quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:47 schreef LoudGirl het volgende:
Ik mag geen zuivel meerWat is de lekkerste zuivelvrije? De sojavla chocolade puur vind ik zelf heel acceptabel.
Een toetjesfetisjquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Femma het volgende:
Ik heb het idee dat je in herhaling valt met je topics:p
Favoriete yoghurt/vla/pap/kwark/pudding/.... ?
Lekkerste zuivel nagerecht?
Ot. Ik heb het liefste gewoon yogurt of griekse yoghurt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef _Loki het volgende:
creme brulee
appelgebak/chocoladecake/iets zoets iig
appeltaartpudding is ook goed te doen.
Én Australian ijs.
Permanent niet meer of voor een ademtest? Ik vond zelf Alpro Soya vanille en chocola erg lekker. de yoghurt niet, dat was meer papier maché.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:47 schreef LoudGirl het volgende:
Ik mag geen zuivel meerWat is de lekkerste zuivelvrije? De sojavla chocolade puur vind ik zelf heel acceptabel.
Nja hij reageert toch niet op kritiek. Dus vergeefse moeite.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Femma het volgende:
Ik heb het idee dat je in herhaling valt met je topics:p
Favoriete yoghurt/vla/pap/kwark/pudding/.... ?
Lekkerste zuivel nagerecht?
Ot. Ik heb het liefste gewoon yogurt of griekse yoghurt.
7quote:
Hij smaakt naar, euh, yoghurt met noten en rozijnenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:40 schreef casper019 het volgende:
[..]
7
die heb ik al een paar x zien staan en ik twijfel steeds of ik em zou halen... hoe smaakt ie/is ie lekker??
Dus hijs wel lekker neem ik aan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hij smaakt naar, euh, yoghurt met noten en rozijnen. Maar serieus: Ik vind hem wat minder zoet dan de gemiddelde vruchtenyoghurt in de supermarkt, maar dat vind ik juist prettig. Hij is wel erg mild, en niet zuur. Qua structuur (vetheid/stevigheid) verschilt hij naar mijn mening niet echt van de 'normale' supermarktyoghurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |