Que?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef Trannellius het volgende:
Ik sta in mijn vriendenkring bekend als degene met een aardige boeken en cd verzameling. In de loop der jaren heb ik veel dingen origineel gekocht, en doordat ik menig boekentijdschrift en fora bij hield had ik de meeste bestsellers binnen voordat ze bij het grote publiek bekend werden. Wanneer iemand dan weer had gehoord dat er een bepaald boek was dat iédereen moest lezen, werd ik al snel opgebeld. Ik gaf dan het boek mee, en als ik mazzel had kwam het een maand later terug in gehavende staat, omdat die persoon het ook weer verder had uitgeleend.
Daar ben ik dus een tijd geleden mee gestopt voor de meeste mensen.
Zojuist krijg ik een mailtje van een neefje van mij, dat ze een boek van mij tegen was gekomen ergens onder haar bed (en bij nadere berekning moet dat boek daar al 3 maanden oid liggen). Als reactie op de vraag hoe hij daar aan kwam, aangezien ik het niet had meegegeven aan hem, kreeg ik als antwoord dat m'n oudere zus het toendertijd van m'n kast had gepakt omdat "Trannellius het toch wel goed vind".
Klacht: doe zorgvuldig met mijn spullen, of blijf er gewoon van af
Ja precies. Leessporen als gevouwen kanten enzo hoor je mij echt niet over klagen, maar ooit kreeg ik een boek terug van een persoon (die het had gekregen van iemand waar ik het zelf aan had uitgeleend) met waterschade en omgevouwen bladzijdes. En dan gaan ze ook naar elkaar wijzen als zijnde degene die de vervaning zou moeten betalenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:58 schreef BasEnAad het volgende:
Echt lomp ja. Ik ben er gewoon mee gekapt. Als mensen al niet eens normaal meer met andermans spullen kunnen omgaan, dan maar helemaal niet..
Dat mensen dat echt niet doorhebben he, hoe onbeschoft dat is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja precies. Leessporen als gevouwen kanten enzo hoor je mij echt niet over klagen, maar ooit kreeg ik een boek terug van een persoon (die het had gekregen van iemand waar ik het zelf aan had uitgeleend) met waterschade en omgevouwen bladzijdes. En dan gaan ze ook naar elkaar wijzen als zijnde degene die de vervaning zou moeten betalen
Ook dat ja. Vrijwel alles watt ik koop heeft een harde kaft, simpelweg omdat ik het mooier vind. Maar ja, ok dat kan helaas kapotquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Levolution het volgende:
Ik ben ook echt zo'n gier die zuinig met zijn boeken enzo is. Niet om het geld, maar ik hou er gewoon van om de boel netjes te houden. Dat oogt mooier en getuigt van respect voor de auteur.
Extreme gevallen worden meestal uit eigen voorstel wel vergoed. Het gaat meer om die randgevalletjes. DIngen die ik zelf nooit in mijn boeken of cd's wil hebben, vind een ander doodnormaal. En als ik dan vraag om een nieuw exemplaar, dan krijg je als snel het stempel zeiksnor, en vaak zat zijn het juist die mensen die moord en brand schreeuwen wanneer er een kras op hun auto zit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef MutedFaith het volgende:
Nooit last van.
Het zusje van mijn exvriendin heeft ooit een boek van me geleend en in het water laten vallen. Ze heeft toen uit eigen beweging een vervangend exemplaar gekocht.
TS moet gewoon zijn vrienden beter uitzoeken.
neequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Soohr het volgende:
[..]
![]()
Maargoed,
was jij op vakantie de laatste 2, 3 weken?
ts had liever gewild dat zijn neefje zijn nichtje wasquote:
Wat lul je, alsof iemand stoer gaat doen met zo'n kutboekquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Ensaf het volgende:
Verkapt zie-mij-De-Da-Vince-Code-hebben topic.
Mag ik hem lenen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef zovty het volgende:
Goeie film.
Uiteindelijk snapte ik hem.
Het duurde even voor ik hem snapte.
In het begin had ik zoiets van WTF?!?!
Memento heb ik ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |