quote:
Nee dank u wel. Ik pas voor dat soort zaken hier in Brazilië en ga ook niet naar de ambassade op koningine dag om haring te eten en een heineken door me mik te slikken.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Over inburgeren gesproken - mocht je je geroepen voelen: zaterdag om 16:00h komt de sint aan in Holambra.
Gratis pepernoten !
mij zul je ook niet zien op die ambassade feestjesquote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee dank u wel. Ik pas voor dat soort zaken hier in Brazilië en ga ook niet naar de ambassade op koningine dag om haring te eten en een heineken door me mik te slikken.
Hou het wel bij wat we normaal hier eten met een goede koude fles antarctica erbij.
Ik heb liever dat ze wat meer tijd aan nuttige zaken besteden tijdens de inburgering dan aan een volkslied wat niets toevoegtquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef thingamajig het volgende:
Best prima plan toch? Ja, het is symbolisch en nee, het voegt niet heel veel toe. Maar toch, waarom zou je hiet nou weer op tegen zijn?
Bij mij werd het Wilhelmus er trouwens gewoon ingestampt op de basisschool. Wij hadden elke vrijdag een weekafsluiting waar we ons schoollied en het Wilhelmus zongen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |