Nee Claudia vertelt over haar Grote Liefdequote:
Die is dan ook stukken minder geliefd geweest dan Ramses en heeft ook niet zoveel betekent voor muziek, theater en kleinkunst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef marcodej het volgende:
Die verafgoding heb ik nooit zo gesnapt. Zelfs de Koningin krijgt deze aandacht niet, mocht zij komen te overlijden.
Voor jouw generatie heeft hij veel meer betekend dan voor ons.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is dan ook stukken minder geliefd geweest dan Ramses en heeft ook niet zoveel betekent voor muziek, theater en kleinkunst.
Kijk dan een keertje niet r zijn zoveel liefhebbers.Ramses, ik hoorde het net pasquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker op AT5 ofzo...
Graag op maandagavond, dan kan ik nooit...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Mjah, da's dus een kwestie van tijd tot die slijmbal van een Simek vaste tafelheer wordt.
Ik verwacht direct na de winterstop.
Dat was een understatement, ik had niks met hem.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:53 schreef Arcee het volgende:
Ik had niet zo veel met Shaffy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |