abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75196259
Naar aanleiding van de poll op de FP
Blijkbaar wil Wilders (wie anders ) nu een referendum over het al dan niet verbieden van minaretten in Nederland. Minaretten zijn de torentjes die bij moskeeën horen.
de tering zeg. Ben ik nou de enige die dit een beetje zat is? Wat is er gebeurd met 'scheiden van kerk en staat'? Een moskee ziet er nou eenmaal uit als een moskee.

Blijkbaar denkt de FP er anders over
Ga weg
pi_75196286
Ik snap het niet helemaal. Waarom moeten zij hun architectonische bouwsels meenemen naar hier? Een moskee kan toch ook worden gehuisvest in een normaal neutraal gebouw? Straks komen er nog Afrikanen hier huizen maken van poep en takken omdat dat hun manier van leven is.

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 20:47:05 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:45:09 #3
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_75196323
kk kerken zn nog lelijker k heb is gepist tegen kerk :p
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_75196331
ik heb ja gestemd, niet omdat ik voor het afschaffen ben maar omdat een referendum altijd moet kunnen, ongeacht wat.

verder is die poll gewoon naar de klote dat het zo kut aangegeven staat.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75196333
Ik ben Wildersmoe.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75196342
die cacciatore
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75196358
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben Wildersmoe.

pi_75196363
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef Nikmans het volgende:
Minaretten zijn de torentjes die bij moskeeën horen.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75196369
Ik ben neutraal in deze discussie. Met andere woorden: ik vind het te onrelevant om er woorden aan vuil te maken.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75196381
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
die cacciatore
pi_75196389
weg met die kutminaretten.
Lelijk man.
*verwijderd door Admin*
pi_75196392
Ik vind het van de zotten dat er zo'n punt wordt gemaakt van religies. Kerk en staat horen gescheiden te blijven.
Ga weg
pi_75196394
Ik wil godverdomme ook dat flats er niet meer uit zien als flats, daar wonen ook veel moslims jeweetz!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75196396

pi_75196424
Het was toch de SGP die dat verbod wilde?
pi_75196426
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef JanJanJan het volgende:
weg met die kutminaretten.
Lelijk man.
Je hebt er bijzonder mooie moskees tussen zitten, ik ben niet gelovig maar soms bouwen die misleidde gelovigen echt wel mooi dingen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75196542
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef wazoomie het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Waarom moeten zij hun architectonische bouwsels meenemen naar hier? Een moskee kan toch ook worden gehuisvest in een normaal neutraal gebouw? Straks komen er nog Afrikanen hier huizen maken van poep en takken omdat dat hun manier van leven is.
Wat is er mis met een aparte bouwstijl? Zolang er geen messen aan vastzitten die over de weg steken is er wat mij betreft niets aan de hand. Je mag toch best van buiten zien dat iets een moskee is
Ga weg
pi_75196543
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je hebt er bijzonder mooie moskees tussen zitten, ik ben niet gelovig maar soms bouwen die misleidde gelovigen echt wel mooi dingen
Klopt, de ene kerk is hier ook de andere niet. Toch zit ik niet op die lelijke gebouwen te wachten
*verwijderd door Admin*
pi_75196569
Overigens zie je aan een kerk ook dat het een kerk is. Waarom mag dat wel en een moskee niet?
Ga weg
pi_75196573
quote:

[..]

Maar die fletse pastelgepleisterde zuurstokken die ze in Nederland meestal bouwen, horen daar niet bij.

Maar bijvoorbeeld in Marokko staan genoeg mooie minaretten. Die lijken vaak wel een beetje op de Brandaris van Terschelling, en zouden dus vast een stuk beter in het Nederlandse straatbeeld passen.
pi_75196605
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Klopt, de ene kerk is hier ook de andere niet. Toch zit ik niet op die lelijke gebouwen te wachten
Dus omdat iemand iets lelijk vindt moet het maar worden verboden ? En ondertussen wel bakken subsidie geven voor de meest afschuwelijke 'kunstwerken'. Doe mij dan maar een mooie moskee.
Ga weg
pi_75196609
quote:

[..]

Ja. Laat ze dat lekker doen in de woestijn ofzo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:52:53 #23
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75196629
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Nikmans het volgende:
Overigens zie je aan een kerk ook dat het een kerk is. Waarom mag dat wel en een moskee niet?
omdat de pvv-stemmers zich dan gediscrimineerd en aangevallen voelen.
pi_75196637
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Nikmans het volgende:
die mogen van mij ook alsnog tegen de vlakte.
Als je in Alkmaar de vrijheidskerk kent

De Sacre Coeur, die heeft wel wat.....
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:54:14 #25
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75196699
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

die mogen van mij ook alsnog tegen de vlakte.
Als je in Alkmaar de vrijheidskerk kent

is dat zo'n wannabe amerikaanse superkerk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')