Het is vers witbrood...zonder meer maar bij kaas/uien brood verwacht ik uien en kaas in het brood en niet als een laagje er bovenop wat je nauwelijks proeftquote:
oh das gewoon slechtquote:Op woensdag 2 december 2009 00:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is vers witbrood...zonder meer maar bij kaas/uien brood verwacht ik uien en kaas in het brood en niet als een laagje er bovenop wat je nauwelijks proeft
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
T sticks zijn tofmaar inderdaad vrij duur, we halen ze hier per heul veel bij de makro dan is eht te overzien
maar niet lekkerder dan een hele sterke kop thee van een zakje, smaakt toch anders
oh toch maar welquote:Op woensdag 2 december 2009 00:43 schreef trovey het volgende:
kat toch maar eten gegeven....keek me heel vuil aan
Ik ook. En slaapquote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef JJH het volgende:
ik heb honger.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Slaap niet, was vanmiddag pas om 14:30 wakker, en heb net ook nog even een uiltje geknapt.
Ik sliep gisterochtend ook pas om 5 uur ofzo, nog steeds lang dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
[..]
14.30 uur....nee dat gebeurt me niet....oh wacht....afgelopen zondag
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Hi trovey
Ik ben bezig aan mijn laatste klusjes voor dit jaar. En het valt me een partij zwaar
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik sliep gisterochtend ook pas om 5 uur ofzo, nog steeds lang dan.
Ik heb weekend, dus het zal me de reet roesten.
En nu ga ik eerst even eten roggelen.
Ik was om 3:30 klaar met werken, maar vanmorgen wilden ze me alweer op kantoor zienquote:Op woensdag 2 december 2009 00:58 schreef JJH het volgende:
Ik sliep gisterochtend ook pas om 5 uur ofzo, nog steeds lang dan.
Ik heb weekend, dus het zal me de reet roesten.
En nu ga ik eerst even eten roggelen.
Jep, zeker op dinsdag en woensdag als ik vrij ben. Dan ga ik slapen als ik moe ben, en dat is dan wel eens op gekke tijden.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
meneer JJHisr er ook zo een zonder logisch ritme ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |