Ik denk dat hij voor het eerst netjes in de wc heeft gepoept.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
Waar heb je het over?
Het is vroeg in de ochtend en het is stil. We blikken met z'n allen terug op wat er vanmorgen vroeg is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
meer uitleg aub ik ben blont
Dat dusquote:
Enola Gay - Orchestral Manoeuvres In The Darkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het is vroeg in de ochtend en het is stil. We blikken met z'n allen terug op wat er vanmorgen vroeg is gebeurd.
Eigenlijk is er maar aan één ding waar ik voortdurend aan moet denken: was je gisteravond maar thuis gebleven. Want nu blijkt dat ze ons al die tijd heeft voorgelogen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het is vroeg in de ochtend en het is stil. We blikken met z'n allen terug op wat er vanmorgen vroeg is gebeurd.
Eigenlijk is er maar aan één ding waar ik voortdurend aan moet denken: was je gisteravond maar thuis gebleven. Want nu blijkt dat ze ons al die tijd heeft voorgelogen.
Dan snap ik hetquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor het eerst netjes in de wc heeft gepoept.
Scherp. Ik had hem er niet uit gehaald.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Enola Gay - Orchestral Manoeuvres In The Dark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |