voor mij is het wel nieuwquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
'D'as nieuw' dat is toch al jaren het geval?
Je hebt waarschijnlijk de vorige keer je contract ook verlengd een paar maanden van tevoren. De nieuwe loopduur gaat pas in op het einde van je contract.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef tifo het volgende:
Eindelijk, m'n vader overgehaald om m'n nieuwe mobiel te halen, de Nokia 5800 XpressMusic.
Mijn abbo verloopt 25 december en ik mocht 4 maanden van tevoren een nieuw toestel uitzoeken.
Dus ik kom eindelijk aan bij die KPN winkel, ik wil die mobiel, komen ze aan: Je kan pas vanaf 25 december je nieuwe toestel uitzoeken want je abbo verloopt 25-04-10, Da's nieuw.
KLACHT: Vertrouw de datum wanneer je abbo verloopt op Hi NIET! Tel er maar 4 maandjes bij
Je had je beter moeten laten infomeren want dit is algemeen bekend(en ja je word genaait als je het niet weet) Maar je weet het nu in ieder geval voor een volgende keerquote:
Ja, zou kunnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk de vorige keer je contract ook verlengd een paar maanden van tevoren. De nieuwe loopduur gaat pas in op het einde van je contract.
Gokje.
Maar kpn is ook gewoon waardeloos heb heelvaak geen bereik.Heb dan 1of andere illigaal merk (lebera) en in mn andere telefoon kpn.Maar die illigale merk doet het veel bterquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef DjinN het volgende:
Bij mij hebben ze het nog leuker gemaakt![]()
Mn abonnement zou in februari af lopen. PAS DAN zou m'n nieuwe abonnement bij KPN ingaan. 2 weken geleden tijdens die grote Vodafonestoring deed mn simkaart het dus niet meer. Na 2 dagen deed ie het nog steeds niet..en nu dus ook nietBlijkt dat ze bij KPN nu al mn abonnement hebben laten in gaan
Paupers
Nog helemaal geen last van nu. Heb in het verleden ook KPN gehad, ook nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar kpn is ook gewoon waardeloos heb heelvaak geen bereik.Heb dan 1of andere illigaal merk (lebera) en in mn andere telefoon kpn.Maar die illigale merk doet het veel bterKpn alsk bij iets van een bos in de buurt komt weg bereik en met mn andere kan ik nog wel bellen
O oke heb al meerdere kaartjes gehad (geen abo) maar die gewone van kpn en altijd gezeik gehad.Nja gezeik het s oms gewoon een beetje vervelend:Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nog helemaal geen last van nu. Heb in het verleden ook KPN gehad, ook nooit problemen mee gehad.
Hun moeten ook aan hun geld komenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:37 schreef o.us het volgende:
Bedrijven die vroeger staatsbedrijven waren.
Als het allemaal nog de PTT was, zouden zij het niet eens durven denken om zoiets te flikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |