quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef Nikmans het volgende:
Minaretten zijn de torentjes die bij moskeeën horen.
Je hebt er bijzonder mooie moskees tussen zitten, ik ben niet gelovig maar soms bouwen die misleidde gelovigen echt wel mooi dingenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef JanJanJan het volgende:
weg met die kutminaretten.
Lelijk man.
Wat is er mis met een aparte bouwstijl? Zolang er geen messen aan vastzitten die over de weg steken is er wat mij betreft niets aan de hand. Je mag toch best van buiten zien dat iets een moskee isquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef wazoomie het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Waarom moeten zij hun architectonische bouwsels meenemen naar hier? Een moskee kan toch ook worden gehuisvest in een normaal neutraal gebouw? Straks komen er nog Afrikanen hier huizen maken van poep en takken omdat dat hun manier van leven is.
Klopt, de ene kerk is hier ook de andere niet. Toch zit ik niet op die lelijke gebouwen te wachtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt er bijzonder mooie moskees tussen zitten, ik ben niet gelovig maar soms bouwen die misleidde gelovigen echt wel mooi dingen
Maar die fletse pastelgepleisterde zuurstokken die ze in Nederland meestal bouwen, horen daar niet bij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt er bijzonder mooie moskees tussen zitten, ik ben niet gelovig maar soms bouwen die misleidde gelovigen echt wel mooi dingen
Dus omdat iemand iets lelijk vindt moet het maar worden verbodenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Klopt, de ene kerk is hier ook de andere niet. Toch zit ik niet op die lelijke gebouwen te wachten
Ja. Laat ze dat lekker doen in de woestijn ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
omdat de pvv-stemmers zich dan gediscrimineerd en aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Nikmans het volgende:
Overigens zie je aan een kerk ook dat het een kerk is. Waarom mag dat wel en een moskee niet?
die mogen van mij ook alsnog tegen de vlakte.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Nikmans het volgende:
Overigens zie je aan een kerk ook dat het een kerk is. Waarom mag dat wel en een moskee niet?
is dat zo'n wannabe amerikaanse superkerk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
die mogen van mij ook alsnog tegen de vlakte.
Als je in Alkmaar de vrijheidskerk kent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |