ik ben het voor de verandering met je eens..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
Beetje corny, rozenblaadjes. Maar goed, dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Niet een beetje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
Beetje corny, rozenblaadjes. Maar goed, dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Volgens mij zijn ze van stof gewoon bij de xenos te koop.
Rozenstelen zijn uit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
Rozenblaadjes zijn uit.
Rozenstelen zijn in.
Rozendoornen zijn uit!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Rozenstelen zijn uit.
Rozendoornen zijn in!
What is this... "Google" you are talking about?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Copycat het volgende:
Twee euro is ook wel erg cheapo.
Verder is Google best handig ...
http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Rozenblaadjes-Rood.html
Eén van de vele hits op 'rozenblaadjes'.
Zoals al gezegd, bemeste tuinaarde would do the trick!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben benieuwd wat al die meesterversierders en topcharmeurs in dit topic dan allemaal wel niet uitspoken om hun partner eens een keer te verrassen / verwennen, als rozenblaadjes strooien en kaarsjes zo cheap, saai, afgezaagd en wat dan ook zijn.
Dat dus. Zelf ook wel eens gedaan (toen we een jaar iets hadden op een tripje in het buitenland) en dat werd goed ontvangen. Maarja, hier blijkbaar geen liefhebbers van.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:57 schreef FeEsTbBt het volgende:
Mijn vriendin vond het anders erg geslaagd, toen ik dr hele bed bedekt had met rozenblaadjesik had gewoon bij de bloemist rozen gehaald en daar de blaadjes vanaf gehaald. gewoon de roos lossnijden bij het aanhechtingspunt van de blaadjes bij de steel en ze voorzichtig uit elkaar halen
Tbh, als mensen klagen dat het corny is terwijl je ze echt verrast, dan zou ik ook geen moeite meer gaan doen de volgende keer denk ik
Mja ik vind het alles behalve romantisch. Als je al zo'n kermis nodig hebt om je relatie leuk te houden zou ik de relatie nog eens heroverwegen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben benieuwd wat al die meesterversierders en topcharmeurs in dit topic dan allemaal wel niet uitspoken om hun partner eens een keer te verrassen / verwennen, als rozenblaadjes strooien en kaarsjes zo cheap, saai, afgezaagd en wat dan ook zijn.
En ja, als zo iets weer niet met Valentijn gedaan wordt, is het ook niet goedquote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mja ik vind het alles behalve romantisch. Als je al zo'n kermis nodig hebt om je relatie leuk te houden zou ik de relatie nog eens heroverwegen.
Ik zou wel verrast zijn, dat dan weer wel.
Nee hoor, dat is prima.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
En ja, als zo iets weer niet met Valentijn gedaan wordt, is het ook niet goed
Dat dus. Heb het er dan ook voor over echte rozen te gebruiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Sjeen het volgende:
Stoffen rozenblaadjes... da's een afknapper
Moet je dan je vriendin extra verwennen door dat soort rare dingen te doen? Overdreven gekwijl, een goede relatie heeft dat soort inspanningen helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Niet nodig is niet het zelfde als niet gewardeerdquote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet je dan je vriendin extra verwennen door dat soort rare dingen te doen? Overdreven gekwijl, een goede relatie heeft dat soort inspanningen helemaal niet nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |