 8 dagen lig ik aan ons zwembad in egypte.
37 punten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Wat had jij nou eigenlijk voor je IB, was het vergeten
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef perezoso het volgende:
Ik ga in februari beetje rondneuzen in Marokko, nu wil ik graag een paar korte zinnetjes vertaald hebben (antwoorden zoals je het uitspreek aub).
Wat ik al weet van mijn vorige Marokkaanse vriendin:
Saffie = genoeg (laat me met rust of zoiets)
Ana berie meh sjoewie (wil je met mij trouwen) (die ga ik daar overigens niet gebruiken alhoewel ik een zwak heb voor Arabische vrouwen)
Skoenta - wie is dat
Wat ik graag wil weten:
1 Laat mij met rust ik koop niks!
2 Blijf van mij af smeerlap!
3 Houdt de dief! = harami = dief
4 Waar is de bus ? (openbaar vervoer)
5 Ik heb geen geld = maffi floesz
6 minder
7 meer
8 Waar is het toilet
9 Nee dank u wel = la, shoekran
10 Ja graag = aiwa
Ik zit nog te twijfelen tussen een georganiseerde rondreis en zelf steden bezoeken dmv openbaar vervoer, de georganiseerde rondreis is natuurlijk lekker veilig maar zelf op pad is natuurlijk wat spannender & avontuurlijker maar wel te doen toch ? of is het niet veilig ? (We zijn met z'n 2)
Ik heb zelf een Arabisch uiterlijk en zat te denken om incognito te gaan, zodat we niet de hele tijd gestalked worden door verkopers, mijn reispartner gaat dan gesluierd en ik in jalaba.
Ha, burn, ik had een 6 voor A2 HLquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een 5 voor A1 SL, was ook meteen mijn slechtste vak.
Owww maj gawddddquote:
Ja, handtekeningen doe ik niet meer aan, te laatquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Owww maj gawdddd!1111
Maar je weet dat er verschil in zit, hea? Het is een beetje als Mathematics standard level vergelijken met maths studies.
Wat is er kut aan haar? En kut aan boodschappen? en kut aan werk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kutweerkutboodschappenkuthaardagkutwerkkutkutkutkut
De allochtonen zijn zeker weer wegquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was hier eerst ook heel donker, nu weer wat lichter.
Meid, ben alleen maar in touch met mijn feminine sidequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Conclusie: homooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
maar ik ben geen Marokkaan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Juist het niks doen is een reden om jou te haten.
Over 8 dagen lig ik aan ons zwembad in egypte.
omdat jij dat altijd zo graag wil doen, ik ben aardig, dat weet jequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij opende geen nieuw topic.
Nee, je bent lui.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omdat jij dat altijd zo graag wil doen, ik ben aardig, dat weet je
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom weigerde je dan een nieuw topic te openen?
Nee, eerst zei je iets anders, liegbeest.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde een keer aardig doen, wordt dat ook niet gewaardeerd..![]()
dacht dat jij het altijd zo leuk vond om een Marokkanen-topic te openen
iquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, eerst zei je iets anders, liegbeest.
bedankt voor de verbeteringquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
In het Engels wordt 'I' áltijd met een hoofdletter geschreven.
was geen hoofdletter nodig, jij moest het aanvullen: vast en .....quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Let eens op je hoofdlettergebruik, jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |