Lach schreef je in de geschiedenis zeker als lag...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben echt docent geschiedenis en lag die losers altijd uit, want ik verdien er aan terwijl ik geen energie in hun hoef te steken MAHAHHAHHA
Een newbie, wat schattig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:51 schreef --Tweety-- het volgende:
Dan stuur je ze de les uit?
Wij hadden op het voortgezet onderwijs de regel dat je moest nakomen als je met muziek aan in de les zat, tenzij de docent zei dat het geen probleem was.
Kut die is echt te domquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef plusminus het volgende:
[..]
Lach schreef je in de geschiedenis zeker als lag...
quote:
quote:geregistreerd op: woensdag 15 april 2009 @ 20:41
Kan tog? veels te wijnig leraren hier in nl, dus ze moeten wat ja tog?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef Dzjenn. het volgende:
Je komt uit 1989? En dan al docent? Right.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben al ingeburgerd en ga niet in topics als deze serieus reageren.
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]? Ingeburgerd in de Burger King?
Holy Crap....quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef boskameel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef boskameel het volgende:
[..]
Zulke dikke kinderen noemen ze wel eens "Onderkind"quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Holy Crap....
Now that is a Big bitch..
Heb jij er ook zo eentje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben al ingeburgerd en ga niet in topics als deze serieus reageren.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
________!!!!!!!!!!!!!!
.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
................______!
_!
Waar geef je dan ook les?! Wie mag zijn laptop nou in de klas hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef Sobraine het volgende:
Afijn, ik ben dus leraar en geef geschiedenis lessen van 65 minuten. Dit zijn niet de meest boeiende lessen maar het is wel zo beleefd om gewoon op te letten. Maar ook afgelopen uur was er weer eentje waarbij ik het gevoel had dat hij/zij niet oplette. Echt ongeïnteresseerd met ipod aan, oordopjes in de oren en achter de laptop weggedoken met één hand over het hoofd.
Klacht: Respectloze leerlingen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
________!!!!!!!!!!!!!!
.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
................______!
_!
Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef Kevincy het volgende:
[..]