Roken is gezond.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik dacht weer zo'n topic waar in verteld werd hoe slecht roken/drinken/eten wel niet is.
Ja..quote:
Klopt, maar er zijn mensen die bij hoog en laag blijven volhouden dat het ongezond is. Zeer irritant.quote:
roken is zeer gezondquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die bij hoog en laag blijven volhouden dat het ongezond is. Zeer irritant.
Inderdaad, die moeten eens een keer lekkere paddestoelen eten waardoor je lekker kan dromen en leven in jouw eigen wereld. Paddestoelen = groente = gezond. Klaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die bij hoog en laag blijven volhouden dat het ongezond is. Zeer irritant.
Alfred J Baazquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom zenden ze de bazen series van vroeger niet meer uit?![]()
Zoals Alfred J. Kwak!
wiet = groen = groeit, dus is plantaardig = gezondquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad, die moeten eens een keer lekkere paddestoelen eten waardoor je lekker kan dromen en leven in jouw eigen wereld. Paddestoelen = groente = gezond. Klaar.
pizza-cats?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef wazoomie het volgende:
Vorige week zag ik De aristocats. Die film is gewoon vele malen beter dan die kutfilms van tegenwoordig. : (
Jij snapt het, tegenwoordig heb je overal van die debielen die schreeuwen dat je van alles kanker krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef stan5374 het volgende:
[..]
wiet = groen = groeit, dus is plantaardig = gezond
juustum!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij snapt het, tegenwoordig heb je overal van die debielen die schreeuwen dat je van alles kanker krijgt.
Laat mij dan op zijn minst zelf bepalen hoe ik naar de tering wil gaan.
snap hem niet.. kom daar gelukkig nooit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |