En als Chris Martin een hartaanval gehad zou hebben? Dan ook?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hetzelfde zou gebeuren als Michael Jackson deze week was omgevallen...
Persoonlijk vind ik van niet, maar een paar minuten stilte (radio gaat uit bij Clocks) is zo tegen het einde ook best fijn.quote:
En jij gelooft dat er die 200.000 mensen geweest zijn in die paar dagen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Tja, zet er eens wat nieuws in? Als er ineens 200.000 mensen 10x op Rames Shaffy stemmen...
Ik ben dan één van de weinigen. Ik moet toch op de winkel passen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef Joesse het volgende:
Maar ja, wie luistert er eigenlijk nog de laatste 10 nummers?
Ik.. Child in time moet namelijk altijd erg hard!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef Joesse het volgende:
Maar ja, wie luistert er eigenlijk nog de laatste 10 nummers?
Meer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
En jij gelooft dat er die 200.000 mensen geweest zijn in die paar dagen?
Ja, maar jij bent dan ook een uitzondering.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik.. Child in time moet namelijk altijd erg hard!
Nee, ik geloof dat niet. Natuurlijk zijn er een paar 100 (domme) mensen geweest die naar Frits Spits geluisterd hebben en inderdaad op 10 platen van Ramses gestemd hebben, maar 200.000?quote:
Ik heb bijna alles wel op cd/lp, net als jij, maar jij luistert toch ook naar de top 2000 (behalve de top 10)?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een uitzondering.
Child in Time heb je toch gewoon op CD/LP?
Tuurlijk. En die bepaalde mooie platen (ook al heb ik ze op LP/CD) gaan inderdaad harderquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles wel op cd/lp, net als jij, maar jij luistert toch ook naar de top 2000 (behalve de top 10)?
Ja, ik ook, maar dit was uiteraard niet helemaal de bedoeling...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
3 x Shaffy in de top 10![]()
En ik heb er zelf nog aan meegewerkt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |